6120c: Słownik i latarka

Data: 2010-01-28 16:59:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
6120c: Słownik i latarka
Witam,

w SE używałem bardzo często latarki. Tu nie widzę takiego włącznika, ale przy robieniu zdjęć aparat świeci, więc światełko ma. Jak aktywować opcję latarki? Znów trzeba kupić jakiś program do Symbiana?

Druga sprawa: jak używać słownika T9? Podpowiada mi, ale źle i chcę listę możliwości, ale nie wiem jakim klawiszem się ją aktywuje. W instrukcji słowa o słowniku nie ma :(

--
  PAŚ

Data: 2010-01-28 17:53:43
Autor: darnok
6120c: Słownik i latarka
On 2010-01-28 16:59, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
w SE używałem bardzo często latarki. Tu nie widzę takiego włącznika, ale
przy robieniu zdjęć aparat świeci, więc światełko ma. Jak aktywować
opcję latarki? Znów trzeba kupić jakiś program do Symbiana?

nie da sie z poziomu menu, byc moze jakims programem na symbiana - musisz poszukac albo ktos podrzuci

Druga sprawa: jak używać słownika T9? Podpowiada mi, ale źle i chcę
listę możliwości, ale nie wiem jakim klawiszem się ją aktywuje. W
instrukcji słowa o słowniku nie ma :(

nie ma rozwijanej listy mozliwosci jak w SE.
Jak wpiszesz slowo i nacisniesz * to z kazdym nacisnieciem pojawi ci sie podpowiedz (jak dojdziesz do konca, to zacznie sie od poczatku). jest tez opcja dodawania (literuj).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-01-28 18:28:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
6120c: Słownik i latarka

W dniu 2010-01-28 17:53, darnok pisze:
nie da sie z poziomu menu, byc moze jakims programem na symbiana -
musisz poszukac albo ktos podrzuci

nie ma rozwijanej listy mozliwosci jak w SE.

Strasznie uboga ta nokia. Że też mnie tym pokarało ;( Nie ma SE z
jakością SE i możliwością odpalania firewalla? Bo kurde ten firewall też
do końca nie działa tak, jak bym potrzebował, a w zamian dostaję aparat
o koszmarnie skonstruowanej klawiaturze i słabiutkich możliwościach, jak
widać wyżej. :(

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-28 22:30:43
Autor: Jan Drawski
6120c: Słownik i latarka
Strasznie uboga ta nokia. Że też mnie tym pokarało ;(

Nokia swojego czasu zdobyla silna pozycje na rynku, spoczela na laurach, przestala dbac o klienta i to sa tego efekty. Inni ruszyli z kopyta, jak w Nokii nikt sie nie obudzi to nidlugo bedzie mozna zapomniec o tej firmie.

Jan Drawski

Data: 2010-01-29 09:46:52
Autor: darnok
6120c: Słownik i latarka
On 2010-01-28 18:28, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

To po co kupiles taki wiekowy model?
NIe sprawdziles przed czy spelnia twoje wymagania?
Trzba bylo wybrac innego symbiana o lepszej klawiaturze.

Data: 2010-01-29 11:21:46
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
6120c: Słownik i latarka

W dniu 2010-01-29 09:46, darnok pisze:
On 2010-01-28 18:28, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

No SE też jest wiekowy.
A jaki proponujesz?

NIe sprawdziles przed czy spelnia twoje wymagania?

Tylko jak to sprawdzić? Nie mam dojścia do zbioru telefonów do testowania.

Trzba bylo wybrac innego symbiana o lepszej klawiaturze.

Na przykład? Co proponujesz? Bo Nokie jakie oglądam na zdjęciach, to
słabiutko. Nowsze SE w sumie też już takie klawisze bardziej nokiowate
mają. Generalnie wygląda, że całość zdąża do macadełek i do różnych mało
wygodnych rozwiązań.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-29 17:50:16
Autor: darnok
6120c: Słownik i latarka
On 2010-01-29 11:21, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

To ty wybierasz telefon ze zdjecia?
Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.
Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka funkcjonalnosc jakiej szukasz, a nie najpierw costam kupic a nastepnie marudzic, ze nie dziala tak jak sobie wymarzyles.

Data: 2010-01-29 18:51:10
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
6120c: Słownik i latarka
W dniu 2010-01-29 17:50, darnok pisze:
On 2010-01-29 11:21, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

No a co mogę?

Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.

No ale wtedy mam do wyboru same nówki, a to kosztuje w tysiące.
Poza tym, same macanie słabo pomoże na funkcjonalność, bo ciężko to
potestować w locie.

Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka
funkcjonalnosc jakiej szukasz,

No jak wypytywałem tu, to dostałem mało co odpowiedzi. Od jednego gościa
tylko i potem zniknął. Na forumach innych w ogóle dostałem zero odpowiedzi.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-30 19:27:12
Autor: J.F.
6120c: Słownik i latarka
On Fri, 29 Jan 2010 17:50:16 +0100,  darnok wrote:
To ty wybierasz telefon ze zdjecia?
Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.

Wszystkiego przy macaniu nie sprawdzisz. Chyba ze masz dluga liste
zachcianek i duzo czasu :-)

Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka funkcjonalnosc jakiej szukasz, a nie najpierw costam kupic a nastepnie marudzic, ze nie dziala tak jak sobie wymarzyles.

Rada niby dobra, ale proces wyboru sie wydluzy w nieskonczonosc :-)

J.

Data: 2010-01-29 21:43:04
Autor: ToMasz
6120c: Słownik i latarka
darnok pisze:
On 2010-01-28 18:28, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

tu muszę stanąć w obronie PRzemysława, bo każdy urodzony przed epoka GSM
oczekuje ze jak już do telefonu wsadzą latarkę (poto zeby mozna sobie
było zaświecić ją na schodach jak światło z nienacka zgaśnie) to
załączenie latarki bedzie sie odbywało jednym klawiszem. No w najgorszej
sytuacji inaczej ale w ciagu 1 sekundy. Znajomy kupił żonie ta
najprostsza nokie z latarką i jej załączenie odbywa sie tylko przez
menu, a latarka swieci z mocą zegarka timex indiglo. czyli nic nie
widac. Nato sobie moze pozwolić tylko Nokia. PRzepraszam Apple też miało
parę lat temu telefon z GPSem, ale bez nawigacji.
ToMasz

Data: 2010-01-29 20:44:42
Autor: Grzegorz S
6120c: Słownik i latarka
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> wrote:
darnok pisze:

> [...]

widac. Nato sobie moze pozwolić tylko Nokia. PRzepraszam Apple też miało
parę lat temu telefon z GPSem, ale bez nawigacji.

Nokia E72 ma jak na komórkę bardzo jasną latarkę (na początku byłem w prawdziwym szoku)
No i włącza się i wyłącza jednym klawiszem :)
--
gs

Data: 2010-01-29 21:47:24
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
6120c: Słownik i latarka

W dniu 2010-01-29 21:43, ToMasz pisze:
[...]

No w mojej to ja w ogóle nie umiem znaleźć tego włączania. Producent nie
przewidział.

--
Przemysław Adam Śmiejek

6120c: Słownik i latarka