7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?

Data: 2013-11-08 18:40:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?
Witam, jako, że przeszukiwanie usenetu w google mi ostatnio nie wychodzi, mam pytanie jak liczone jest 7 dni bezpłatnego limitu w millenium. Wiem, że był kiedyś o tym wątek, ale znaleźć nie mogę niestety, jak wspomniałem na wstępie.

A, że zamierzam tym limitem opędzić parę warunków wisienkowych (przelewy z konta na konto), nie chciałbym się władować na minę, czy też konieczność składania reklamacji.

Napisze ktoś krótki wyciąg jakie są "haki" w 7 dni za free limitu w koncie w millenium ?

Z góry dzięki.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

-- -

Data: 2013-11-08 19:01:47
Autor: mreak
7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?
Witam, jako, Ĺźe przeszukiwanie usenetu w google mi ostatnio nie
wychodzi, mam pytanie jak liczone jest 7 dni bezpłatnego limitu w
millenium. Wiem, że był kiedyś o tym wątek, ale znaleźć nie mogę
niestety, jak wspomniałem na wstępie.

W miarę prosto. Przelewasz np we wtorek (np 12.11.2013), obracasz do następnego wtorku i w ten wtorek (19.11.2013) kasa musi się wrócić na konto Millenium. Tak można zrobić tylko raz w miesiącu. Działa bo ja tak robię i jest OK.

Pozdrawiam
mreak

Data: 2013-11-08 13:19:12
Autor: svettev
W dniu piątek, 8 listopada 2013 19:01:47 UTC+1 użytkownik mreak napisał:

> [...]

W miarę prosto. Przelewasz np we wtorek (np 12.11.2013), obracasz do następnego wtorku i w ten wtorek (19.11.2013) kasa musi się wrócić na konto Millenium. Tak można zrobić tylko raz w miesiącu. Działa bo ja tak robię i jest OK.

A testowałeś taki sposób na 7 dni ( czy 6 dla bezpieczenstwa ) przed koncem mc bierzesz debet a spłacasz np 7 dnia następnego mca ( masz 14 dni )

Data: 2013-11-08 22:16:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-11-08 22:19, svettev@gmail.com pisze:

A testowałeś taki sposób na 7 dni ( czy 6 dla bezpieczenstwa ) przed koncem mc bierzesz debet a spłacasz np 7 dnia następnego mca ( masz 14 dni )

Pytasz o taką możliwość, czy pytaniem sugerujesz, że tak jest ?

Data: 2013-11-09 05:46:33
Autor: svettev
W dniu piątek, 8 listopada 2013 22:16:33 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
W dniu 2013-11-08 22:19, svettev@gmail.com pisze:

Pytasz o taką możliwość, czy pytaniem sugerujesz, że tak jest ?

pytam bo nie testowałem, nawet swego czasu zadałem pytanie w placówce.. Pani  tylko powiedziała, że ja pierwszy zadałem takie pytanie i zostałem bez odpowiedzi. Nie testowałem takiej możliwości ani poprzez analizę regulaminu ani pytań oprócz tego jednego.

Data: 2013-11-10 00:39:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?
Nie wolno czytać tego, co umieściłem w kwadratowych nawiasach!!! [;)]

<svettev@gmail.com> 86beb7d0-7043-456a-be12-782cb3560a48@googlegroups.com

[...]

0. Na moje pytanie (zadane w marmurze) o okres
   wtorek-wtorek dostałem odpowiedź, że to 8 dni.

1. Miałem wpadkę i do okresu wtorek-poniedziałek
   doszły 2 dni, ale Mille uznał, że to właśnie
   tydzień. :) (albo i mniej niż tydzień -- odsetek
   nie doliczył) Zamiast 2 dni byłby tylko 1, ale
   późny przelew wewnętrzny został zaksięgowany
   z dniem następnym.

2. ZTCW rozrachunkowy miesiąc w Mille nie pokrywa
   się z miesiącem kalendarzowym.

2013-07-26/2013-07-25
PRZELEW WEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY

2013-07-24/2013-07-24
SPŁATA KARTY

2013-07-08/2013-07-08
PRZELEW WEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY
 47 054,92

2013-07-02/2013-07-02
PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
-47 040,88

2013-07-02/2013-07-02
 47 040,88

2013-07-02/2013-07-02
PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY

-47 040,88

Jak widać, debet trwał (6 dni plus 1 dzień) ale równie dobrze
trwał (7 dni plus 3 dni) albo jakoś zupełnie inaczej...

Wiem, że to głupie, iż 02 wylałem i 02 wlałem, po czym raz jeszcze wylałem...
Wymagała tego skomplikowana ;) sytuacja stworzona moją niefrasobliwością. :)
Opisałem to w telegraficznym skrócie -- kiedyś być może opiszę staranniej.
Na razie jedynie napiszę, iż podstęp [księdza Makulskiego] okazałby się dla
mnie dosłownie zabójczym, gdybym dał złapać się w zastawione sidła. :) Wiem,
że głupio brzmi, ale za swą niefrasobliwość sprzed kilkunastu lat zapłaciłem
uszkodzeniem kręgosłupa. :)

Choć pani doktor Kajka twierdziła, że organizm naprawia uszkodzone dyski,
resorbując ich wypadnięte fragmenty -- prawda jest najwyraźniej smutna,
to znaczy nie ma opcji autoreperacji dysków kręgosłupa i każda wypuklina
(czy przepuklina) oznacza nieodwracalne uszkodzenie dysku. Pani doktor
Kajka prowadziła mnie spokojnie na śmierć, obiecując poprawę? :)

Nie -- na (za przeproszeniem) robienie pod siebie. :)

Nie ma opcji autoreperacji pękniętego zęba i nie ma opcji takiejże reperacji
uszkodzonego dysku kręgosłupa. Można co najwyżej... Nie rozmyślać o tym, co
by było, gdyby nie było drastycznego uszkodzenia... Można też ćwiczyć, aby
wzmacniać (i luzować) mięśnie czy więzadła oraz zwiększać ruchomość stawów...

Można też wywalać pieniądze na masaże (50 pln za sztukę)
lub palić kadzidełka czy słuchać łagodnej muzyki...
Skuteczność tych zabiegów jest podobna. :)
Jednemu choremu pomagają masaże, innemu kadzidełka,
innemu zaś muzyka -- masaże i muzykę refunduje ZUS/NFZ,
ale kadzidełek chyba nie... (choć są równie skuteczne)

Pozdrawiam panią dr Kajkę. :)
Rosjanie prowadzili Tupoleva na śmierć (na ścieżce, na kursie) a pani mnie na życie rośliny.

Najpierw kilka lat prowadzono mnie na śmierć za sprawą leczenia astmy
alergicznej antybiotykami i mleczkiem wzmacniającym organizm (Actimelem)
a następnie sugerowano, iż nie warto odchudzać się, ważąc 67 kg a wysunięte
dyski ulegną z czasem (potrzeba rzekomo około 5 lat) naprawie...

Jeśli ktoś zauważy, że to zła grupa dyskusyjna -- będzie miał rację?

Jeśli ten ktoś zasłabnie w banku -- dostanie odpowiedź, że
bank jest złym miejscem do prowadzenia akcji reanimacyjnej?

Piszę tutaj, bo tu... Tu znalazłem ludzi, dzięki którym zarobiłem orzeszki i wisienki. :)

I przestrzegam ludzi z uszkodzeniami dysków kręgosłupa -- wypuklina
(choćby tylko półmilimetrowa) oznacza drastyczne i **nieodwracalne**
osłabienie dysku. Od czasu jej powstania warto zainwestować przede
wszystkim w odchudzanie, spokój (muzykę, kadzidełka, masaże itp.)
oraz w ćwiczenia i należy zrezygnować z dźwigania czegokolwiek
poza swoim ciałem i niezbędnym ubraniem oraz należy zapomnieć
o kłanianiu się komukolwiek. :) Można co najwyżej przyklęknąć? ;)

Można, o ile kolana są zdrowe. :) Pokłony == śmierć na żądanie. :)
Samobójstwo -- dla chrześcijan śmierć ciała i wieczne potępienie
nieśmiertelnej duszy. Nie tylko nie należy wykonywać głębokich
skłonów całego ciała, ale także należy unikać skłonów samej głowy. :)

Raczej należy ją zadzierać w górę. :)

-=-

A mam tę wiedzę z dobrego źródła, jakim jest placówka oparta o Goringa i Luftwaffe. ;)
Placówka dosłownie uskrzydla -- i chyba wiadomo, dlaczego. ;) Gdyby nie fatalny uraz
akustyczny, który mnie tam nawiedził, chyba dosłownie bym latał... Od dawna nie czułem
się tak dobrze, jak właśnie tam. Słabo karmili -- mało, ale dojadałem po innych, czy
raczej po innym, którego zwykle nie było... czasami nie było dwóch osób... Gdyby nie
wspomniany uraz, chyba bym umarł z głodu -- uraz mnie nieco ;) powstrzymywał...
I sprawił, że jadłem sporo czekolad... (1.5 kg w ciągu 3 tygodni)

Ale wyrok jest jednoznaczny -- nie ma opcji autoreperacji uszkodzonych
dysków kręgosłupa. Można wprawdzie poddać się operacji chirurgicznej,
ale jest ona niebezpieczna i należy wykonać ją dosłownie w ostateczności.

-=-

Obecnie ważę nieco ponad 65 kg i zamierzam to ustabilizować, po czym zejdę jeszcze niżej. :)

-=-

Nie żałuję tego, że tu piszę o tym -- trzeba odczłowieczyć się mocno, aby zabijać,
będąc lekarzem. Nie zmuszam nikogo do czytania. Dyskopatie są poważnym problemem
i uważam, że warto ludzi przestrzegać nie tylko tam, gdzie wypada to czynić...

Astma niemal mnie zabiła, uszkodzenia dysków mogą prowadzić do bezwładu.
(w tym i nieotrzymania oczu czy kału itd...)

Niedawne (sprzed paru dni) badanie (młotkiem) wykazały symetryczne
odruchy -- to bardzo dobry znak. Daleko mi jeszcze do stanu roślinnego,
ale dźwiganie może ten dystans drastycznie zmniejszyć.

BTW -- na badanie rezonanse magnetycznym trzeba długo czekać
lub trzeba za nie zapłacić sporo, podczas gdy doskonałą orientację
w stanie unerwienia daje zwykły młotek neurologiczny.

Badanie w sanatorium wypadło śmiesznie -- trochę jak na komediowych filmach. ;)

-=-

Aby było jasne -- chciałem pracować (aby nie głodować) i utrzymywać
społeczeństwo. Zamiast tego głodowałem i teraz społeczeństwo utrzymywać
musi mnie... Na razie w sanatorium jest fajnie -- wszystko podstawione
pod tak zwany nos, tak że najtrudniejszą rzeczą jest... Jedzenie... ;)
Tak -- jedzenie (śniadań, obiadów, kolacji) staje się życiowym obowiązkiem. :)
Obok tego są zabiegi -- ale zabiegani ;) są pracownicy, nie kuracjusze.

Każdemu, kto wyśle mnie do łopaty -- zabijanie jest ponoć zabronione.
Każdemu, kto spróbuje zgiąć mój kark (siłą woli, perswazją, podstępem
itp.)  -- zabijanie jest ponoć zabronione.

Taką oto wiedzę niosę z Gołdapi, gdzie moja zastępcza mamusia (śmierć)
czule tuli kilkuset ludzi...

-=-

Edwarda arcybiskupa ;) Ozorowskiego wzywam kolejny raz publicznie do
ustąpienia i do oddania mi MOJEGO (wypracowanego przeze mnie) etatu
na państwowej uczelni w Białymstoku. Proszę też Boga o ukaranie tych
osób, które zwodząc (obiecując naprawę uszkodzonych dysków) prowadzą
(czy mnie, czy innych chorych) do kalectwa.

Etatu tego nie zawdzięczam ani pociotkom, ani kochankom, ani łapówkom,
ani przestępstwom, ale swojej własnej pracy społecznej oraz etatowej
wykonywanej wcześniej w Katedrze Fizyki tej uczelni. W 1991 roku utworzono
specjalnie dla mnie ów etat na białostockim uniwersytecie (wówczas
Uniwersytecie Warszawskim, filii w Białymstoku, teraz Uniwersytecie
w Białymstoku) i ten etat chcę odzyskać, nie bacząc na stanowisko
rzymskokatolickiego Kościoła.

Data: 2013-11-10 17:29:32
Autor: cc9
W dniu 2013-11-09 14:46, svettev@gmail.com pisze:
[...]

Robię tak czasem jak potrzeba i działa bez problemu.
Przy czym trzeba wiedzieć, że miesiąc rozliczeniowy dla limitu w Mille kończy się przedostatniego dnia miesiąca. Czyli np. 29.11. Od 30.11 leci następny miesiąc. Czyli na pewno możemy wziąć od 23.11 i spłacić 6.12. Wychodzą dwa 7-dniowie okresy korzystania z limitu w odrębnych miesiącach (23-29.11 oraz 30.11-6.12). Takie coś testowałem wielokrotnie.

Za to do dzisiaj nie ustaliłem jak liczą się te dni. Czy liczą się dni w których jest saldo ujemne, czy liczba nocy (jeszcze mnie ciekawi przypadek jak w ciągu dnia debet jest tylko przez kilka godzin, "wzięty" w ciągu dnia i spłacony przed końcem tego samego dnia, czy to wliczają). W powyższym przykładzie przyjąłem bezpieczniejszą opcję i tak zawsze korzystam. Być może da się to jeszcze o jeden dzień wydłużyć (pytanie czy od 22.11 czy do 7.12, w zależności od tego jak to liczą).

Uwaga: jak 7 dzień wypada w niedzielę, trzeba spłacić w sobotę. W niedziele się nie da (nawet jak wykonamy przelew wewnętrzny, zlikwidujemy lokatę itp. w niedzielę to będzie z datą poniedziałkową rozliczone, i naliczą się odsetki od debetu).

Data: 2013-11-10 23:56:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?

"cc9" 527fb46c$0$2167$65785112@news.neostrada.pl

()
Czy liczą się dni w których jest saldo ujemne, czy liczba nocy

()
jak w ciągu dnia debet jest tylko przez kilka godzin, "wzięty" w ciągu dnia i spłacony przed końcem tego samego dnia,

Nie widzę tu dwóch różnych sytuacji, lecz jedną.

Data: 2013-11-10 13:21:37
Autor: mreak
7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?

A testowałeś taki sposób na 7 dni ( czy 6 dla bezpieczenstwa ) przed koncem mc bierzesz debet a spłacasz np 7 dnia następnego mca ( masz 14 dni )

wg mnie od wtorku do wtorku jest 7 dni - chyba liczy się ilość nocy z kredytem

mreak

Data: 2013-11-10 16:42:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?

"mreak" 527f7a51$0$2152$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Sprawa dotyczy mnie osobiście [ciekawe, czy może jakoś
dotyczyć inaczej -- innym się razem zastanowię] jako
że potraktowałem ów limit jako prezent imieninowy,
zatem angażuję się w wątek...

[prezent imieninowy -- albo jako wyprawkę dawaną na otarcie
brudnych łez człowiekowi zwalnianemu z zarobkowej pracy
keszbekowania realno-orlenowego [ciekawe, czy się by domyślili,
dlaczego łzy robotnika są brudne... no, ale na szczęście nikt
moich myśli nigdy nie pozna, tedy się nie muszę obawiać...
[nikt nigdy nie -- i gdzie tu zaprzeczenie podwójne?]]]

"TrzyLinie" koh1cd$ld3$1@dont-email.me

Jak będziesz korzystać dokładnie zastanów się nad zapisem niby "regulaminowym":

"W przypadku wykorzystania Limitu w koncie osobistym do 7 dowolnych dni w
miesięcznym cyklu rozliczeniowym oprocentowanie nie jest naliczane".

Ja rozumiałem to tak: wypłacam we czwartek, wpłacam w następny czwartek.
Zrobiłem tak dwa razy - nie naliczyli odsetek! Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem.

Kumpel wypłacił we środę, wpłacił w następną środę - NALICZYLI odsetki.
Poszedł od oddziału, argumentacja po dwóch godzinach wyjaśniania, roztrząsania,
dzwonienia do "panów mądrych": "przecież KORZYSTAŁ pan przez OSIEM
dni, do we dwie środy pan miał nasze pieniądze". Może to i pomyłka,
ale taką argumentację usłyszał w tym banku(?).

Przytoczony zapis "regulaminowy" o siedmiodniowej bezpłatności pochodzi
z dokumentu "Cennik usług - prowizje oraz oprocentowanie produktów kredytowych".
Nie widziałem nigdzie indziej zapisu o tej siedmiodniowej bezpłatności.

"TrzyLinie" kojqfu$h02$1@dont-email.me

Nie wiem czy dobrze pojmujesz, nie jestem wróżką ;) Ja teraz pożyczam
we czwartek i oddaję we środę... Miesiąc w miesiąc. Jeszcze warto
pamiętać, że dla Mille miesiąc liczy się w kwestii kredytu odnawialnego
od ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego X do przedostatniego dnia
miesiąca kalendarzowego X+1. Jakąż oni mają łatwość zmieniania ustalonych
znaczeń słów :-D. Kreacja nieograniczona, ot, instytucja zaufania
publicznego...

Kumpel próbował jeszcze pożyczać na 14 dni na granicy miesięcy (ale
rozumianych jak Mille rozumie) - czasem też się udawało, ale tego
już analizować mi się nie chce - poruszanie się trajektorią myślową
Mille mnie boli ;(

Zapytałem w oddziale o to, czy jeśli dziś wezmę i za tydzień,
w poniedziałek oddam, to policzą 8 dni, czy 7. Odpowiedź była
szybka, zdecydowana, jednoznaczna... :) W jej efekcie stanęło
na tym, że poniedziałek nie warto pożyczać. ;)

Dlaczego jednak przez dwa miesiące pożyczałem we czwartek, oddawałem
we czwartek i nie naliczali?!?

7 dni limitu za free w millenium - jak liczone ?