65 lat pamieci bez szacunku

Data: 2009-08-02 01:37:26
Autor: Lorn
65 lat pamieci bez szacunku
Edel pisze:

[cut]

Nie robcie naszym dzieciom gowna z mozgu i powiedzcie, tym wszystkim rodzinom - matkom i ojcom, braciom i siostrom - kim jest ktos skazujacy setki tysiecy ludzi i ich miasto na pewna smierc - bohaterem czy zbrodniarzem? A moze k.. prorokiem...

Wybrałem sobie ten fragmencik... Nie miałem sumienia ciąć i rozkładać na czynniki pierwsze Twój post. :> Wracając do tematu... Mam wrażenie, że jako jeden z pierwszych byś dreptał na wschód ze strachu. :> Powstanie było zrywem społecznym przeciw niemieckiej okupacji, aktem patriotyzmu i wiarą w aliantów... Jakoś nie wspominasz o sowietach stojących po drugiej stronie Wisły, przyglądających się na rujnowaną Warszawę... Ciekawostka... Po wojnie Rosjanki w koszulach nocnych polek wychodziły na bal myśląc, że to sukienki. :>

65 lat pamieci bez szacunku