63 000 - 68 000 fanów pani Henryki ;)

Data: 2010-09-01 23:06:19
Autor: Eulalia Browarek
63 000 - 68 000 fanów pani Henryki ;)
Zależy jak liczyć ;)

Zennon

Data: 2010-09-01 16:15:24
Autor: Pistacjusz
63 000 - 68 000 fanów pani Henryki ;)
On 1 Wrz, 23:06, "Eulalia Browarek" <tys...@browal.pl> wrote:
Zależy jak liczyć ;)

Zennon

Nie opierdzielaj się tylko dopisuj się tam jako kolejne osoby bo jak
nie będzie zaraz miliona to Donuś nie zapłaci.

Data: 2010-09-02 00:19:46
Autor: Jaksa
63 000 - 68 000 fanĂłw pani Henryki ;)
On Wed, 01 Sep 2010 23:06:19 +0200, Eulalia Browarek <tyskie@browal.pl>  wrote:

ZaleÂży jak liczyĂŚ ;)

Zennon

Ja ci zenus powiem, ze holoty w Polsce jest duzo, duzo wiecej
niz 68,000 tak wiec jeszcze nie wszyscy sie wpisali co by mogli.

Jaksa

Data: 2010-09-02 09:11:39
Autor: awe
63 000 - 68 000 fanów pani Henryki ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:i5mf8m$752$1news.task.gda.pl...
Zależy jak liczyć ;)

Zennon
-- -- -- -- -- -- -
slabiutko - traci impet, a TW Bolek jakie ma poparcie?. Na Allegro mozna kupic "poparcie" na facebooku. Ile z tego to wlasnie takie zakupy?
awe

Data: 2010-09-02 12:01:34
Autor: Jesienny
63 000 - 68 000 fanów pani Henryki ;)
Użytkownik... he he - awe raczył napisać:

Ciekawe jakie ty masz poparcie.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-02 16:17:46
Autor: awe

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5nslu$gto$1news.eternal-september.org...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie udzielam sie na facebooku, ale za to na nk to juz bardziej. poza tym unikam much
awe

Data: 2010-09-02 16:13:26
Autor: Jesienny
[...]

To skąd wiesz co i za ile można tam sobie kupić?

Praktyk teoretyk?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-02 16:26:22
Autor: awe

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5obe6$lmp$1news.eternal-september.org...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
to ty nie wiesz? przeciez media o tym trabily nie raz. poszukaj se na google
awe

Data: 2010-09-02 16:23:01
Autor: Jesienny
[...]

Aaa... czyli wiesz z kłamliwych merdiów.

"Nasz Dziennik" o tym informował w dziale "Z Kraju" czy "Wiara Ojców" ?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-02 16:47:14
Autor: awe

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5oc05$tvc$1news.eternal-september.org...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
wiem stad
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=facebook
awe

Data: 2010-09-02 16:47:57
Autor: Jesienny
[...]

Wcześniej pisałeś że z merdiów.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-02 16:55:13
Autor: u2
W dniu 2010-09-02 16:47, Jesienny pisze:
to ty nie wiesz? przeciez media o tym trabily nie raz. poszukaj se na >>> google

> wiem stad
Wcześniej pisałeś że z merdiów.

O merdiach to piszę ja. A awe pisał o mediach.

Data: 2010-09-02 19:40:29
Autor: Jesienny
63 000 - 68 000 fanów pani Henryki ;)
Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
> [...]
> wiem stad
Wcześniej pisałeś że z merdiów.

O merdiach to piszę ja. A awe pisał o mediach.

Ja też piszę o merdiach.

Discovery kłamie. Prawda płynie tylko z TVN24.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-02 19:54:53
Autor: u2
W dniu 2010-09-02 19:40, Jesienny pisze:
O merdiach to piszę ja. A awe pisał o mediach.
Ja też piszę o merdiach.

Discovery kłamie.

Przyjemnie się ogląda Discovery Historia. Lepsze źródło informacji niż
Norman Davies :)

Prawda płynie tylko z TVN24.

GWno prawda :)

Data: 2010-09-02 17:52:01
Autor: awe

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5odet$i7m$1news.eternal-september.org...
[...]

z wielu zrodel, cos ci nie pasuje?
awe

Data: 2010-09-02 19:41:24
Autor: Jesienny
[...]

Teraz już nie. Zapamiętam sobie że merdia dzielimy na te właściwe - polskie
i na te niewłaściwe - żydowsko-masońskie.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-02 21:45:48
Autor: awe

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@polbox.com> napisał w wiadomości news:i5onk4$hre$1news.eternal-september.org...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
a tak nie jest? podobnie w USA.
awe

Data: 2010-09-03 03:00:16
Autor: Jesienny
[...]

W Polsce jedynymi właściwie słusznymi polskimi mediami są media pana
Rydzyka.

A jak jest w USA?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-04 11:51:01
Autor: awe

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@polbox.com> napisał w wiadomości news:i5phb0$48m$1news.eternal-september.org...
[...]

?
[...]

No skoro tak twierdzisz to co ja tu moge wiecej dodac, masz prawo do swojego zdania, jednakze skoro jestes stalym sluchaczem to warto wesprzec radio jakis datkiem
awe

63 000 - 68 000 fanów pani Henryki ;)