6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012

Data: 2012-10-20 12:56:45
Autor: The_EaGle
6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012

Wg mnie najlepszy film z TT jaki widziałem.
Ten jest z sezonu 2012:
http://tinyurl.com/9w5yxu8

Rafał

Data: 2012-10-20 20:00:05
Autor: Marcin N
W dniu 2012-10-20 12:56, The_EaGle pisze:

Wg mnie najlepszy film z TT jaki widziałem.
Ten jest z sezonu 2012:
http://tinyurl.com/9w5yxu8

Niesamowite.

Zawsze mnie zastanawia, jak oni trenują. Przecież trzeba pokonać grube dziesiątki okrążeń, żeby dobrze przejeżdżać trasę. Ta trasa ma prawie 40 mil więc trudność jest jeszcze większa.

Niesamowite.

--
MN

Data: 2012-10-21 14:03:26
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-20 20:00, Marcin N pisze:> W dniu 2012-10-20 12:56, The_EaGle pisze:

> [...]
>
> Zawsze mnie zastanawia, jak oni trenują. Przecież trzeba pokonać grube
> dziesiątki okrążeń, żeby dobrze przejeżdżać trasę. Ta trasa ma prawie 40

Mountain Course ma dokÅ‚adnie 60km 730m :) czyli ponad 37 mil :)  John McGuinness miaÅ‚ najszybsze okrążenie 131mph czyli 210km/h (18min z groszami), dla przykÅ‚adu subaru STI przygotowane specjalnie do tej pÄ™tli miaÅ‚o Å›redniÄ… prÄ™dkość 115mph prawie 20min :) co wg mnie oznacza że motocykle zmasakrujÄ… na tej trasie niemal każdy samochód noo może po za F1.
Większość liczących się zawodników to tubylcy to po pierwsze a po drugie większość tych liczących startują we wszystkich niemal klasach a wiec czasu na poznanie trasy jest trochę.

Rafał

Data: 2012-10-21 22:54:09
Autor: Jasio
6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012
Użytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:k60oah$25r$1news.task.gda.pl...

Mountain Course ma dokładnie 60km 730m :) czyli ponad 37 mil :) John McGuinness miał najszybsze okrążenie 131mph czyli 210km/h (18min z groszami), dla przykładu subaru STI przygotowane specjalnie do tej pętli miało średnią prędkość 115mph prawie 20min :) co wg mnie oznacza że motocykle zmasakrują na tej trasie niemal każdy samochód noo może po za F1.

Auta F1 by nie dały rady, za dużo hopek.

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-10-22 13:02:32
Autor: Monster
6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012
Ogólnie masakra,przed startem trzeba się zgłosić la lobotomię:-)
Bodajże 3:43 wejście w winkiel na gumie, pytanko czy miał dobrą pozycję?:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-22 12:23:51
Autor: Piotr Klimek
6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012
Dnia (Mon, 22 Oct 2012 13:02:32 +0200) ktos podajacy sie za Monster
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ogólnie masakra,przed startem trzeba siê zg³osiæ la lobotomiê:-)
Bodaj¿e 3:43 wej¶cie w winkiel na gumie, pytanko czy mia³ dobr± pozycjê?:-P

Tez sie nad tym zastanawialem w jaki sposob facet sterowal motocyklem i
czy to bylo zamierzone, czy po prostu sie ratowal :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-10-22 14:25:56
Autor: Marcin N
W dniu 2012-10-22 14:23, Piotr Klimek pisze:
[...]

Stan±³ na kole, ¿eby wydawaæ siê wy¿szym. Jak nied¼wied¼.

--
MN

Data: 2012-10-22 22:14:02
Autor: The_EaGle
[...]

Moim zdaniem to on wszed³ w ten zakrêt na 2 ko³ach ale jak ju¿ by³ w pochyleniu to poniós³ przednie ko³o - zadzia³a³ efekt ¿yroskopowy - jak by³ pochylony to skrêca³, jak by siê wyprostowa³ to pojecha³ by po wypadkowej w zielone... ;)

Generalnie ujêcia s± fenomenalne.

Rafa³

Data: 2012-10-23 06:06:15
Autor: Piotr Klimek
6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012
Dnia (Mon, 22 Oct 2012 22:14:02 +0200) ktos podajacy sie za The_EaGle
[...]

Muszê to sprawdziæ w praktyce na jakiej¶ ³±ce, chocia¿ nie s±dzê, ¿ebym
siê da³ radê napêdziæ odpowiednio :)

Data: 2012-10-22 22:11:07
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-21 22:54, Jasio pisze:> Użytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Auta F1 by nie dały rady, za dużo hopek.

Auta F1 jeździły i po Warszawie parę lat temu. Da się tak podnieść zawieszenia żeby nawierzchnia nie była problem. Natomiast hopek w F1 by nie było bo jest downforce i to taki że to auto nie oderwało by się od drogi. Właśnie dlatego F1 wygra z motocyklem na tych winklach.

Rafał

6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012