7-miejsc - co mam obejrzeć?

Data: 2011-08-03 14:25:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
7-miejsc - co mam obejrzeć?

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j1bbmp$89r$1news.onet.pl...

Hyundai Trajet chyba mało popularny. Siedzenia nie są chowane w podłogę?

Siedzenia sÄ… na staÅ‚e a silników 2.0 Pb  jest jak na lekarstwo.

Dacia Logan - chyba najtaniej, jednak odoszę wrażenie że ktoś wcisnął do normalnego kombi dodatkowe fotele.

Podobno te dwa miejsca są naprawdę wygodne tylko co z tego skoro środek tego samochodu jest taki jest naprawdę bardzo bardzo mało fajny. Silniki poniżej 1.6 przy gazie wymagają uciążliwego i częstego regulowania zaworów (o ile mnie pamięć nie myli - kopalnie wiedzy to daciaklub.pl)

kml

7-miejsc - co mam obejrzeć?