69 proc. Polaków: zakupy Kaczyńskiego to propagandowa porażka.

Data: 2011-04-02 14:46:57
Autor: Przemysław W
69 proc. Polaków: zakupy Kaczyńskiego to propagandowa porażka.
Z telefonicznego sondażu przeprowadzonego na zlecenie tygodnika "Newsweek" przez Grupę IQS wynika, że aż 69 procent Polaków uznało niedawną wyprawę Jarosława Kaczyńskiego do osiedlowego sklepu w Warszawie za propagandową porażkę

Innego zdania było 16 procent badanych, dla których akcja zorganizowana przez byłego premiera była propagandowym sukcesem. Odpowiedzi "nie wiem" udzieliło z kolei 15 respondentów. Sondaż przeporawdzono na 500-osobowej ogólnopolskiej próbie Polaków.

- Pomysł był dobry, ale wykonanie zawiodło. Jarosław Kaczyński miał wystąpić jako zwykły człowiek, taki jak my, ale on nie jest taki jak my. Większość osób po prostu wyczuła sztuczność tej sytuacji - komentuje na łamach "Newsweeka" Wiesław Gałązka, ekspert od kreowania wizerunku.

Jarosław Kaczyński oskarża rząd o wzrost cen żywności

Pod koniec marca prezes Prawa i Sprawiedliwości spotkał się z dziennikarzami przed jednym z osiedlowych sklepów spożywczych w Warszawie, w którym wcześniej zrobił zakupy. Jak mówił, ponad trzy lata temu Tusk przepytywał go podczas debaty przed wyborami z cen żywności w Polsce.

- Tu są te rzeczy, o które mnie wtedy pytał, poza gazem, bo gaz trudno kupić. Wtedy, kiedy padały te pytania, kiedy my byliśmy przy władzy, to za te kilka podstawowych produktów zapłacilibyśmy 23, może 24 złote, w tej chwili wypadło 55 złotych - powiedział Kaczyński. Jak dodał, tak istotny wzrost cen to "coś niebywałego".

Czy kupowanie w dyskontach to powód do wstydu?

Rachunek ze sklepu opiewający na kwotę 55,60 zł Kaczyński zamierza przesłać premierowi. Polityk kupił m.in. pieczywo za 2,80 zł, cukier za 6,60 zł, piersi z kurczaka za 20 zł; warzywa za 5 zł i jabłka za 4 zł.

- Oczywiście moglibyśmy iść do "Biedronki", ale "Biedronka" to jest jednak sklep dla najbiedniejszych. Poszliśmy do sklepu przy osiedlu, który jest wygodny, gdzie z łatwością można kupować, takiego sklepu, z którego chociażby z pośpiechu ludzie muszą korzystać - tłumaczył wybór sklepu Kaczyński.

Pod koniec stycznia PiS zaproponował wprowadzenie kilkusetzłotowych "dodatków drożyźnianych" dla emerytów i rencistów oraz dla rodzin wychowujących dzieci. "Dodatek drożyźniany" dla rodzin - w wysokości 600 zł - miałby być wypłacany raz w roku, emeryci i renciści mieliby otrzymywać od 250 do 700

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zakupy-kaczynskiego-nie-przekonaly-polakow,1,4230052,wiadomosc.html

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-02 06:45:03
Autor: Hans Kloss
Matolklamecki to totalna porazka pelopropagandy
[stek bzdur]

Data: 2011-04-02 16:27:53
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d18ce66e-4ca2-4362-a557-2f17a272d19bd28g2000yqf.googlegroups.com...
On 2 Kwi, 14:46, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[stek bzdur]

Hans, pojebie! Nażarłeś się juz resztek ze stołówki i znów obsrywasz grupę? Nie masz nic do powiedzenia to wypierdalaj stąd!

PhD

Data: 2011-04-02 08:06:51
Autor: Hans Kloss
On 2 Kwi, 16:27, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

> [stek bzdur]

Hans
 Wypierdalaj śmieciu. Won, do swoich- na wschód!
J-23

Data: 2011-04-02 13:24:39
Autor: MH
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

====================

Weź przestań pastować takie idiotyzmy !!  Jest to takie pierdolenie , jak
zrobienie sondażu pt "czy benzyna kosztuje > 5 zeta / lub < 5 zeta". Gówno
mnie to obchodzi , czy x% respondentów powie , że > , a y% odpowie , że <.
Ważne ile naprawdę kosztuje , a nie co komuś się wydaje , co ile kosztuje.

Wracając do tematu , takich cen jak zabulił kurdupel po prostu nie ma. I po
jaki wuj takie idiotyczne sondaże. Wystarczy iść do sklepu byle jakiego ,
zrobić identyczne zakupy i okaże się , że to kolejne jarusiowe sranie w banie.
Przepłacił nieudacznik i tyle...

MH

Data: 2011-04-02 15:33:44
Autor: Przemysław W
69 proc. Polaków: zakupy Kaczyńskiego to propagandowa porażka.
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

[...]

Nie lekceważyłbym tych sondaży. Dziwnym trafem liczba przekonanych o prawdzie w sprawie zakupów, przekłada się na notowania picu.

Przemek

Data: 2011-04-02 13:44:36
Autor: MH
> [...]

Nie lekceważyłbym tych sondaży. Dziwnym trafem liczba przekonanych o prawdzie w sprawie zakupów, przekłada się na notowania picu.

============

A cóż możesz poradzić na to , że nikt im nie wmówi , że białe jest białe
itd...  Na głupotę nie ma lekarstwa i KONIEC !!!  Pozostaje tylko lekceważenie..

MH

Data: 2011-04-02 15:14:55
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 02 kwiecień 2011 14:46:
- Oczywiście moglibyśmy iść do "Biedronki", ale "Biedronka" to jest jednak
sklep dla najbiedniejszych.

byłem nazajutrz w "Biedronce" i jak na "ubogich" zbyt dużo pod tym sklepem stalo dobrej marki samochodów. oczywiście nie full wypas, ale zawsze. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-02 15:25:39
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in77h8$t47$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli kurdupel mówił prawdę ;-) Zawsze może powiedzieć, że się nie zna na samochodach.

Przemek

Data: 2011-04-02 15:27:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-02 14:46, Przemysław W pisze:

- Oczywiście moglibyśmy iść do "Biedronki", ale "Biedronka" to jest jednak sklep dla najbiedniejszych.

Przemek

Choć mówi on wiele bzdur, to jednak tym przebił wszystkie dotychczasowe swoje "złote myśli".

Data: 2011-04-02 15:44:25
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:in75s4$opt$1inews.gazeta.pl...
[...]

W mojej ocenie był to żalosny spektakl starzejącego się prezesa, który po raz pierwszy wybrał się na zakupy. O tym, że ich wcześniej nie robił świadczy kupa pomagierów, którzy pomagali prezesowi w poruszaniu się pomiędzy regałami.

PhD

Data: 2011-04-02 22:59:59
Autor: Kaczysta
69 proc. Polaków: zakupy Kaczyńskiego to propagandowa porażka.
Każdy, kto robi zakupy wie, że ceny podstawowych artykułów spożywczych wzrosły o ok. 25%.
I na nic tu ośmieszanie zakupów Kaczyńskiego, na nic porównywanie zawartośi jego koszyka i techotanie nad tym - ceny poszybowały znacznei bardziej niż to by wynikało z podwyżekstawek VAT i paliwa.
AZ

Data: 2011-04-03 13:57:56
Autor: Harry z Tybetu
A POparcie spada :)
A POparcie spada :)

Data: 2011-04-03 14:05:44
Autor: u2
A POparcie spada :)
W dniu 2011-04-03 13:57, Harry z Tybetu pisze:
A POparcie spada :)

Nic dziwnego, skoro bratają się z ruchem autonomii Śląska, czyli
zakamuflowaną opcją niemiecką :)

Data: 2011-04-03 15:12:15
Autor: pluton
A POparcie spada :)
A POparcie spada :)

Jak tak dalej bedzie spadac, to w wyborach po dostanie 60%
a pis 5%.

Nullification

Data: 2011-04-03 15:21:02
Autor: Pinocchio
A POparcie spada :)

Użytkownik "Harry z Tybetu" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in9nc4$iqv$1inews.gazeta.pl...
A POparcie spada :)

To iDź się WysRaJ PiSoWSki POjebie!

PhD

Data: 2011-04-03 08:52:37
Autor: Hans Kloss
A POparcie spada :)
On 3 Kwi, 15:21, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

To iDź
Wypierdalaj stad platfonski śmieciu. Won!
J-23

69 proc. Polaków: zakupy Kaczyńskiego to propagandowa porażka.