65 miliardów dolarów?

Data: 2012-08-30 08:38:47
Autor: Trybun
65 miliardów dolarów?
W dniu 2012-08-29 20:16, zdumiony pisze:
"Ale po co wogóle jakieś negocjacje? Według polskiego prawa majątek po zmarłym bezpotomnie obywatelu kraju przechodzi na skarb państwa, więc odszkodowania się nie należą. Niestety, partnerzy nam grożą, że w razie nie zaspokojenia żądań, Polska będzie upokarzana w świecie. Potrafią postawić na swoim."
http://klopotowski.salon24.pl/109213,65-miliardow-dolarow

Bo ja wiem jak to się ma do podmiotów prawnych...? W wypadku osób fizycznych jest tak jak to piszesz, ale chyba nie jeżeli chodzi o organizacje prawne, czyli np. gminy itd..

Data: 2012-08-30 13:51:45
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1n1ps$ufb$1node1.news.atman.pl...
Bo ja wiem jak to się ma do podmiotów prawnych...? W wypadku osób fizycznych jest tak jak to piszesz, ale chyba nie jeżeli chodzi o organizacje prawne, czyli np. gminy itd..

Doprowadzi to do okupacji żydowskiej, gdzie panami będa Żydzi a Polacy będą zamiatać ulicę.

Data: 2012-08-30 04:56:10
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 07:54, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U¿ytkownik "Trybun" <r...@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:k1n1ps$ufb$1node1.news.atman.pl...

> Bo ja wiem jak to siê ma do podmiotów prawnych...? W wypadku osób
> fizycznych jest tak jak to piszesz, ale chyba nie je¿eli chodzi o
> organizacje prawne, czyli np. gminy itd..

Doprowadzi to do okupacji ¿ydowskiej, gdzie panami bêda ¯ydzi a Polacy bêd±
zamiataæ ulicê.

ROTFL

Data: 2012-08-30 14:09:01
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:2d8de62f-4fa7-49e9-a9b0-b94bfbdafcb0u15g2000yql.googlegroups.com...
Doprowadzi to do okupacji ¿ydowskiej, gdzie panami bêda ¯ydzi a Polacy bêd±
zamiataæ ulicê.

ROTFL

Mo¿esz wyt³umaczyæ dlaczego ROTFL? Nie ma z czego siê ¶miaæ, gdy ¿±daj± od nas nieruchomo¶ci. A jednocze¶nie jest nagonka na Rosjê aby odwróciæ uwagê.
Jak odnosiæ siê do ¿±dania?
http://www.youtube.com/watch?v=_2pUgAc5XMM

Data: 2012-08-30 18:30:58
Autor: Chiron
65 miliardów dolarów?
[...]

bêdzie sie turla³ ze ¶miechu zza granic by³ej RP?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 09:32:17
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 12:30, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
U¿ytkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisa³ w
wiadomo¶cinews:2d8de62f-4fa7-49e9-a9b0-b94bfbdafcb0u15g2000yql.googlegroups.com...

>ROTFL

bêdzie sie turla³ ze ¶miechu zza granic by³ej RP?

byc moze, bo tam tez panuja przeciez Zydzi.

ROTFL

Data: 2012-08-30 19:03:24
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:7421fe56-e97e-4921-b919-d21d52050db4z8g2000yql.googlegroups.com...
>ROTFL

bêdzie sie turla³ ze ¶miechu zza granic by³ej RP?

byc moze, bo tam tez panuja przeciez Zydzi.

ROTFL

To nie jest zabawne, nie chodzi o 6 miliardów ale 65 i to nie z³otych a dolarów.
Chc± z nas wyci±gn±æ wszystko.

Data: 2012-08-30 10:09:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 13:06, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

>ROTFL

To nie jest zabawne, nie chodzi o 6 miliardów ale 65 i to nie z³otych a

trzeba sie zwrocic do Rosji Putina o odszkodowanie za ponad pol wieku
okupacji i mordow na Polakach.

Data: 2012-08-30 19:19:29
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:248d617d-42f6-44cf-9f5a-4af9a754b046b10g2000yqc.googlegroups.com...
trzeba sie zwrocic do Rosji Putina o odszkodowanie za ponad pol wieku
okupacji i mordow na Polakach.

A kto wyp³aci Rosjanom odszkodowanie za komunizm? Trzeba by siê zwróciæ do Izraela, co z rachunkiem za goszczenie w Polsce ¯ydów przez kilkaset lat?

Data: 2012-08-30 10:35:37
Autor: emailstuffname@gmail.com
65 miliardów dolarów?
On 30 Sie, 13:22, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

Izraela, co z rachunkiem za goszczenie w Polsce ¯ydów przez kilkaset lat?

Przeciez oni sa zadowoleni z tego systemu i dlatego wybrali znowu
Putina.

Wy tez jestescie zadowoleni, czego dowody podajecie na tej grupie i
czekacie na Putina.

Data: 2012-08-30 20:18:56
Autor: zdumiony
65 miliardów dolarów?
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci news:2dd816be-a547-41de-9b1b-7e5bcc6258c8d13g2000yqm.googlegroups.com...
Przeciez oni sa zadowoleni z tego systemu i dlatego wybrali znowu
Putina.

Jaki zwi±zek Putin ma z komunizmem?

Wy tez jestescie zadowoleni, czego dowody podajecie na tej grupie i
czekacie na Putina.

Przecie¿ podawa³em za gazet± wyborcz±, rzekomo proputinowsk±, jaki maj±tek ma Putin

Data: 2012-08-30 15:03:50
Autor: Trybun
65 miliardów dolarów?
W dniu 2012-08-30 13:51, zdumiony pisze:
[...]

Nie zauważyłeś pewnych zasad w postępowaniu pewnych ludzi? Tu nie chodzi o spłatę faktycznego, czy wyimaginowanego długu, to chodzi o to żebyśmy czuli się winni, żebyśmy żyli w poczuciu krzywdy jaką (rzekomo bądź nie)wyrządziliśmy innym.

Bardzo podobny jest status Gen. Jaruzelskiego - już dawno mógłby zapaść wyrok w jego sprawie/ach, ale jak widać komuś zależy żeby to się nigdy nie stało. W ten sposób gnoi się społeczeństwa bądź pojedynczych ludzi.

Data: 2012-08-30 15:14:07
Autor: Bogdan Idzikowski
65 miliardów dolarów?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k1nk6c$qlg$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Szable w dłoń i huzia na żyda! Na co czekasz?

65 miliardów dolarów?