6720 - mowienie kto dzwoni, ale tylko ang?

Data: 2010-08-20 09:31:21
Autor: Michał
6720 - mowienie kto dzwoni, ale tylko ang?
witam,
nabyłem ostatnio ww nokie, próbowałem ustawić, żeby telefon mówił kto dzwoni, ale jest tylko opcja gadania po ang. która oczywiście gada głupoty po polsku. Może ktoś wie, czy to jest kwestia dogrania czegoś, czy poprostu ten model jeszcze nie ma tych wodotrysków?
pozdrawiam
Michał

Data: 2010-08-20 15:46:55
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Michał" <niku@df.pl> napisał w wiadomości news:i4lb0e$o32$1news.onet.pl...
[...]

W e51 było to tak, że wchodzisz w ikonkę "Mowa", wybierasz opcję "pobierz języki" i wchodzisz na stronę Nokii, skąd ściągasz sobie instalkę text-to-speech głosu niejakiej pani Marty. Czyta sprawnie, bardzo mi się podobało czytane sms, czy e-mail, choć irytuje dukanie adresu nadawcy. Przydaje się w trakcie jazdy samochodem.

6720 - mowienie kto dzwoni, ale tylko ang?