67 pijanych kierowcĂłw i tylko 47 zatrzymany ch PJ

Data: 2011-04-26 15:02:03
Autor: Seba
67 pijanych kierowcĂłw i tylko 47 zatrzymany ch PJ
Dnia Tue, 26 Apr 2011 14:53:36 +0200, w_wi napisał(a):

Policja w ramach "Trzeźwego poranka" zatrzymała aż 61 pijanych kierowców a tylko zatrzymała 47 PJ + jeden kierowca już wcześniej stracił PJ. Gdzie się podziało 13 PJ

Dzisiaj rano usłyszałem (TVN24) jak Policjant komentujący wyniki akcji
wielkanocnej się wygadał, że z ogólnej liczby pijanych kierowców
"wyłapanych" podczas świątecznego weekendu rowerzyści stanowią prawie
50% procent tej liczby. Ciekawe jak wyglądają dokładnie te liczby.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-04-26 15:38:20
Autor: J.F.
67 pijanych kierowców i tylko 47 zatrzymanych PJ
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7y9g2bh5atsa$.1la73v3wqf8qu$.dlg40tude.net...
[...]

Za cale lata 2009 i 2010 wyglada tak

Art. 87.1 KW    19143  20431
Art. 87.2 KW      8735    8715
Art. 178a.1 KK  83524  79182
Art. 178a.2 KK  61922  57557

Par 1 to "z napedem mechanicznym", a par 2 to "inne pojazdy".
Rowerzystow jak widac sporo.

J.

Data: 2011-04-26 17:37:54
Autor: Shrek
W dniu 2011-04-26 15:38, J.F. pisze:
[...]

O ja pierdole... Już widać czym się policja zajmuje. Można wiedzieć jakie jest źródełko tych danych?

Shrek.

Data: 2011-04-26 18:46:55
Autor: J.F.
67 pijanych kierowców i tylko 47 zatrzymanych PJ
Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w
[...]

No wiesz - jedzie patrol przez wies, moze na miejsce suszenia, a tu mu sie narzuca jadacy zygzakiem rowerzysta.
To co - ma nie zwrocic uwagi ?

A potem "180 tys pijanych kierowcow", jak to ladnie w mediach brzmi ...

Można wiedzieć jakie jest źródełko tych danych?

Oficjalny raport policji
http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html

J.

Data: 2011-04-26 18:56:15
Autor: Shrek
W dniu 2011-04-26 18:46, J.F. pisze:

O ja pierdole... Już widać czym się policja zajmuje.

No wiesz - jedzie patrol przez wies, moze na miejsce suszenia, a tu mu
sie narzuca jadacy zygzakiem rowerzysta.
To co - ma nie zwrocic uwagi ?

I tak 5 na jeden przejazd;) Bez jaj - sam dmuchałem na ścieżce - tak stali na ścieżce i przedmuchiwali rowerzystów, nie przy okazji dmuchania kierowców - jezdni nawet nie było z tego miejsca widać.

A potem "180 tys pijanych kierowcow", jak to ladnie w mediach brzmi ..

Ano właśnie.

Można wiedzieć jakie jest źródełko tych danych?

Oficjalny raport policji
http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html

THX.

Shrek.

Data: 2011-04-26 20:56:43
Autor: Paweł W.
[...]

No i jeszcze wraca sobie gość do domu po świętach, owszem popił sobie poprzedniego dnia, ale dobrze zjadł przy tym, wyspał się, a tu następnego dnia 0.3 wychodzi. Też pijak i do statystyk idzie :-P

Pozdrawiam
p.

67 pijanych kierowcĂłw i tylko 47 zatrzymany ch PJ