64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania Kościoła przez państwo

Data: 2019-04-01 04:44:52
Autor: Bruno Brunowski
64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania Kościoła przez państwo
Kantar zapytał ankietowanych o projekt świeckiego państwa. Zawiera on trzy postulaty dotyczące finansowego rozgraniczenia państwa i Kościoła: likwidację Funduszu Kościelnego, rezygnację z finansowania lekcji religii w szkołach oraz opodatkowanie dochodów kleru na podobnych zasadach co reszty pracowników.

Spośród 1,5 tys. przepytanych osób aż 64 proc. zadeklarowało, że popiera te trzy rozwiązania. Przeciwnego zdania było 29 proc.

http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229,24603402,sondaz-dla-wysokich-obcasow-polacy-w-tym-prawie-40-proc.html

--
Bruno

Data: 2019-04-01 10:25:20
Autor: Zenek Kapelinder
64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania Kościoła przez państwo
I ponad 80% program 5+ Kaczynskiego.

Data: 2019-04-01 14:42:49
Autor: u2
W dniu 01.04.2019 o 13:44, Br Br pisze:
Spośród 1,5 tys. przepytanych osób aż 64 proc. zadeklarowało, że popiera te trzy rozwiązania. Przeciwnego zdania było 29 proc.

a teraz odszczekaj to co napisałeś w tytule, 64%, ale z 1500 osób ankietowanych, nie wiadomo, czy polskiego obywatelstwa, no kupa przeproś i spadaj:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-01 15:17:04
Autor: Pajdak
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ile proc Polaków POparło PiS? ;-)))

19%

nie wiadomo, czy polskiego obywatelstwa,

Na 100% beznapletkowcy albo "warchoły" ;-)

no kupa

Poczytaj sobie cos na temat skatologii.

przeproś i  spadaj:))))))))))))

spadaj na Szypliszkowo ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-01 14:56:12
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

google => gliński tuczy rydzyka ;-)

google => ziobro pieniadze rydzyk

google => pis pieniądze rydzyk

i.t.d.

--
Pajdak

Data: 2019-04-01 19:32:37
Autor: A. Filip
64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania Kościoła kÍěîľ˙Ľ šó‹-‚˘yÜ­˘ÖĽž+­Ä0Ś+3 9ś‡hş×üBšč‚śŚ pw wyborczych?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

To kiedy totalniacy wpiszą to sobie do programu wyborczego i postawią na
ten sondaż _swoją_ polityczną przyszłość?  Jeszcze w tym roku 2019?

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-01 10:36:15
Autor: Bruno Brunowski
64 proc. Polaków popiera ograniczenie finansowania Kościoła przez państwo [Kiedy totalni wpiszą to do programów wyborczych?]

Nowacka już wpisała.

--
Bruno

Data: 2019-04-01 19:57:53
Autor: A. Filip
> [...]

To kiedy totalniacy wpiszą to sobie do programu wyborczego i postawią na
ten sondaż _swoją_ polityczną przyszłość?  Jeszcze w tym roku 2019?

A do jakiej partyjki teraz należy po porzuceniu "Twój Ruch" w 2017?
Takiej z szansami na samodzielnie przebicie się przez gilotynę wyborczą 5%?
Chcieliśta politycznej rzeźni 5% to ją mata.

Ja sądzę że obcięcie wydatków państwa na kościół kiedyś tam w dalszej
przyszłości nastąpi (10-30 lat).  Tyle że wybory 2019 o tym na 99% nie
zdecydują.  Bo to jest temat w którym poglądy się nie liczy na sztuki
ale waży.  Liczy się dla ilu wyborców byłoby to zaledwie tylko "trochę
lepiej" a dla ilu "dużo gorzej" aż na poziomie wywołania ciężkiej
kurwicy.  W 2019 ktoś mniejszy celujący w 10% może sobie wybrać jeden z
tych postulatów do programu (WIOSNA?).

--
A. Filip : Pij mleko!