61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)

Data: 2011-06-22 07:22:07
Autor: Lukasz
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:itr63r$299$1node2.news.atman.pl...
4 skodzie po dzi艣 odpierdalaj膮 okna, tzn poci膮gam wihajster od okna kierowcy do g贸ry (powinno si臋 samoczynnie zamkn膮膰 do ko艅ca) - okno si臋 otwiera (zachowanie to obserwuje si臋 w ok 5 % pr贸b

podobnie mia艂em w Audi, ale te 5% to w zasadzie nie przeszkadza艂o

6 skodzie "kto艣 w艂o偶y艂 szmat臋 w wydech"

zazdrosny s膮siad? :/

Stwierdzi艂em, 偶e next fura s艂u偶bowa to musi by膰 yeti. Tanie w swej klasie, do艣膰 wysokie, odporne na PL warunki. W sumie r贸mster te偶 odporny. Je藕dzi jako "s艂u偶b贸wka" a zawias jeszcze nie puka. Ba , jak nie je藕dzi jako s艂u偶b贸wka - to je藕dzi po wroc艂awiu ... i dalej nie puka.

a to ma wielowahaczowe zawieszenie? bo jak tak to zauwa偶y艂em 偶e takowe lubi nie puka膰, tzn. jak puka to ju偶 jest bardzo zepsute ;) ja swoj膮 skodzink膮 zrobi艂em na razie 20kkm (kupiem 3-latka z przebiegiem 180kkm), jak na razie to tylko tarcze, klocki, opony i lej臋 paliwo.... acha! dwa razy przez te 20kkm straci艂 w trasie moc - tzn tak jakby mu si臋 turbina nagle nie za艂膮cza艂a - wystarczy艂o zgasi膰 silnik i od razu odpali膰 i jecha艂 normalnie- dzia艂o si臋 to wydaje mi si臋 po do艣膰 du偶ym obci膮偶eniu silnika (d艂uga trasa, ci臋偶ka noga)

M贸g艂bym zrobi膰 por贸wnanie do lagun/meganek/tojot ... ale nie spami臋ta艂em wszystkich usterek. Jak boga kocham - cyc mi opad艂 patrz膮c na bezawaryjno艣膰 (dotychczasow膮) tego auta w por贸wnaniu do aut klas臋 wy偶ej (beemka pi膮tka kt贸r膮 mamy z przebiegiem 30 000 PLN sta艂a z po艂ow臋 偶ywota w ASO, ren贸wki maj膮 zrobione kalendarze - kiedy nie stoj膮 w aso).

c贸偶, mam Kangoo z 2005r. i odpuka膰 jedyne co wymieni艂em to sworze艅 czy co艣 tam takiego - element za 20z艂, poza tym nalecia艂 艣nieg do jakiego艣 z艂膮cza i przy odwil偶y przesta艂 dzia艂a膰 abs - do czasu zlutowania z艂膮cza - bo si臋 popali艂o, no i dw贸ch koleg贸w s膮siada po dachu poskaka艂o bo nie by艂o jak wej艣膰 do kumpla bo nie otwiera艂 - i o dziwo kto艣 to widzia艂 i ich z艂apali- oczywi艣cie zado艣膰uczynienia si臋 nie spodziewam...

Gdyby nie ten silnik, pr贸g w baga偶niku i absolutny brak wyciszenia wn臋trza

blaszak to i wyciszenia nie ma, to samo mam w kangoo - s艂ycha膰 paliwo w zbiorniku ;) my艣l臋 偶e w wersjach cywilnych tego nie ma

Lukasz

Data: 2011-06-22 07:35:58
Autor: Lukasz
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
U偶ytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:itru62$hdk$1inews.gazeta.pl...
c贸偶, mam Kangoo z 2005r. i odpuka膰 jedyne co wymieni艂em to sworze艅 czy co艣 tam takiego - element za 20z艂,

wygl膮da jakbym mia艂 go od nowo艣ci - oczywi艣cie nie ;) nie mam jak sprawdzi膰 ale przejecha艂 u mnie ok. 40kkm, baa nawet klim臋 ma ten blaszak, a za 5 letnie auto z 85KM dieslem da艂em 12.000z艂 :) - dlatego te偶 nie widz臋 sensu w nowych samochodach- prawdopodobie艅stwo usterki jest praktycznie takie same a samoch贸d 3-letni o po艂ow臋 ta艅szy od nowego.

Lukasz

61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)