636 po wypadku, nie odpala

Data: 2014-09-02 19:44:33
Autor: trunek7
636 po wypadku, nie odpala
Witam, zakupiłem uszkodzoną 636 z 2006r, chce spróbować swoich sił i ją odbudować. Jednak po pierwsze rozrusznik nie reaguje i mam urwany kabel od licznika(słyszałem teorię, że bez licznika nie odpali, czy to prawda?). Czy jest szansa odnaleźć schemat podłączenia kabli pod licznik, żebym mógł złożyć tą kostkę, może ktoś mógłby wysłać mi zdjęcie? Proszę o rady co szukać dalej, słyszałem jakieś legendy, że moduł po wypadku blokuje wszystkie czynności i trzeba go wymienić i usunąć błędy w komputerze (wiem, że podłączenie do komputera to kosztowana sprawa więc najpierw chcę spróbować wyeliminować pozostałe możliwości). Kolejna legenda o której słyszałem to immobilaizer, który blokuje wszystkie czynności. Proszę o jakieś rady. Dodam, że prąd dochodzi kierunki się świecą, tylna lampa również + klakson.

Data: 2014-09-02 22:01:06
Autor: Grzybol
636 po wypadku, nie odpala
Użytkownik "trunek7" <kamilthrun@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Chłopie, po chuj kupujesz trupa, skoro nie masz ani pieniędzy ani wiedzy, żeby cokolwiek przy tym trupie zrobić?

--
Grzybol

Data: 2014-09-02 22:16:19
Autor: WOJO
636 po wypadku, nie odpala
Chłopie, po chuj kupujesz trupa, skoro nie masz ani pieniędzy ani wiedzy, żeby cokolwiek przy tym trupie zrobić?
Oj Grzybol, Grzybol - Ty się chyba nigdy nie zmienisz - nigdy nie kupiłeś czegoś zbędnego do życia pod wpływem impulsu?
Sam pamiętam czasy, kiedy kupiłem uszkodzony wzmacniacz (jakaś AIWA pewnie przywieziona z "wystawki"), bo się naprawi. :)
Młody byłem, uczeń na garnuszku rodziców. Potem oczywiście sprzęt przeleżał w piwnicy długie lata i został zutylizowany, ale
radość z zakupu była.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-09-02 23:28:55
Autor: Grzybol
636 po wypadku, nie odpala
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości
[...]

Kupiłem w życiu milion niepotrzebnych rzeczy, ale nigdy się nikogo nie pytałem co z tym zrobić:-)

--
Grzybol

Data: 2014-09-02 23:16:15
Autor: ursyn
636 po wypadku, nie odpala
W dniu wtorek, 2 września 2014 23:28:55 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
U�ytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa� w wiadomo�ci

> M�ody by�em, ucze� na garnuszku rodzic�w. Potem oczywi�cie sprz�t

> przeleďż˝aďż˝  w piwnicy dďż˝ugie lata i zostaďż˝ zutylizowany, ale

> rado�� z zakupu by�a.

> Pozdrawiam.

> WOJO

Kupi�em w �yciu milion niepotrzebnych rzeczy, ale nigdy si� nikogo nie pyta�em co z tym zrobi�:-)

-- Grzybol

Niektórzy nie mają piwnic ;)

Data: 2014-09-02 22:06:19
Autor: Magic
636 po wypadku, nie odpala
W dniu 2014-09-02 21:44, trunek7 pisze:
[...]

Nie wiem jak Kawa ale zarówno VFR jak i CBR odpalały bez zegarów.

Proszę o rady co szukać dalej, słyszałem jakieś legendy, że
moduł po wypadku blokuje wszystkie czynności i trzeba go wymienić

Zacząłbym od oczywistości - czujnik przechyłu (ten co rozłącza zapłon przy wywaleniu moto na bok, powinien być gdzieś przy zegarach/główce ramy), czujnik przy kosie, wyłącznik zapłonu na manetce, przycisk startera (też potrafi zaśniedzieć, a co). Dopiero potem panikować :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2014-09-03 07:38:10
Autor: AZ
636 po wypadku, nie odpala
On 2014-09-02, trunek7 <kamilthrun@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
[...]

Wystarczy w Google wrzucic "636 gauges pinout" zeby znalezc np. taki obrazek:
<http://i.imgur.com/qqJAs.png>.

Wychodzi na to, ze dopiero zegary od 2007 maja polaczenie z ECU a i tak
pewnie jest to polaczenie w jednym kierunku - do zegarow. Wiec zegary na
sam poczatek sobie mozesz spokojnie darowac.

Dalej to szukaj czujnika polozenia motocykla, moze jest rozbity a moze
go w ogole nie ma po dzwonie, pozniej dokladnie obejrzyj polaczenia
manetek - w prawej sprawy zwiazane z wlacznikiem zaplonu/przyciskiem
startera, w lewej z czujnikiem sprzegla, zobacz tez czujnik stopki bocznej.

Najlepiej sciagnij serwisowke, otworz na rozdziale "Electrical system"
i po kolei wszystko sprawdzaj.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-09-03 06:18:56
Autor: pk
636 po wypadku, nie odpala
W dniu środa, 3 września 2014 09:38:10 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

Najlepiej sciagnij serwisowke, otworz na rozdziale "Electrical system"

i po kolei wszystko sprawdzaj.
 Niby sprytny sposób żeby się gościa pozbyć na parę miesięcy, ale nie z tym pokoleniem, oni wierzą że że sieci można wszystko bez własnego wysiłku. KJ

636 po wypadku, nie odpala