61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)

Data: 2011-06-22 07:48:00
Autor: J.F.
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
On Wed, 22 Jun 2011 00:31:23 +0200,  Rafał "SP" Gil wrote:
6 skodzie "kto¶ włożył szmatę w wydech"

I to wtedy 34 osoby powiadomily cie o zjawisku w ciagu pol godziny ?
:-)

7 skoda zakopała się w piasku i siadła podwoziem przez debilizm kierowcy (kręcenie w miejscu kier± na grz±skim gruncie + niedelikatne próby ruszenia)

No kurwa, zdziwiony jestem, że "czeski film" przez 60 000 km nie odstawił żadnej maniany.

No jak to nie ? przetarty waz od turbo, uszkodzony przelacznik szyb,
szmat jakis napchali do wydechu, no i TCS nie dziala. Ale co sie dziwisz - przeciez to nie czeski film, tylko niemiecki
panzerwagen.

Stwierdziłem, że next fura służbowa to musi być yeti. Tanie w swej klasie, do¶ć wysokie, odporne na PL warunki.

Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)
Poza tym masz wiekszy wybor - seat, VW, audi, ewentualnie bugatti :-)

rómster też odporny. JeĽdzi jako "służbówka" a zawias jeszcze nie puka. Ba , jak nie jeĽdzi jako służbówka - to jeĽdzi po wrocławiu ... i dalej nie puka.

No ba - bo Krakowska w koncu wyremontowali. Jakbys jezdzil w innym rejonie to bys tak nie chwalil :-)

Mógłbym zrobić porównanie do lagun/meganek/tojot ... ale nie spamiętałem wszystkich usterek. Jak boga kocham - cyc mi opadł patrz±c na bezawaryjno¶ć (dotychczasow±) tego auta w porównaniu do aut klasę wyżej (beemka pi±tka któr± mamy z przebiegiem 30 000 PLN stała z połowę żywota w ASO, renówki maj± zrobione kalendarze - kiedy nie stoj± w aso).

Ech co za czasy. Auto sie zachowuje normalnie i to dziwi.
Toz nawet nubira przy 60kkm zaliczyla dopiero jedna lawete.

A podobna awaryjnosc miala tez sierra, tyle ze z przebiegiem x60 kkm, gdzie x nieokreslone ..

J.

Data: 2011-06-22 07:56:58
Autor: Grejon
W dniu 2011-06-22 07:48, J.F. pisze:

Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)

Etam - Trafic się nie przewraca.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-06-22 10:50:18
Autor: Michał Gut
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)

Etam - Trafic się nie przewraca.

idzie odpoczac:)

Data: 2011-06-22 11:51:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
W dniu 2011-06-22 07:48, J.F. pisze:

Stwierdziłem, że next fura służbowa to musi być yeti. Tanie w
swej klasie, dość wysokie, odporne na PL warunki.
Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)
Poza tym masz wiekszy wybor - seat, VW, audi, ewentualnie bugatti :-)

No i kurwa nastała jasność. Ja się wypierdalam, bo wysoki jestem ;) , a nie, że najebany jak złośliwie sugerują ;)

--
Jak ja kurwa nienawidzÄ™ PH (DH) z parametrem PAR niĹĽszym niĹĽ 50 %
KURWA !!!

61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)