Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania KoĹ›cioĹ‚a kÍěîµ˙Ą ąó‹-‚˘yÜ­˘ÖĄž+­Ä0¦+3 Ź9¶‡hş×üBšč‚¶¦ pw wyborczych?]

Data: 2019-04-01 19:32:37
Autor: A. Filip
64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania KoĹ›cioĹ‚a kÍěîµ˙Ą ąó‹-‚˘yÜ­˘ÖĄž+­Ä0¦+3 Ź9¶‡hş×üBšč‚¶¦ pw wyborczych?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Kantar zapytał ankietowanych o projekt ¶wieckiego państwa. Zawiera on
trzy postulaty dotycz±ce finansowego rozgraniczenia państwa i
Ko¶cioła: likwidację Funduszu Ko¶cielnego, rezygnację z finansowania
lekcji religii w szkołach oraz opodatkowanie dochodów kleru na
podobnych zasadach co reszty pracowników.

Spo¶ród 1,5 tys. przepytanych osób aż 64 proc. zadeklarowało, że popiera te trzy rozwi±zania. Przeciwnego zdania było 29 proc.

http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229,24603402,sondaz-dla-wysokich-obcasow-polacy-w-tym-prawie-40-proc.html

To kiedy totalniacy wpisz± to sobie do programu wyborczego i postawi± na
ten sondaż _swoj±_ polityczn± przyszło¶ć?  Jeszcze w tym roku 2019?

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-01 10:36:15
Autor: Bruno Brunowski
64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania Ko¶cioła przez państwo [Kiedy totalni wpisz± to do programów wyborczych?]

Nowacka już wpisała.

--
Bruno

Data: 2019-04-01 19:57:53
Autor: A. Filip
> [...]

To kiedy totalniacy wpisz± to sobie do programu wyborczego i postawi± na
ten sondaż _swoj±_ polityczn± przyszło¶ć?  Jeszcze w tym roku 2019?

A do jakiej partyjki teraz należy po porzuceniu "Twój Ruch" w 2017?
Takiej z szansami na samodzielnie przebicie się przez gilotynę wyborcz± 5%?
Chcieli¶ta politycznej rzeĽni 5% to j± mata.

Ja s±dzę że obcięcie wydatków państwa na ko¶ciół kiedy¶ tam w dalszej
przyszło¶ci nast±pi (10-30 lat).  Tyle że wybory 2019 o tym na 99% nie
zdecyduj±.  Bo to jest temat w którym pogl±dy się nie liczy na sztuki
ale waży.  Liczy się dla ilu wyborców byłoby to zaledwie tylko "trochę
lepiej" a dla ilu "dużo gorzej" aż na poziomie wywołania ciężkiej
kurwicy.  W 2019 kto¶ mniejszy celuj±cy w 10% może sobie wybrać jeden z
tych postulatów do programu (WIOSNA?).

--
A. Filip : Pij mleko!