650zł za 105km

Data: 2015-10-27 10:26:39
Autor: radekp@konto.pl
650zł za 105km
Mon, 26 Oct 2015 16:32:52 +0100, w
<XnsA53FA855A4D5DPanElektronik@localhost.net>, PiteR <email@fauszywy.pl>
napisał(-a):

Laweta przewóz po S7, w jedną stronę 105km, razem z dojazdem do auta 210km, laweciarz kończy trasę dokładnie w mieście w którym urzęduje.

Myślę, że 650zł za 210km to lekka przesada.

Stawki chyba wynoszą ok. 1zł/km, a może i mniej.

Data: 2015-10-27 11:00:22
Autor: Budzik
650zł za 105km
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

hihihihi
Moze i sie da znaleźc ale czy to jest jakas ogólna stawka to watpie.

Mowisz o stawce netto czy brutto?

Data: 2015-10-27 12:09:42
Autor: radekp@konto.pl
650zł za 105km
Tue, 27 Oct 2015 11:00:22 +0000 (UTC), w
<XnsA5407337E524budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik

Stawka jest "do zapłacenia" :)

Data: 2015-10-27 13:00:02
Autor: Budzik
650zł za 105km
> [...]

> hihihihi
Moze i sie da znaleźc ale czy to jest jakas ogólna stawka to watpie.

Pytanie pozostaje aktualne...
Na lewo, bez firmy tudziez bez podatków to rozmowy i rachunki są jednak lekko inne...

Data: 2015-10-27 14:22:14
Autor: radekp@konto.pl
650zł za 105km
Tue, 27 Oct 2015 13:00:02 +0000 (UTC), w
<XnsA54088F1858CAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik

Zadzwoń :).

Data: 2015-10-27 11:16:05
Autor: yabba
650zł za 105km
napisał(-a):

[...]

To zamiast taksówki, będę wzywał lawetę. :))

0,8358 zł/km to jest stawka kilometrówki dla samochodu osobowego - ustalona przez państwo.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-10-27 11:25:53
Autor: radekp@konto.pl
650zł za 105km
Tue, 27 Oct 2015 11:16:05 +0100, w <562f4e24$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(-a):

To zamiast taksówki, będę wzywał lawetę. :))

0,8358 zł/km to jest stawka kilometrówki dla samochodu osobowego - ustalona przez państwo.

Dzwoń :)
http://oferia.pl/zlecenie/item1243726-laweta-transport-auta

Najtaniej 1zł/km, druga najtańsza 1,56zł/km.

PS. Wcinaj cytaty.

PS2. Autor wątku powinien zapłacić ok. 350-400zł.

Data: 2015-10-27 15:57:09
Autor: Cavallino
650zł za 105km
W dniu 27.10.2015 o 11:16, yabba pisze:

0,8358 zł/km to jest stawka kilometrówki dla samochodu osobowego -
ustalona przez państwo.

I to wtedy, gdy paliwa były ze 4 razy tańsze.

Data: 2015-10-27 18:42:01
Autor: LEPEK
650zł za 105km
W dniu 2015-10-27 o 15:57, Cavallino pisze:
W dniu 27.10.2015 o 11:16, yabba pisze:

0,8358 zł/km to jest stawka kilometrówki dla samochodu osobowego -
ustalona przez państwo.

I to wtedy, gdy paliwa były ze 4 razy tańsze.

???
Paliwo po około 1 zł (a nawet 10000 zł) to były koło 1992 roku.
A w 2000 roku przekraczało cztery złote za litr.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm