61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)

Data: 2011-06-22 00:48:37
Autor: Arbiter
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itr63r$299$1node2.news.atman.pl...

zrelacjonuję listę usterek które wyst±piły w skodzie roomster 1.4 turbo(?)diesel przez 60 000. My¶lę, że wła¶ciciele kijanek,

skoda fabia to super autko, też jestem w szoku ile to ma zalet. Jedn± z fajniejszych spraw jest zasięg - zbiornik 50L, do którego wchodzi 60L i 1,4TDI w trasie może spalić 3,7 więc 1500km. Trzęsie się mocno ten diesel i ciężko jechać np na pi±tce 70kmh ale poza tym jest spoko. 69KM daje rade lepiej niż benzynowe 90KM

spokojnie mogę skodę fabię polecić a i z kolegami ostatnio rozmawiałem, każdy skodę chwalił!! Ten tani samochod nawet ma potrójne mignięcie po dotknięciu kierunkowskazu, klimatyzowany schowek, sterowanie temperatur± na miękko, klapa tylna sterowana na miękko etc. Mówię o Fabii I z 2007

Data: 2011-06-22 00:15:25
Autor: to
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
begin Arbiter
skoda fabia to super autko, te¿ jestem w szoku ile to ma zalet. Jedn± z
fajniejszych spraw jest zasiĂŞg - zbiornik 50L, do ktĂłrego wchodzi 60L i
1,4TDI w trasie mo¿e spaliæ 3,7 wiêc 1500km. Trzêsie siê mocno ten
diesel i ciê¿ko jechaæ np na pi±tce 70kmh ale poza tym jest spoko. 69KM
daje rade lepiej niÂż benzynowe 90KM

Ma jednak dwie wady. Wygląda jak kupa (choć to rzecz gustu) i takoż jeździ (a to już nie). :>

Data: 2011-06-22 02:25:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
61 000 minê³o ... jak jeden dzieñ ;)
W dniu 2011-06-22 02:15, to pisze:

[...]
jeĹşdzi (a to juĹĽ nie). :>

Zgodzę się z "jeździ". Nie zgodzę się z wygląda. O ile ja twierdzę, że to wygląda rzeczywiście jak gówno, tak, kobiety z którym jestem w konflikcie na ten przykład (a więc szukające okazji do dopierdolenia mi) twierdzą, że "całkiem,całkiem" ta skoda i nawet bardziej całkiem niż meganki (sic!) ...

O ile ja się z tobą zgadzam - to któryś raz z kolei u osób nawet które uważałem za wyjątkowych estetów - rómster wg tychże wygląda OK.

No moĹĽe nie ze szmatÄ… w wydechu ;)

--
Jak ja kurwa nienawidzÄ™ PH (DH) z parametrem PAR niĹĽszym niĹĽ 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-22 08:43:02
Autor: CeSaR
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)
Ma jednak dwie wady. Wygl±da jak kupa (choć to rzecz gustu) i takoż
jeĽdzi (a to już nie). :>

Wygl±da jak kupa - to fakt. Szczególnie w wersji kombi.
Ale jeĽdzi zupełnie przyzwoicie, oczywi¶cie je¶li nie chce się jakich¶ rekordów trasy ni± bić :-)
Wspomaganie jest OK, skrzynia pracuje lekko itd.
Cudów od tego samochodu oczekiwać nie wolno ale jest to zupełnie poprawna konstrukcja.
Aż jestem zdziwiony że to piszę ;-))))

Data: 2011-06-22 10:26:38
Autor: Czarek Daniluk
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)
W dniu 2011-06-22 08:43, CeSaR pisze:
Ma jednak dwie wady. Wygl�da jak kupa (cho� to rzecz gustu) i tako�
je�dzi (a to ju� nie). :>

Wygl�da jak kupa - to fakt. Szczeg�lnie w wersji kombi.
Ale je�dzi zupe�nie przyzwoicie, oczywi�cie je�li nie chce si� jakich�
rekord�w trasy ni� bi� :-)
Wspomaganie jest OK, skrzynia pracuje lekko itd.
Cud�w od tego samochodu oczekiwa� nie wolno ale jest to zupe�nie poprawna
konstrukcja.
A� jestem zdziwiony �e to pisz� ;-))))

Ja mogę tylko stwierdzić jedno - światła mają do dupy, jeśli coś jadące z naprzeciwka oślepia to na 90% będzie to Fabia 1 generacji ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-23 23:54:59
Autor: Hipcio
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)

Użytkownik "Czarek Daniluk" <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com> napisał w wiadomo¶ci news:its90g$c9n$1news.onet.pl...

Ja mogę tylko stwierdzić jedno - ¶wiatła maj± do dupy, je¶li co¶ jad±ce z naprzeciwka o¶lepia to na 90% będzie to Fabia 1 generacji ;)

zgadza się, z persopektywy mijnki moze i do dupy, ale z perspektywy kierowcy to jedne z lepszych ¶wiateł które spotkałem w samochodzie. Jedzie się na nich jak na przyzwoitych xenonach - wszystko widać. Rewelacja!

Data: 2011-06-23 23:56:28
Autor: Hipcio
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomo¶ci news:its2nf$gof$1news.onet.pl...

Wygl±da jak kupa - to fakt. Szczególnie w wersji kombi.
Ale jeĽdzi zupełnie przyzwoicie, oczywi¶cie je¶li nie chce się jakich¶

może i kombi wygl±da jak kupa, kiedy¶ też myslalem ze taka parówa długa na pewni Ľle się prowadzi, ale praktyka jest wręcz odwrotna. Prowadzi się bardzo dobrze i nie ma tendencji do zarzucania etc. Yaris np na zakrecie przy przejezdzaniu przez nierównosci (np tory) masakrycznie zarzuca tył, fabia kombi nic takiego nie robi.

Data: 2011-06-22 02:20:47
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-22 00:48, Arbiter pisze:

Ten tani samochod nawet ma potrójne mignięcie po
dotknięciu kierunkowskazu,

KurWA ~!!!!  ZapomniaĹ‚em o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka dotyczy kaĹĽdej skody ????

Co za debil wymyślił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

Data: 2011-06-22 01:47:00
Autor: Rafał Grzelak
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]

kaĹĽdej skody ????

Co za debil wymyślił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

Pewnie Niemcy... :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-06-22 07:27:59
Autor: Lukasz

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:itrcgu$808$1node2.news.atman.pl...
[...]

IMO pomysł dobry tylko realizacja powinna być inna- np. lekkie naciśnięcie 3xkierunek, mocne naciśnięcie 1x kierunek - lub odwrotnie. U mnie w Octavce też miga 3 razy, a jak włączę mocniej kierunek, doczekam do drugiego mrugnięcia i wyłączę to trzeci raz nie mrugnie. Przeszkadza mi to tylko od czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki powrót na pas), a ogólnie bardzo mi się podoba, tyle że w swojej OII mogę z poziomu komputera tą funkcję wyłączyć..

Lukasz

Data: 2011-06-22 08:08:40
Autor: Axel
61 000 minelo ... jak jeden dzien ;)
"Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> wrote in message
Co za debil wymyslil 3 migniecia, jak ja raz nacislem !!!!
IMO pomysl dobry tylko realizacja powinna byc inna- np. lekkie
nacisniecie  3xkierunek, mocne nacisniecie 1x kierunek - lub odwrotnie.
U mnie w Octavce  tez miga 3 razy, a jak wlacze mocniej kierunek,
doczekam do drugiego  mrugniecia i wylacze to trzeci raz nie mrugnie.

Jak nacisniesz i przytrzymasz, ale nie doczekasz do drugiego mrugniecia, to mrugnie raz. Przynajmniej tak to dziala w autach, ktorymi jezdzilem.

Przeszkadza mi to tylko od  czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki
powrót na pas),

No to nie mow, ze w tej sytuacji 3 mrugniecia to za duzo.
Mi to najbardziej przeszkadza, kiedy chce podziekowac kierunkami, bo jest to upierdliwe.

--
Axel

Data: 2011-06-22 08:58:33
Autor: Lukasz
61 000 minelo ... jak jeden dzien ;)
Użytkownik "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> napisał w wiadomo¶ci news:its0ta$nun$1inews.gazeta.pl...
"Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> wrote in message
Jak nacisniesz i przytrzymasz, ale nie doczekasz do drugiego mrugniecia, to mrugnie raz. Przynajmniej tak to dziala w autach, ktorymi jezdzilem.

u mnie dotrzymanie do drugiego mrugnięcia daje elekt, przed drugim wali trzema ;)

Przeszkadza mi to tylko od  czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki
powrót na pas),

No to nie mow, ze w tej sytuacji 3 mrugniecia to za duzo.

z rowerzyst± przesadziłem, z powrotem na pas chodzi mi o to że decyduję się na zmianę pasa wł±czam lewy kierunek ale widzę szybko zbliżaj±ce się auto: jak wył±czę to mrugnie 3 razy i go¶ć będzie ostro hamował, jak dam prawy to wystarczyłby raz żeby poinformować o zmianie zamiaru..

Mi to najbardziej przeszkadza, kiedy chce podziekowac kierunkami, bo jest to upierdliwe.

to fakt, od tego czasu dziękuję raz awaryjkami, ciężko też kogo¶ 'pu¶cić' na trasie, jak raz cyknę w prawo to go¶ć wie że go puszczam, jak trzy razy to już mnie nie chce wyprzedzać bo nie wie co kombinuję

Lukasz

Data: 2011-06-22 11:43:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
61 000 minelo ... jak jeden dzien ;)
W dniu 2011-06-22 08:58, Lukasz pisze:

to fakt, od tego czasu dziękuję raz awaryjkami, ciężko też kogoś
'puścić' na trasie, jak raz cyknę w prawo to gość wie że go
puszczam, jak trzy razy to już mnie nie chce wyprzedzać bo nie
wie co kombinujÄ™

O !

Data: 2011-06-22 09:51:58
Autor: Robert_J
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
...tyle że w swojej OII mogę z poziomu komputera tą funkcję wyłączyć..

Żeby jeszcze konstruktorzy pomyśleli o możliwości wyłączenia tego idiotycznego "dodatkowego" przebiegu wycieraczki po spryskaniu szyby... Ja dostaję kurwicy jak w ciepły dzień spryskuję szybę, wycieraczki zrobią 3-4 cykle i to zetrą, a po chwili przejeżdżają po już suchej szybie i rozmazują syf...

Data: 2011-06-22 07:46:53
Autor: Myjk
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Wed, 22 Jun 2011 02:20:47 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
Co za debil wymyślił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

Mi tego w  M6 brakuje. :P Co to za sygnalizacja manewru jednym nacisĹ‚em?
Nie lepiej już olać w ogóle? :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 07:50:11
Autor: Grejon
W dniu 2011-06-22 07:46, Myjk pisze:
Wed, 22 Jun 2011 02:20:47 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

Co za debil wymy¶lił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

Mi tego w  M6 brakuje. :P
Co to za sygnalizacja manewru jednym nacisłem?
Nie lepiej już olać w ogóle? :P

Nie gadaj, bo przeł±cznik długich ma rozwi±zany chociaż po ludzku. Od siebie - na stałe, do siebie - mignięcie. :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-06-22 08:00:49
Autor: Myjk
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Wed, 22 Jun 2011 07:50:11 +0200, Grejon
Nie gadaj, bo przełącznik długich ma rozwiązany chociaż po ludzku. Od siebie - na stałe, do siebie - mignięcie. :)

Hm... a w Szkodach to jak jest? ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 08:02:51
Autor: Grejon
W dniu 2011-06-22 08:00, Myjk pisze:
Wed, 22 Jun 2011 07:50:11 +0200, Grejon

Nie gadaj, bo przeł±cznik długich ma rozwi±zany chociaż po ludzku.
Od siebie - na stałe, do siebie - mignięcie. :)

Hm... a w Szkodach to jak jest? ;P

A nie wim. Ale w Traficu - krótkie do siebie mignięcie, długie do siebie na stałe. Ciężko to czasami wyczuć.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-06-22 11:44:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Jak w BMW :) Od się - na stałe, do się - mignięcie ;)

Data: 2011-06-22 11:44:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

HUJ I HAM jesteś. Nie "dziękujesz" na drodze, to nie zrozumiesz ;)

Data: 2011-06-22 12:07:23
Autor: Myjk
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Wed, 22 Jun 2011 11:44:16 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
HUJ I HAM jesteś. Nie "dziękujesz" na drodze, to nie zrozumiesz ;)

HUJ A TAM zawsze rączką, więc rozumiem. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-23 23:58:19
Autor: Hipcio
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1k36ixz02u15i.dlgmyjk.org...

Mi tego w  M6 brakuje. :P

w Avensisie nowym tez tego brakuje.
Jest kilka punktów wktórym fabia 1 z 2007 jest lepsza od Avensisa z 2010 (np lepsze ¶wiatła, kierunkowskas 3x, klimatyzowany schowek, komputer - chwilowe spalanie)

Data: 2011-06-22 07:51:18
Autor: Seba
Dnia Wed, 22 Jun 2011 02:20:47 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Co za debil wymy¶lił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

Cieniutka ta prowokacja ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-06-22 07:56:35
Autor: huri_khan
[...]

KurWA ~!!!!  Zapomniałem o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka dotyczy każdej skody ????

Co za debil wymy¶lił 3 mignięcia, jak ja raz nacisłem !!!!

W oplu (Astra IV, Insignia, Corsa IV) oraz chevrolecie (Cruze) też tak
jest. Natomiast ja sobie to chwalę bo jak zmieniam pas to wiem że kierunek
wyraĽnie da znać mój zamiar, w przeciwieństwie do niektórych "miszczuf"
którzy albo wcale nie używaj± kierunku lub mign± jeden raz. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-06-22 08:03:43
Autor: Myjk
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Wed, 22 Jun 2011 07:56:35 +0200, huri_khan
W oplu (Astra IV, Insignia, Corsa IV) oraz chevrolecie (Cruze) teĹĽ tak
jest.

Ale już się na szczęście wycofali z miękkiej dźwigni kierunku.
To była dopiero porażka do kwadratu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 07:44:50
Autor: Myjk
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Wed, 22 Jun 2011 00:48:37 +0200, Arbiter
do ktĂłrego wchodzi 60L

Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 12:23:33
Autor: marek
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

rozwiniesz te genialna mysl?

Data: 2011-06-22 13:59:22
Autor: Michał Gut
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

rozwiniesz te genialna mysl?

pompie odccina sie dostep do powietrza, nie moze oddychac i umiera ;)

Data: 2011-06-22 14:38:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Hello Michał,

Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.
rozwiniesz te genialna mysl?
pompie odccina sie dostep do powietrza, nie moze oddychac i umiera ;)

Zbiorniki od lat s± hermentyczne a dostęp powietrza zapewnia zawór
podci¶nieniowy w korku. Przewód odpowietrzaj±cy kończy się przed
korkiem i jego zalanie nie ma najmniejszego znaczenia.

--
Best regards,

Data: 2011-06-22 14:45:04
Autor: CeSaR
[...]

To po co to finezyjne rozwi±zanie w Skodzie? Ta dzwigienka we wlewie paliwa przyznam, że i mnie do¶ć poważnie zaskoczyła.

Data: 2011-06-22 15:16:43
Autor: Michał Gut
[...]

:) ja prawie zawsze tankuje pod korek, zawsze to 'pare' km wiecej zasiegu:)

Data: 2011-06-22 15:23:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Dokładnie. W Lanosie zatankowanie pod korek to 55 litrów paliwa (49 do
rezerwy) - o 7 litrów więcej niż normalnie. Przy spokojnej jeĽdzie
100km dalej a to może oznaczać brak konieczno¶ci tankowania w trasie.

W czasach, gdy na A4 stacje benzynowe liczyło się na palcach jednej
ręki starego stolarza było to bardzo ważne 100km.

--
Best regards,

Data: 2011-06-24 00:00:18
Autor: Hipcio
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itspvq$gjq$1portraits.wsisiz.edu.pl...

:) ja prawie zawsze tankuje pod korek, zawsze to 'pare' km wiecej zasiegu:)

nie wiem co masz na my¶li pod korek, ale jak nalejesz zwyczajnie fulla aż sie wyleje na błotnik a nei naciskałe¶ pindola pistoletem to jeszcze nie jest full. Dopiero jak nadusisz wystaj±cy kołek i zaczniesz wlewać, wejdzie koło 8l więcej. A to w przypadku diesla ponad 200km, wiec róznice czuc

Data: 2011-06-22 07:54:39
Autor: J.F.
On Wed, 22 Jun 2011 00:48:37 +0200,  Arbiter wrote:
skoda fabia to super autko, też jestem w szoku ile to ma zalet. Jedn± z fajniejszych spraw jest zasięg - zbiornik 50L, do którego wchodzi 60L i 1,4TDI w trasie może spalić 3,7 więc 1500km.

Ludzie, ale co wy - po Syberii jezdzicie ze potrzebujecie 1500 km ? Ja rozumiem ze 300km moze troche denerwowac, ale po co komu sie komu
wlec 60-tka cala dobe w trasie, zeby przejechac 1500km na zbiorniku ?
spokojnie mogę skodę fabię polecić a i z kolegami ostatnio rozmawiałem, każdy skodę chwalił!! Ten tani samochod nawet ma potrójne mignięcie po dotknięciu kierunkowskazu,

A potem sie cos w elektronice popsuje i nowy modul 800zl :-P

klimatyzowany schowek,

Nie jest to znow jakis straszny koszt, choc faktycznie - wiele aut nie
ma, a czasem przydatne.

klapa tylna sterowana na miękko

??

J.

Data: 2011-06-22 08:01:48
Autor: Myjk
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Wed, 22 Jun 2011 07:54:39 +0200, J.F.
A potem sie cos w elektronice popsuje i nowy modul 800zl :-P

Gorzej jak wiązka elektryczna zgnije, wtedy AFAIR 5k zł wymiana. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-24 00:02:40
Autor: Hipcio
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0h0307t608133cunlbintvdo8arlo8qb074ax.com...

Ludzie, ale co wy - po Syberii jezdzicie ze potrzebujecie 1500 km ?

jak jeĽdzisz w trasie i to dużo to ma znaczenie. Bo np pozwala przejechać dłuższy odcinek bez tankowania a jak powyprzedzasz TIRY na dłuzszym dystansie to szkoda sie potem zatrzymywac. Mowie o trasach typu 400km bez zatrzymywania

wlec 60-tka cala dobe w trasie, zeby przejechac 1500km na zbiorniku ?

nieprawda. NIe wleczesz sie 60 by spalić dieslem 4/100. fabi± mozesz jechać 100 i spalić koło 4.

klapa tylna sterowana na miękko
??

przycisk elektryczny zamiast drutów

Data: 2011-06-24 08:29:06
Autor: J.F.
On Fri, 24 Jun 2011 00:02:40 +0200,  Hipcio wrote:
[...]

No ale to 400km, a nie 1500 ..

wlec 60-tka cala dobe w trasie, zeby przejechac 1500km na zbiorniku ?

nieprawda. NIe wleczesz sie 60 by spalić dieslem 4/100. fabi± mozesz jechać 100 i spalić koło 4.

Jakos nie chce mi sie w to wierzyc :-)

J.

Data: 2011-06-24 10:11:42
Autor: Lukasz
[...]

zasięg auta powinien być taki żeby¶ nie musiał tankować dwa razy dziennie.
Je¶li codziennie robisz po 2000km to fajnie mieć taki zasięg, je¶li nie to
nie ma potrzeby, ja mam zasięg minimalny 600km i więcej niż 600km dziennie
nie robię (pomijam wakacje bo to tylko raz w roku i można pozwolić sobie na
częstsze tankowania), często robi±c w pracy 500 czy 600km nie chcę tracić
czasu na tankowania - odpoczywam gdy zatrzymam się u klienta lub jak jestem
bardzo zmęczony - prze¶pię się w aucie gdziekolwiek.
Miałem wcze¶niej auto na gaz (omega b) - zbiornik w kole, max 300km na
zbiorniku więc po 200km trzeba szukać stacji do tankowania - mocno
wkurzaj±ce - oczywi¶cie je¶li dzieje się na codzień

[...]

teraz nie powiem dokładnie ale przy 70-80km/h na 6 biegu Octavia 2.0TDI
140KM pali poniżej 4l/100km, przy 100km/h na pewno poniżel 5l/100, a do
140km/h w trasie spokojnie wykręcasz ¶redni± niewiele ponad 6l/100km. Mi
¶rednia spalania wychodzi większa - do pracy jeżdzę autostrad± do miasta - a powyżej 140km/h spalanie wzrasta do¶ć mocno - przy prędko¶ciach zbliżonych do maksymalnych to już nawet 10l/100

Lukasz

Data: 2011-06-25 13:18:10
Autor: J.F.
On Fri, 24 Jun 2011 10:11:42 +0200,  Lukasz wrote:
[...]

A to jakis wyznacznik ?
Je¶li codziennie robisz po 2000km to fajnie mieć taki zasięg, je¶li nie to
nie ma potrzeby,

A co ty - kierowca bombowca ? po paru godzinach za kolkiem dobrze jest
wysiasc na chwile, rozprostowac kosci, kawe wypic, obiad zjesc.

Nubire trzeba bylo tankowac co 1-2h - to faktycznie bylo uciazliwe :-)

[...]

tez mialem gaz .. wszystko zalezy. Planuje np narty jutro, 2*130km, tankuje dzien wczesniej po drodze albo i nie, wracajac przejezdzam
kolo najtanszej stacji 30km od domu, wiec mi sie usmiecha tankowanie
:-) Ale jade na inna gore - 2*180, mniej wiecej na styk, ale jednak trzeba
wysiadac mokrym, zimnym i tankowac. Spiesze sie do Warszawy na umowiona godzine, 350km .. a tu trzeba
doliczyc 10min na tankowanie, bo potem zabraknie w stolicznych
korkach.

Jade nad morze .. 6h czy 6h10 - zadna roznica.

J.

Data: 2011-06-26 17:38:05
Autor: Lukasz
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:pqfb07taib39dovg05bbpsm2ou9btofkpo4ax.com...
zasięg auta powinien być taki żeby¶ nie musiał tankować dwa razy dziennie.

A to jakis wyznacznik ?

zapomniałe dodać: IMO

[...]

widzisz, pracę mam tak± że dodatkowych przerw nie muszę robić - zwykle co max 100km zatrzymuję się u klienta gdzie często mogę wypić kawę, przy okazji pracy odpocz±ć (nie jestem przedstawicielem handlowym), a moje niezdrowe przyzwyczajenia każ± mi je¶ć obiad póĽnym popołudniem, po powrocie do domu

Spiesze sie do Warszawy na umowiona godzine, 350km .. a tu trzeba
doliczyc 10min na tankowanie, bo potem zabraknie w stolicznych
korkach.

Jade nad morze .. 6h czy 6h10 - zadna roznica.

no wła¶nie, to chyba jest wyznacznikiem - w pracy się ¶pieszysz i każda minuta jest cenna (bo się nie spóĽnisz na spotkanie albo wrócisz do domu wcze¶niej i kilka minut dłużej po¶więcisz dziecku), przy wyjazdach weekendowych/wakacyjnych faktycznie zasięg auta mi nie przeszkadzał

Lukasz

Data: 2011-06-26 18:07:48
Autor: J.F.
On Sun, 26 Jun 2011 17:38:05 +0200,  Lukasz wrote:
[...]

No to nie robisz 2000km dziennie :-)

Spiesze sie do Warszawy na umowiona godzine, 350km .. a tu trzeba
doliczyc 10min na tankowanie, bo potem zabraknie Jade nad morze .. 6h czy 6h10 - zadna roznica.
no wła¶nie, to chyba jest wyznacznikiem - w pracy się ¶pieszysz i każda minuta jest cenna (bo się nie spóĽnisz na spotkanie albo wrócisz do domu wcze¶niej i kilka minut dłużej po¶więcisz dziecku),

Spoznienie sluzbowe zle wyglada. W druga strone juz nie ma takiego
cisnienia, szczegolnie gdy sporadycznie o 10 minut chodzi.
A jak to w zyciu - mozna bylo wyjechac godzine wczesniej, ale sie nie
chcialo :-)

J.

Data: 2011-06-22 08:51:01
Autor: LEPEK
61 000 min��o ... jak jeden dzie� ;)
W dniu 2011-06-22 00:48, Arbiter pisze:
sterowanie temperaturďż˝ na
mi�kko, klapa tylna sterowana na mi�kko

? Chodzi o sterowanie elektryczne zamiast mechanicznego?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm