6177,86 zł dla biegłego w mojej sprawie, wydane na moją korzyść!

Data: 2010-02-17 11:45:58
Autor: boukun
6177,86 zł dla biegłego w mojej sprawie, wydane na moją korzyść!
Sąd wyda ponad 6 tys. zł dla renomowanego biegłego (był biegłym w sprawie "Amoku"), który wydał opinię na moją korzyć....
Buuuaaahhhaaahhhaaaa... Byłem dzisiaj w sądzie poczytać opinię bi9egłego i przejrzeć swoje akta...
W opini są w sumie tylko dwa, trzy zdania, potwierdzające, że nick "boukun" może sobie każdy sam wpisać jak i dowolny w swoim czytniku takim jak np. Outlook Express i że zainstalowane na przedmiotowym dysku twardym programy komputerowe są dostępne jako free ware, bądź komercyjne, i może odpowiadać prawdzie moim wywodom, że pozyskane i zainstalowane legalnie. Reszta to kupę bezwartosciowych wydruków tytułów wątków z grup dyskusyjnych. Ponadto stwierdził, że badany dysk twardy jest uszkodzony i tylko raz udało mu się odzyskać część danych. Zatem istnieje prawdopodobieństwo, że zarekwirowany przez policję mój dysk twardy został zmanipulowany i uszkodzony...

UUUaaahhhaaahhhaaa... Chyba, że go hausmaister w magazynie sądu majstrował, hi, hi, hi...

boukun

Data: 2010-02-17 12:04:20
Autor: Grzegorz Z.
6177,86 zł dla biegłego w mojej sprawie, wydane na moją korzyść!
istnieje prawdopodobieństwo, że zarekwirowany przez policję mój dysk twardy został zmanipulowany i uszkodzony...

Jeśli winy Ci nie dowiodą (w tym zakresie przynajmniej) to zawsze możesz
ich oskarżyć o zniszczenie twojego sprzętu (bo gdybyś przegrał to zasłonić
by się mogli przepadkiem "przedmiotu przestępstwa").

Data: 2010-02-17 12:06:55
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsyhhzqsoojx$.789829j88adh$.dlg40tude.net...
[...]

Tam się znajdzie tak czy owak zawsze o wiele więcej, o co mogą rzeczpospolitą zaskarżyć...

boukun

6177,86 zł dla biegłego w mojej sprawie, wydane na moją korzyść!