61 000 minêło ... jak jeden dzień ;)

Data: 2011-06-22 00:12:09
Autor: to
61 000 minêło ... jak jeden dzień ;)
begin RafaƂ \"SP\" Gil
3 skoda oberwaƂa kawaƂkiem ukƂadu hamulcowego, który oderwaƂ się od tira
na trasie

Jesteƛ pewien, ĆŒe to nie byƂ klocek MichaƂa? :D

Data: 2011-06-22 02:22:20
Autor: RafaƂ \"SP\" Gil
61 000 minęƂo ... jak jeden dzieƄ ;)
W dniu 2011-06-22 02:12, to pisze:

3 skoda oberwaƂa kawaƂkiem ukƂadu hamulcowego, który oderwaƂ się od tira
na trasie
Jesteƛ pewien, ĆŒe to nie byƂ klocek MichaƂa? :D

Yyyyy ... to magnumka nie byƂa ;)

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niĆŒszym niĆŒ 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-22 00:31:18
Autor: Michał
Rafał \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisał(a):

> Jesteƛ pewien, ĆŒe to nie byƂ klocek MichaƂa? :D

Yyyyy ... to magnumka nie byƂa ;)

TO NIE BYŁ MÓJ KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :)
i nie nie popsułem nissana ! (ale dodge trochê tak ;), siê przegrzał wkolejce po kawe)

ps - co to jest magnumka ?

Pozdrawiam.

Data: 2011-06-22 00:35:11
Autor: to
61 000 minêło ... jak jeden dzień ;)
begin  MichaƂ
TO NIE BYƁ MÓJ KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :)

Zaraz, zaraz, Tobie teĆŒ wypadają klocki? Bo, zasadniczo, chodziƂo mi o innego MichaƂa, tego od kropki. ;)

Data: 2011-06-22 00:40:58
Autor: Michał
to <to@abc.xyz> napisał(a):
begin  MichaƂ

> TO NIE BYƁ MÓJ KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :) Zaraz, zaraz, Tobie teĆŒ wypadają klocki? Bo, zasadniczo, chodziƂo mi o innego MichaƂa, tego od kropki. ;)

aaaa.... nie, nie wypadaj±, jedyne co mi siê urwało to antena FM
na autostradzie bo siê na myjni uszkodziła.

Zacisk sobie spiłowałem trochê bo nie miałem czasu klocka wymieniæ.

Siostra dawno temu urwała tłumik w lanosie czy czym¶ takim,
ale przywi±zała sznurkiem za wycieraczkê - poza tym nic nie odpadało w samochodach "w okolicy" :)

pozdrawiam.

--

61 000 minêło ... jak jeden dzień ;)