67 lat i juz emerytura

Data: 2009-10-28 09:19:17
Autor: boukun
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "Polska Mowi" <pm@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:hc8fah$psf$2atlantis.news.neostrada.pl...
Bedziemy pracowac do poznej starosci?

http://www.polskamowi.pl/

Kto będzie, ten będzie. Ja już blisko 15 lat biorę zaliczkę emerytury. Inni nawet emerytury nie dożyją... http://www.youtube.com/watch?v=ixQF1b5U4kg&feature=channel

boukun

Data: 2009-10-28 01:51:53
Autor: J-23
67 lat i juz emerytura
On 28 Paź, 09:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Polska Mowi" <p...@polskamowi.pl> napisał w wiadomościnews:hc8fah$psf$2atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

>http://www.polskamowi.pl/

Kto będzie, ten będzie. Ja już blisko 15 lat biorę zaliczkę emerytury. Inni

Trudno powiedziec zebys sie w swoim zyciu napracowal.
Moze bedziesz mial szczescie, i na starosc nie wyladujesz pod mostem?
Ale o Twoim zyciu trudno powiedziec, ze jest godne.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 10:05:23
Autor: boukun
67 lat i juz emerytura

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a81af6e7-c9fe-4e84-a2c4-aa29e3fc864dl13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Moze bedziesz mial szczescie, i na starosc nie wyladujesz pod mostem?
Ale o Twoim zyciu trudno powiedziec, ze jest godne.

No wiesz co? Ponad 25 lat składkowych mam zaliczone i to wystarczy, o to zadbałem. Gdybym nawet tak jak statystyczny Polak nie dożył emerytury, to ją już wykorzystałem...  Godne życie nie polega na ciężkiej pracy, tylko na przyjemnej pracy. A o taką nie zadbali dla Polaków od 20 lat rządzący tym krajem okrągłostołowcy...

boukun

Data: 2009-10-28 06:30:10
Autor: J-23
67 lat i juz emerytura
On 28 Paź, 10:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a81af6e7-c9fe-4e84-a2c4-aa29e3fc864dl13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

pracy. A o taką nie zadbali dla Polaków od 20 lat rządzący tym krajem

Nie wiedzialem ze az 25 lat.
Zgadzam sie ze odpowiednia praca moze byc sensem zycia.

J-23 itede

67 lat i juz emerytura