6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?

Data: 2010-02-10 23:03:05
Autor: Jakub Danecki
6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
po maniu SE, gdzie bateria potrafiła i 2 tygodnie wytrzymać, nagle
muszę ładować Nokię co 2 dni.

Normalne.

Myślałem, że to wina skopanej
baterii, ale kupiłem nową i znów to samo.

Jak bym poczytał najpierw, zanim zacząłbym wyrzucać kasę :)

Ten Symbian tak żere
prÄ…d czy co?

System operacyjny "pełny", do tego nieprawidłowo skonfigurowany - tak
może być. Do tego jak jeszcze poskąpili baterii...

Nie jestem fanem ładowania i jakoś mnie to dołuje. Ile
powinna tak bakteria dychać?

Wszystkie urządzenia z pełnym OS jakie mam wytrzymują w porywach
silnego wiatru do 2-3 dni. Intensywnie korzystane doładowuje codziennie.
Taka już nać nowoczesności. Zależy ci na czasie działania - wracaj
do urządzeń offline (nie połączonych stale z Internetem) bez wifi, z
wyłączonym BT, które tylko sobie grzecznie czuwają.

rgrds,
Jakub

Data: 2010-02-11 10:37:56
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 00:03, Jakub Danecki pisze:
[...]

No SE trzyma 2 tygodnie w porywach. Tylko kurde nie ma odsiewania
niechcianych :(

Kuźwa i tak źle i tak niedobrze. Czy już całe życie będę niewolnikiem
komórki?

--
Przemysław Adam Śmiejek

6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?