6120c: S³ownik i latarka

Data: 2010-01-28 17:53:43
Autor: darnok
6120c: S³ownik i latarka
On 2010-01-28 16:59, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:
w SE u¿ywa³em bardzo czêsto latarki. Tu nie widzê takiego w³±cznika, ale
przy robieniu zdjêæ aparat ¶wieci, wiêc ¶wiate³ko ma. Jak aktywowaæ
opcjê latarki? Znów trzeba kupiæ jaki¶ program do Symbiana?

nie da sie z poziomu menu, byc moze jakims programem na symbiana - musisz poszukac albo ktos podrzuci

Druga sprawa: jak u¿ywaæ s³ownika T9? Podpowiada mi, ale ¼le i chcê
listê mo¿liwo¶ci, ale nie wiem jakim klawiszem siê j± aktywuje. W
instrukcji s³owa o s³owniku nie ma :(

nie ma rozwijanej listy mozliwosci jak w SE.
Jak wpiszesz slowo i nacisniesz * to z kazdym nacisnieciem pojawi ci sie podpowiedz (jak dojdziesz do konca, to zacznie sie od poczatku). jest tez opcja dodawania (literuj).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-01-28 18:28:47
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
6120c: S³ownik i latarka

W dniu 2010-01-28 17:53, darnok pisze:
nie da sie z poziomu menu, byc moze jakims programem na symbiana -
musisz poszukac albo ktos podrzuci

nie ma rozwijanej listy mozliwosci jak w SE.

Strasznie uboga ta nokia. ¯e te¿ mnie tym pokara³o ;( Nie ma SE z
jako¶ci± SE i mo¿liwo¶ci± odpalania firewalla? Bo kurde ten firewall te¿
do koñca nie dzia³a tak, jak bym potrzebowa³, a w zamian dostajê aparat
o koszmarnie skonstruowanej klawiaturze i s³abiutkich mo¿liwo¶ciach, jak
widaæ wy¿ej. :(

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-28 22:30:43
Autor: Jan Drawski
6120c: S³ownik i latarka
Strasznie uboga ta nokia. ¯e te¿ mnie tym pokara³o ;(

Nokia swojego czasu zdobyla silna pozycje na rynku, spoczela na laurach, przestala dbac o klienta i to sa tego efekty. Inni ruszyli z kopyta, jak w Nokii nikt sie nie obudzi to nidlugo bedzie mozna zapomniec o tej firmie.

Jan Drawski

Data: 2010-01-29 09:46:52
Autor: darnok
6120c: S³ownik i latarka
On 2010-01-28 18:28, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

[...]

To po co kupiles taki wiekowy model?
NIe sprawdziles przed czy spelnia twoje wymagania?
Trzba bylo wybrac innego symbiana o lepszej klawiaturze.

Data: 2010-01-29 11:21:46
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
6120c: S³ownik i latarka

W dniu 2010-01-29 09:46, darnok pisze:
On 2010-01-28 18:28, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

[...]

No SE te¿ jest wiekowy.
A jaki proponujesz?

NIe sprawdziles przed czy spelnia twoje wymagania?

Tylko jak to sprawdziæ? Nie mam doj¶cia do zbioru telefonów do testowania.

Trzba bylo wybrac innego symbiana o lepszej klawiaturze.

Na przyk³ad? Co proponujesz? Bo Nokie jakie ogl±dam na zdjêciach, to
s³abiutko. Nowsze SE w sumie te¿ ju¿ takie klawisze bardziej nokiowate
maj±. Generalnie wygl±da, ¿e ca³o¶æ zd±¿a do macade³ek i do ró¿nych ma³o
wygodnych rozwi±zañ.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-29 17:50:16
Autor: darnok
6120c: S³ownik i latarka
On 2010-01-29 11:21, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

[...]

To ty wybierasz telefon ze zdjecia?
Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.
Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka funkcjonalnosc jakiej szukasz, a nie najpierw costam kupic a nastepnie marudzic, ze nie dziala tak jak sobie wymarzyles.

Data: 2010-01-29 18:51:10
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
6120c: S³ownik i latarka
W dniu 2010-01-29 17:50, darnok pisze:
On 2010-01-29 11:21, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

[...]

No a co mogê?

Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.

No ale wtedy mam do wyboru same nówki, a to kosztuje w tysi±ce.
Poza tym, same macanie s³abo pomo¿e na funkcjonalno¶æ, bo ciê¿ko to
potestowaæ w locie.

Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka
funkcjonalnosc jakiej szukasz,

No jak wypytywa³em tu, to dosta³em ma³o co odpowiedzi. Od jednego go¶cia
tylko i potem znikn±³. Na forumach innych w ogóle dosta³em zero odpowiedzi.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-30 19:27:12
Autor: J.F.
6120c: S³ownik i latarka
On Fri, 29 Jan 2010 17:50:16 +0100,  darnok wrote:
To ty wybierasz telefon ze zdjecia?
Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.

Wszystkiego przy macaniu nie sprawdzisz. Chyba ze masz dluga liste
zachcianek i duzo czasu :-)

Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka funkcjonalnosc jakiej szukasz, a nie najpierw costam kupic a nastepnie marudzic, ze nie dziala tak jak sobie wymarzyles.

Rada niby dobra, ale proces wyboru sie wydluzy w nieskonczonosc :-)

J.

Data: 2010-01-29 21:43:04
Autor: ToMasz
6120c: S³ownik i latarka
darnok pisze:
On 2010-01-28 18:28, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

[...]

tu muszê stan±æ w obronie PRzemys³awa, bo ka¿dy urodzony przed epoka GSM
oczekuje ze jak ju¿ do telefonu wsadz± latarkê (poto zeby mozna sobie
by³o za¶wieciæ j± na schodach jak ¶wiat³o z nienacka zga¶nie) to
za³±czenie latarki bedzie sie odbywa³o jednym klawiszem. No w najgorszej
sytuacji inaczej ale w ciagu 1 sekundy. Znajomy kupi³ ¿onie ta
najprostsza nokie z latark± i jej za³±czenie odbywa sie tylko przez
menu, a latarka swieci z moc± zegarka timex indiglo. czyli nic nie
widac. Nato sobie moze pozwoliæ tylko Nokia. PRzepraszam Apple te¿ mia³o
parê lat temu telefon z GPSem, ale bez nawigacji.
ToMasz

Data: 2010-01-29 20:44:42
Autor: Grzegorz S
6120c: S³ownik i latarka
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> wrote:
darnok pisze:

> [...]

widac. Nato sobie moze pozwoliæ tylko Nokia. PRzepraszam Apple te¿ mia³o
parê lat temu telefon z GPSem, ale bez nawigacji.

Nokia E72 ma jak na komórkê bardzo jasn± latarkê (na pocz±tku by³em w prawdziwym szoku)
No i w³±cza siê i wy³±cza jednym klawiszem :)
--
gs

Data: 2010-01-29 21:47:24
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
6120c: S³ownik i latarka

W dniu 2010-01-29 21:43, ToMasz pisze:
[...]

No w mojej to ja w ogóle nie umiem znale¼æ tego w³±czania. Producent nie
przewidzia³.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

6120c: S³ownik i latarka