"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"

Data: 2011-06-08 11:17:44
Autor: Antenka
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
Siedem cudów Gierka
================
1. nie było bezrobocia
2. mimo że nie było bezrobocia, nikt nic nie robił.
3. mimo że nikt nic nie robił, plan wykonywano w 150 procentach.
4. mimo że plan wykonywano w 150 procentach, nigdzie niczego nie było.
5. mimo że nigdzie niczego nie było, każdy wszystko miał.
6. mimo że każdy wszystko miał, wszyscy wszystko kradli.
7. mimo że wszyscy wszystko kradli, to co kradli, zawsze było.

Siedem cudów Tuska
================
1. jest bezrobocie.
2. mimo że jest bezrobocie, wszyscy pracują.
3. mimo że wszyscy pracują, plan nie jest wykonywany nawet w 10
procentach.
4. mimo że plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach, wszędzie
wszystko jest.
5. mimo że wszędzie wszystko jest, nie wszyscy wszystko mają.
6. mimo że nie wszyscy wszystko mają, kradną głównie ci, co mają
wszystko.
7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo
złapać i niczego odzyskać.

http://wolnapolska.pl/index.php/Satyra/2010121412870/7-cudow-gierka-a-7-cudow-tuska/menu-id-205.html

Antenka

Data: 2011-06-08 20:27:54
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
W dniu 2011-06-08 20:17, Antenka pisze:
Siedem cudów Tuska
=================

[...]

A to ryzy sqrwiel. Na pohybel :)

Data: 2011-06-08 13:04:09
Autor: Antenka
On 8 Cze, 20:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> wszystko.
> 7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo

A to ryzy sqrwiel. Na pohybel :) <

Na pohybel!!! :-o

Antenka

Data: 2011-06-08 22:07:55
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 22:04, Antenka pisze:
7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo
> A to ryzy sqrwiel. Na pohybel :) <
Na pohybel!!! :-o

Albo na na gilotyne :] Niech sie ryzy gnojek nie podejmuje roli, ktorej
nie potrafi podolac.

Data: 2011-06-08 20:31:43
Autor: .
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
Dnia Wed, 8 Jun 2011 11:17:44 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Siedem cudów Gierka
=================

[...]

Brednie i tyle. Porównanie czasów Gierka z czasami Tuska to jak
porównywanie doswiadczeń seksualnych prezesa PiS z doswiadczeniami Tuska.

Dominik

Data: 2011-06-08 20:35:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 20:31, . pisze:
Brednie i tyle. Porównanie czasów Gierka z czasami Tuska to jak
porównywanie doswiadczeń seksualnych prezesa PiS z doswiadczeniami Tuska.

Serio ? Moim zdaniem tfusk to zaden zbok. Czyli sugerujesz, ze pisiory
to zboki ? :)

Data: 2011-06-08 21:04:45
Autor: Marek Czaplicki
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
Antenka pisze w wiadomości 1c661de3-118e-41d5-9d7d-82a23799f70b@g12g2000yqd.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu środa 08 czerwiec 2011 20:17:

Siedem cudów Gierka
=================

[...]

i min dlatego wg jednego "polityka" I sekretarz był polskim patriotą? co prawda lewicowym, ale zawsze.

Data: 2011-06-08 21:09:14
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
i min dlatego wg jednego "polityka" I sekretarz był polskim patriotą? co prawda lewicowym, ale zawsze.

A co lewicowosc ma przeciw byciu polskim patriota zydku-czaplik ?
Pilsudski byl za mlodu socjalista. Czaplik, ty na starosc jestes jeno
stara qrwa.

Data: 2011-06-08 21:10:57
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 21:09, u2 pisze:
[...]

Kriemliowskaja bliadz :)

Data: 2011-06-08 21:18:02
Autor: Marek Czaplicki
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
u2 pisze w wiadomości 4defc8db$0$2499$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 08 czerwiec 2011 21:09:

[...]

pisz dalej. może Ciebie ktoś przeczyta i się przejmie? :)

Data: 2011-06-08 21:25:11
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
pisz dalej. może Ciebie ktoś przeczyta i się przejmie?

Te czeplik, ty sie czymkolwiek przejmujesz ? :) Oprocz przewijania
pieluch ? :)

Data: 2011-06-08 21:31:43
Autor: Marek Czaplicki
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
u2 pisze w wiadomości 4defcc99$0$2436$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 08 czerwiec 2011 21:25:

pisz dalej. może Ciebie ktoś przeczyta i się przejmie?

Te czeplik, ty sie czymkolwiek przejmujesz ? :) Oprocz przewijania
pieluch ? :)

j.w.

Data: 2011-06-08 21:34:17
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
Te czeplik, ty sie czymkolwiek przejmujesz ? :) Oprocz przewijania
> pieluch ? :)
j.w.

Jednostka Wojskowa ? Nie sciemniaj obrzezany chuju.

Data: 2011-06-08 21:37:34
Autor: Marek Czaplicki
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
u2 pisze w wiadomości 4defcebb$0$2436$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 08 czerwiec 2011 21:34:

Te czeplik, ty sie czymkolwiek przejmujesz ? :) Oprocz przewijania
> pieluch ? :)
j.w.

Jednostka Wojskowa ? Nie sciemniaj obrzezany chuju.
no to znpm zespół napięcia przed miesiączkowego? :)

Data: 2011-06-08 21:42:50
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
Jednostka Wojskowa ? Nie sciemniaj obrzezany chuju.
no to znpm zespół napięcia przed miesiączkowego? :)

Czyli ty stara qrwa czeplik. Spierdalaj zboku. I nie pokazuj sie wiecej
platfonsie.

Data: 2011-06-08 21:50:41
Autor: Marek Czaplicki
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
u2 pisze w wiadomości 4defd0bb$0$2446$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 08 czerwiec 2011 21:42:

Jednostka Wojskowa ? Nie sciemniaj obrzezany chuju.
no to znpm zespół napięcia przed miesiączkowego? :)

Czyli ty stara qrwa czeplik. Spierdalaj zboku. I nie pokazuj sie wiecej
platfonsie.

ło matko. lubisz wypisywać "dupa" na murach?

Data: 2011-06-08 21:58:41
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
Czyli ty stara qrwa czeplik. Spierdalaj zboku. I nie pokazuj sie wiecej
> platfonsie.
ło matko. lubisz wypisywać "dupa" na murach?

Nie wiem, stara qrwo, nigdy na murach nie wypisywałem. :)

Data: 2011-06-08 22:06:08
Autor: Marek Czaplicki
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
u2 pisze w wiadomości 4defd472$0$2486$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 08 czerwiec 2011 21:58:

Czyli ty stara qrwa czeplik. Spierdalaj zboku. I nie pokazuj sie wiecej
> platfonsie.
ło matko. lubisz wypisywać "dupa" na murach?

Nie wiem, stara qrwo, nigdy na murach nie wypisywałem. :)

to zacznij. sądząc po tym jak udzielasz się w usenecie dobrze by Ci szło. :)

Data: 2011-06-08 22:10:58
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
Nie wiem, stara qrwo, nigdy na murach nie wypisywałem. :)
to zacznij. sądząc po tym jak udzielasz się w usenecie dobrze by Ci szło.

Dobrze sqrwielu ? A ty nie dbasz w ogóle o swoje dziecko sqrwielu ?
Czyli znowu kłamiesz gnojku.

Data: 2011-06-08 22:16:25
Autor: Marek Czaplicki
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
u2 pisze w wiadomości 4defd753$0$2486$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 08 czerwiec 2011 22:10:

[...]

przejmujesz się cudzymi dziećmi? dobrze to o Tobie świadczy. w końcu wszystkie dzieci są nasze, nie? :)

Data: 2011-06-08 22:20:03
Autor: u2
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
przejmujesz się cudzymi dziećmi? dobrze to o Tobie świadczy. w końcu wszystkie dzieci są nasze, nie

Nie sqrwielu, tylko te za ktore placisz alimenty :)

Data: 2011-06-08 22:17:44
Autor: jadrys
"7 cudĂłw Gierka a 7 cudĂłw Tuska"
W dniu 2011-06-08 20:17, Antenka pisze:
Siedem cudĂłw Gierka
=================

[...]

Siedem cudĂłw Tuska
=================

[...]

Niezwykle trafne podsumowanie. ;-)

Data: 2011-06-08 14:15:28
Autor: Antenka
On 8 Cze, 22:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> wszystko.
> 7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo

Kwintesencja POlszewizmu hihihi :-o

Antenka

Data: 2011-06-08 23:26:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-08 23:15, Antenka pisze:

Niezwykle trafne podsumowanie. ;-)<
Kwintesencja POlszewizmu hihihi :-o

Antenka

W rzeczy samej. :-(

Data: 2011-06-08 23:27:43
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 22:17, jadrys pisze:
Niezwykle trafne podsumowanie.

Nie pierdol, sqrwielu.

Data: 2011-06-08 14:33:48
Autor: Antenka
"7 cudów Gierka a 7 cudów Tuska"
On 8 Cze, 23:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

sqrwielu.<

YouTwo, bo jak chwycę to giry z .....powyrywam!
Odszczekasz ten epitet ! :-E

Antenka

Data: 2011-06-08 23:35:06
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 23:33, Antenka pisze:
On 8 Cze, 23:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

sqrwielu.<

YouTwo, bo jak chwycę to giry z .....powyrywam!
Odszczekasz ten epitet ! :-E

Antenka

Pierdol sie tuskodonku  z pyrowic.

Data: 2011-06-08 14:43:50
Autor: Antenka
On 8 Cze, 23:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> YouTwo, bo jak chwycę to giry z .....powyrywam!
> Odszczekasz ten epitet ! :-E

> Antenka

Pierdol sie tuskodonku  z pyrowic.

Nie pij więcej youtube