6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?

Data: 2010-02-10 20:47:02
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
Witam,

po maniu SE, gdzie bateria potrafiła i 2 tygodnie wytrzymać, nagle muszę
ładować Nokię co 2 dni. Myślałem, że to wina skopanej baterii, ale
kupiłem nową i znów to samo. Ten Symbian tak żere prąd czy co? Nie
jestem fanem ładowania i jakoś mnie to dołuje. Ile powinna tak bakteria
dychać?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-10 23:03:05
Autor: Jakub Danecki
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
po maniu SE, gdzie bateria potrafiła i 2 tygodnie wytrzymać, nagle
muszę ładować Nokię co 2 dni.

Normalne.

Myślałem, że to wina skopanej
baterii, ale kupiłem nową i znów to samo.

Jak bym poczytał najpierw, zanim zacząłbym wyrzucać kasę :)

Ten Symbian tak ĹĽere
prÄ…d czy co?

System operacyjny "pełny", do tego nieprawidłowo skonfigurowany - tak
może być. Do tego jak jeszcze poskąpili baterii...

Nie jestem fanem ładowania i jakoś mnie to dołuje. Ile
powinna tak bakteria dychać?

Wszystkie urządzenia z pełnym OS jakie mam wytrzymują w porywach
silnego wiatru do 2-3 dni. Intensywnie korzystane doładowuje codziennie.
Taka już nać nowoczesności. Zależy ci na czasie działania - wracaj
do urządzeń offline (nie połączonych stale z Internetem) bez wifi, z
wyłączonym BT, które tylko sobie grzecznie czuwają.

rgrds,
Jakub

Data: 2010-02-11 10:37:56
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 00:03, Jakub Danecki pisze:
[...]

No SE trzyma 2 tygodnie w porywach. Tylko kurde nie ma odsiewania
niechcianych :(

Kuźwa i tak źle i tak niedobrze. Czy już całe życie będę niewolnikiem
komĂłrki?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-11 10:28:32
Autor: J.F.
On Wed, 10 Feb 2010 20:47:02 +0100,  Przemysław Adam ¦miejek wrote:
po maniu SE, gdzie bateria potrafiła i 2 tygodnie wytrzymać, nagle muszę
ładować Nokię co 2 dni. My¶lałem, że to wina skopanej baterii, ale
kupiłem now± i znów to samo. Ten Symbian tak żere pr±d czy co? Nie
jestem fanem ładowania i jako¶ mnie to dołuje. Ile powinna tak bakteria
dychać?

Symbian, procesor, pamiec, kolorowy wyswietlacz, zabawy nowa zabawka,
czyli wszystko po kolei. Czasy ladowania co dwa tygodnie sie skonczyly :-)

J.

Data: 2010-02-11 10:39:06
Autor: Przemysław Adam ¦miejek

W dniu 2010-02-11 10:28, J.F. pisze:
[...]

A czemu nie może być co¶ takiego jak SE k750i, ale z opcj± odsiewania
niechcianych, jak± wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewaj±ce grupy
+ organizator automatycznego przeł±czania?

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-02-12 10:11:56
Autor: Jakub Danecki
6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
Przemysław Adam ¦miejek wrote:
A czemu nie może być co¶ takiego jak SE k750i, ale z opcj± odsiewania
niechcianych,

Wci±ż nie wiemy czego niechcianych...

jak± wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewaj±ce grupy
+ organizator automatycznego przeł±czania?

Bo jak ł±two się domy¶leć, to wszystko pewnie wymaga troszkę mocy
obliczeniowej, która zjada zdrowo baterię.

Jakub

Data: 2010-02-12 11:53:13
Autor: Przemysław Adam ¦miejek

W dniu 2010-02-12 11:11, Jakub Danecki pisze:
Przemysław Adam ¦miejek wrote:
A czemu nie może być co¶ takiego jak SE k750i, ale z opcj± odsiewania
niechcianych,
Wci±ż nie wiemy czego niechcianych...

Skoro w telefonie, to poł±czeń, no nie?

jak± wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewaj±ce grupy
+ organizator automatycznego przeł±czania?
Bo jak ł±two się domy¶leć, to wszystko pewnie wymaga troszkę mocy
obliczeniowej, która zjada zdrowo baterię.

Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadaj±ce nie s±,
żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-02-13 19:17:24
Autor: Jakub Danecki
6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
Przemysław Adam ¦miejek wrote:
> Wci±ż nie wiemy czego niechcianych...
Skoro w telefonie, to poł±czeń, no nie?

Może być jeszcze SMS, MMS, email... Dlatego pytam!

Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadaj±ce nie s±,
żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.

Same grupy nie, ale już ten cały OS który za tym stoi - to całkiem
możliwe.

Jakub

Data: 2010-02-13 20:32:24
Autor: Przemysław Adam ¦miejek

W dniu 2010-02-13 20:17, Jakub Danecki pisze:
Przemysław Adam ¦miejek wrote:
Wci±ż nie wiemy czego niechcianych...
Skoro w telefonie, to poł±czeń, no nie?
Może być jeszcze SMS, MMS, email... Dlatego pytam!

A widzisz, bo ja starej daty jestem. Nigdy nie używałem emilów i
ememesów. A esesmany owszem, też jak i rozmowy.

Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadaj±ce nie s±,
żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.
Same grupy nie, ale już ten cały OS który za tym stoi - to całkiem
możliwe.

Tylko jak znaleĽć telefon, co nie będzie smycz±? Czyli będzie miał grupy
przeł±czaj±ce się o danych godzinach i tyle.

--
Przemysław Adam ¦miejek

6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?