65 miliardów dolarów?

Data: 2012-08-29 20:16:15
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
"Ale po co wogóle jakieś negocjacje? Według polskiego prawa majątek po zmarłym bezpotomnie obywatelu kraju przechodzi na skarb państwa, więc odszkodowania się nie należą. Niestety, partnerzy nam grożą, że w razie nie zaspokojenia żądań, Polska będzie upokarzana w świecie. Potrafią postawić na swoim."
http://klopotowski.salon24.pl/109213,65-miliardow-dolarow

Data: 2012-08-30 08:38:47
Autor: Trybun
65 miliardów dolarów?
W dniu 2012-08-29 20:16, zdumiony pisze:
[...]

Bo ja wiem jak to się ma do podmiotów prawnych...? W wypadku osób fizycznych jest tak jak to piszesz, ale chyba nie jeżeli chodzi o organizacje prawne, czyli np. gminy itd..

Data: 2012-08-30 13:51:45
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1n1ps$ufb$1node1.news.atman.pl...
Bo ja wiem jak to się ma do podmiotów prawnych...? W wypadku osób fizycznych jest tak jak to piszesz, ale chyba nie jeżeli chodzi o organizacje prawne, czyli np. gminy itd..

Doprowadzi to do okupacji żydowskiej, gdzie panami będa Żydzi a Polacy będą zamiatać ulicę.

Data: 2012-08-30 04:56:10
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 07:54, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U¿ytkownik "Trybun" <r...@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:k1n1ps$ufb$1node1.news.atman.pl...

> Bo ja wiem jak to siê ma do podmiotów prawnych...? W wypadku osób
> fizycznych jest tak jak to piszesz, ale chyba nie je¿eli chodzi o
> organizacje prawne, czyli np. gminy itd..

Doprowadzi to do okupacji ¿ydowskiej, gdzie panami bêda ¯ydzi a Polacy bêd±
zamiataæ ulicê.

ROTFL

Data: 2012-08-30 14:09:01
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:2d8de62f-4fa7-49e9-a9b0-b94bfbdafcb0u15g2000yql.googlegroups.com...
Doprowadzi to do okupacji ¿ydowskiej, gdzie panami bêda ¯ydzi a Polacy bêd±
zamiataæ ulicê.

ROTFL

Mo¿esz wyt³umaczyæ dlaczego ROTFL? Nie ma z czego siê ¶miaæ, gdy ¿±daj± od nas nieruchomo¶ci. A jednocze¶nie jest nagonka na Rosjê aby odwróciæ uwagê.
Jak odnosiæ siê do ¿±dania?
http://www.youtube.com/watch?v=_2pUgAc5XMM

Data: 2012-08-30 18:30:58
Autor: Chiron
65 miliardów dolarów?
[...]

bêdzie sie turla³ ze ¶miechu zza granic by³ej RP?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 09:32:17
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 12:30, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
U¿ytkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisa³ w
wiadomo¶cinews:2d8de62f-4fa7-49e9-a9b0-b94bfbdafcb0u15g2000yql.googlegroups.com...

>ROTFL

bêdzie sie turla³ ze ¶miechu zza granic by³ej RP?

byc moze, bo tam tez panuja przeciez Zydzi.

ROTFL

Data: 2012-08-30 19:03:24
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:7421fe56-e97e-4921-b919-d21d52050db4z8g2000yql.googlegroups.com...
>ROTFL

bêdzie sie turla³ ze ¶miechu zza granic by³ej RP?

byc moze, bo tam tez panuja przeciez Zydzi.

ROTFL

To nie jest zabawne, nie chodzi o 6 miliardów ale 65 i to nie z³otych a dolarów.
Chc± z nas wyci±gn±æ wszystko.

Data: 2012-08-30 10:09:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 13:06, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

>ROTFL

To nie jest zabawne, nie chodzi o 6 miliardów ale 65 i to nie z³otych a

trzeba sie zwrocic do Rosji Putina o odszkodowanie za ponad pol wieku
okupacji i mordow na Polakach.

Data: 2012-08-30 19:19:29
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:248d617d-42f6-44cf-9f5a-4af9a754b046b10g2000yqc.googlegroups.com...
trzeba sie zwrocic do Rosji Putina o odszkodowanie za ponad pol wieku
okupacji i mordow na Polakach.

A kto wyp³aci Rosjanom odszkodowanie za komunizm? Trzeba by siê zwróciæ do Izraela, co z rachunkiem za goszczenie w Polsce ¯ydów przez kilkaset lat?

Data: 2012-08-30 10:35:37
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 13:22, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

Izraela, co z rachunkiem za goszczenie w Polsce ¯ydów przez kilkaset lat?

Przeciez oni sa zadowoleni z tego systemu i dlatego wybrali znowu
Putina.

Wy tez jestescie zadowoleni, czego dowody podajecie na tej grupie i
czekacie na Putina.

Data: 2012-08-30 20:18:56
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:2dd816be-a547-41de-9b1b-7e5bcc6258c8d13g2000yqm.googlegroups.com...
Przeciez oni sa zadowoleni z tego systemu i dlatego wybrali znowu
Putina.

Jaki zwi±zek Putin ma z komunizmem?

Wy tez jestescie zadowoleni, czego dowody podajecie na tej grupie i
czekacie na Putina.

Przecie¿ podawa³em za gazet± wyborcz±, rzekomo proputinowsk±, jaki maj±tek ma Putin

Data: 2012-08-30 15:03:50
Autor: Trybun
65 miliardów dolarów?
W dniu 2012-08-30 13:51, zdumiony pisze:
[...]

Nie zauważyłeś pewnych zasad w postępowaniu pewnych ludzi? Tu nie chodzi o spłatę faktycznego, czy wyimaginowanego długu, to chodzi o to żebyśmy czuli się winni, żebyśmy żyli w poczuciu krzywdy jaką (rzekomo bądź nie)wyrządziliśmy innym.

Bardzo podobny jest status Gen. Jaruzelskiego - już dawno mógłby zapaść wyrok w jego sprawie/ach, ale jak widać komuś zależy żeby to się nigdy nie stało. W ten sposób gnoi się społeczeństwa bądź pojedynczych ludzi.

Data: 2012-08-30 15:14:07
Autor: Bogdan Idzikowski
65 miliardów dolarów?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k1nk6c$qlg$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Szable w dłoń i huzia na żyda! Na co czekasz?

65 miliardów dolarów?