67 lat i juz emerytura

Data: 2009-10-28 04:50:41
Autor: Polska Mowi
67 lat i juz emerytura
Bedziemy pracowac do poznej starosci?

http://www.polskamowi.pl/

Data: 2009-10-28 05:38:37
Autor: Prawusek
67 lat i juz emerytura

"Polska Mowi" <pm@polskamowi.pl> wrote in message
Bedziemy pracowac do poznej starosci?

http://www.polskamowi.pl/

Wcześniej umrzesz i............o to loto...

Data: 2009-10-27 23:41:54
Autor: J-23
67 lat i juz emerytura
On 28 Paź, 05:38, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Polska Mowi" <p...@polskamowi.pl> wrote in message

> Bedziemy pracowac do poznej starosci?

>http://www.polskamowi.pl/

Wcześniej umrzesz i............o to loto...

Umrzesz kiedy przyjdzie Twoj czas,
tylko mozesz nie doczekac emerytury,
ktora otrzymasz pozniej.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 21:40:57
Autor: Adam
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c209f034-289c-4d3f-9802-772601b7ca05s31g2000yqs.googlegroups.com...
> [...]

> Bedziemy pracowac do poznej starosci?

>http://www.polskamowi.pl/

Wcześniej umrzesz i............o to loto...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I właśnie o to chodzi w tym interesie.
Do tego służba zdrowaia nie będzie już leczyć 70-latków - to jest nieopłacalne: po co utrzymywać ich przy zyciue, skoro to kosztuje budżet państwa podwójnie - koszty szpitala, leków oraz emerytury.
AC

Data: 2009-10-28 08:28:15
Autor: Polok_Prawdziwy
67 lat i juz emerytura
Bedziemy pracowac do poznej starosci?

http://www.polskamowi.pl/

Nopseca walcyłyście w łosimdziesiontym i puźniej ło WOLNOść, KAPITULIZM i
DEMOKRACYJEM, to cego teroski płacecie...!?

"Wolno" wom teroski w "kapituliźmie" do puźnej starości pracować....!

Apotem mozecie sem "demokratycnie" POZDYCHAć i nikogo to łobchodzić niebedzie...!

Data: 2009-10-28 08:32:08
Autor: sofu
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "Polska Mowi" <pm@polskamowi.pl> napisał w wiadomości
Bedziemy pracowac do poznej starosci?

http://www.polskamowi.pl/

==========

A wskaźnik zachwyconych z tego, że rządzi PO wciąż rośnie!
I jak tu nie uważąć sporej części  Polaków za głupi motłoch?!

sofu

Data: 2009-10-28 08:48:18
Autor: Prawusek
67 lat i juz emerytura

==========

A wskaźnik zachwyconych z tego, że rządzi PO wciąż rośnie!
I jak tu nie uważąć sporej części  Polaków za głupi motłoch?!

sofu

Polacy nie wierzą w parchate sondy, osądy i sądy.
Gdzie parch i Niemiec tam tylko smród i zniszczenie

Data: 2009-10-28 01:53:38
Autor: J-23
67 lat i juz emerytura
On 28 Paź, 08:48, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote in message

> [...]

> sofu

Polacy nie wierzą w parchate sondy, osądy i sądy.
Gdzie parch i Niemiec tam tylko smród i zniszczenie

Srawi, ty to bys wolal kacapow?
Bo u nich to bida, samogon, i smrod kiszonej kapusty.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 10:05:15
Autor: Prawusek
67 lat i juz emerytura

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

Gdzie parch i Niemiec tam tylko smród i zniszczenie

Srawi, ty to bys wolal kacapow?
Bo u nich to bida, samogon, i smrod kiszonej kapusty.

SRULU, a ty to Aszkenazi?

Data: 2009-10-28 06:50:52
Autor: J-23
67 lat i juz emerytura
On 28 Paź, 10:05, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

> Gdzie parch i Niemiec tam tylko smród i zniszczenie

Srawi, ty to bys wolal kacapow?
Bo u nich to bida, samogon, i smrod kiszonej kapusty.

Etam!
Dla Ciebie to kazdy jest z innej planety.
Pochodze z Kongresowki, i zaszlosci porosyjskie w moim dziecinstwie
byly znaczacym elementem.
Zydow w moim rodzinnym grodzie przed II WS bylo circa 230tys. Niemal
wszyscy zgineli w czasie okupacji.
Tychze Zydow wspominalo sie zawsze z pewna sympatia. Zydzi repatrianci
z ternow owczesnego ZSRR,
rowniez byli kulturalnymi i milymi sasiadami. Fajni z nich byli
koledzy, a kolezanki mie i urodziwe wielce.
Natomiast Rosjan nikt w moim otoczeniu nie traktowal przyjacielsko, bo
nie dali sie lubic.
Ci ktorzy pozostali po II WS izolowali sie, i odbiegali poziomem
kultury od pozostalych mieszkancow "mojej" ulicy.
Tak jak wyzej napisalem: bieda, smrod, i samogon... Taki pozostal
obraz w mojej pamieci.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 09:12:07
Autor: CYC
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hc8rp1$8tv$1node1.news.atman.pl...

[...]

To mowisz , ze za komuny bylo lepiej ?. Przeciez na emerytury wtedy odchodzilo sie nawet w 55 roku zycia a bywalo , ze w 40 -tym . Nie bylo bezrobocia , nie to co za Tuska , dzieci glodne nie chodzily po ulicach zebrzac jak teraz kiedy PO rzadzi a mieszkania dostawalo sie niemal za grosze  lub w wiekszosci przypadkow za darmo.
Dzisiaj tuskowcy kaza sobie za nie placic i to tyle , ze do konca zycia trzeba sie zadluzyc aby miec gdzie mieszkac a jak nie to pod most .
Co to tuski z tego kraju zrobili , prawda ? . Gdyby tak do wladzy wrocil PiS , wrocilyby znowu stare,dobre czasy o ktorych wyzej napisalem , prawda ? .

cyc

Data: 2009-10-28 10:58:20
Autor: Polok_Prawdziwy
67 lat i juz emerytura

[...]

Nopseca....!!!

- ale pod jednym uwarunkowaniem - DOBRE CASY INO DLO PISIKUW....!!!

Data: 2009-10-28 09:19:17
Autor: boukun
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "Polska Mowi" <pm@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:hc8fah$psf$2atlantis.news.neostrada.pl...
Bedziemy pracowac do poznej starosci?

http://www.polskamowi.pl/

Kto będzie, ten będzie. Ja już blisko 15 lat biorę zaliczkę emerytury. Inni nawet emerytury nie dożyją... http://www.youtube.com/watch?v=ixQF1b5U4kg&feature=channel

boukun

Data: 2009-10-28 01:51:53
Autor: J-23
67 lat i juz emerytura
On 28 Paź, 09:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Polska Mowi" <p...@polskamowi.pl> napisał w wiadomościnews:hc8fah$psf$2atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

>http://www.polskamowi.pl/

Kto będzie, ten będzie. Ja już blisko 15 lat biorę zaliczkę emerytury. Inni

Trudno powiedziec zebys sie w swoim zyciu napracowal.
Moze bedziesz mial szczescie, i na starosc nie wyladujesz pod mostem?
Ale o Twoim zyciu trudno powiedziec, ze jest godne.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 10:05:23
Autor: boukun
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a81af6e7-c9fe-4e84-a2c4-aa29e3fc864dl13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Moze bedziesz mial szczescie, i na starosc nie wyladujesz pod mostem?
Ale o Twoim zyciu trudno powiedziec, ze jest godne.

No wiesz co? Ponad 25 lat składkowych mam zaliczone i to wystarczy, o to zadbałem. Gdybym nawet tak jak statystyczny Polak nie dożył emerytury, to ją już wykorzystałem...  Godne życie nie polega na ciężkiej pracy, tylko na przyjemnej pracy. A o taką nie zadbali dla Polaków od 20 lat rządzący tym krajem okrągłostołowcy...

boukun

Data: 2009-10-28 06:30:10
Autor: J-23
67 lat i juz emerytura
On 28 Paź, 10:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a81af6e7-c9fe-4e84-a2c4-aa29e3fc864dl13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

pracy. A o taką nie zadbali dla Polaków od 20 lat rządzący tym krajem

Nie wiedzialem ze az 25 lat.
Zgadzam sie ze odpowiednia praca moze byc sensem zycia.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 21:38:43
Autor: Adam
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "Polska Mowi" <pm@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:hc8fah$psf$2atlantis.news.neostrada.pl...
Bedziemy pracowac do poznej starosci?

http://www.polskamowi.pl/
Tu nie chodzi o pracowanie do późnej starości tylko o to, żeby emeryt był jak najkrócej na emeryturze (najlepiej aby zmarł jeszcze przed przejściem na nią).
AC

67 lat i juz emerytura