6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?

Data: 2010-02-11 10:28:32
Autor: J.F.
6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
On Wed, 10 Feb 2010 20:47:02 +0100,  Przemysław Adam Śmiejek wrote:
po maniu SE, gdzie bateria potrafiła i 2 tygodnie wytrzymać, nagle muszę
ładować Nokię co 2 dni. Myślałem, że to wina skopanej baterii, ale
kupiłem nową i znów to samo. Ten Symbian tak żere prąd czy co? Nie
jestem fanem ładowania i jakoś mnie to dołuje. Ile powinna tak bakteria
dychać?

Symbian, procesor, pamiec, kolorowy wyswietlacz, zabawy nowa zabawka,
czyli wszystko po kolei. Czasy ladowania co dwa tygodnie sie skonczyly :-)

J.

Data: 2010-02-11 10:39:06
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-11 10:28, J.F. pisze:
[...]

A czemu nie może być coś takiego jak SE k750i, ale z opcją odsiewania
niechcianych, jaką wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewające grupy
+ organizator automatycznego przełączania?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-12 10:11:56
Autor: Jakub Danecki
6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
A czemu nie może być coś takiego jak SE k750i, ale z opcją odsiewania
niechcianych,

Wciąż nie wiemy czego niechcianych...

jaką wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewające grupy
+ organizator automatycznego przełączania?

Bo jak łątwo się domyśleć, to wszystko pewnie wymaga troszkę mocy
obliczeniowej, która zjada zdrowo baterię.

Jakub

Data: 2010-02-12 11:53:13
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-12 11:11, Jakub Danecki pisze:
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
A czemu nie może być coś takiego jak SE k750i, ale z opcją odsiewania
niechcianych,
Wciąż nie wiemy czego niechcianych...

Skoro w telefonie, to połączeń, no nie?

jaką wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewające grupy
+ organizator automatycznego przełączania?
Bo jak łątwo się domyśleć, to wszystko pewnie wymaga troszkę mocy
obliczeniowej, która zjada zdrowo baterię.

Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadające nie są,
żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-13 19:17:24
Autor: Jakub Danecki
6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> Wciąż nie wiemy czego niechcianych...
Skoro w telefonie, to połączeń, no nie?

Może być jeszcze SMS, MMS, email... Dlatego pytam!

Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadające nie są,
żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.

Same grupy nie, ale już ten cały OS który za tym stoi - to całkiem
możliwe.

Jakub

Data: 2010-02-13 20:32:24
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-02-13 20:17, Jakub Danecki pisze:
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
Wciąż nie wiemy czego niechcianych...
Skoro w telefonie, to połączeń, no nie?
Może być jeszcze SMS, MMS, email... Dlatego pytam!

A widzisz, bo ja starej daty jestem. Nigdy nie używałem emilów i
ememesów. A esesmany owszem, też jak i rozmowy.

Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadające nie są,
żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.
Same grupy nie, ale już ten cały OS który za tym stoi - to całkiem
możliwe.

Tylko jak znaleźć telefon, co nie będzie smyczą? Czyli będzie miał grupy
przełączające się o danych godzinach i tyle.

--
Przemysław Adam Śmiejek

6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?