7-miejsc - co mam obejrzeć?

Data: 2011-08-03 21:25:15
Autor: Tomasz Gorbaczuk
7-miejsc - co mam obejrzeć?
Dnia 03-08-2011 o 13:33:37 Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Co aktualnie uważacie za godne uwagi z okolicy 2006-7 *wyłącznie* w  benzynie o mocy około 120kM z siedmioma miejscami? Preferowane 7 foteli  z czego 2 chowane w podlogę. Jak będą wyciągane to nie jest bardzo źle,  ale ... Cel 7-miejsc: żadko, ale przydało by się kilka razy w roku.  Autko nie powinno wyglądać jak autobus, zamierzam tym normalnie się  poruszać po mieście.

Opel Zafia II bardzo mało w benzynie.

Hyundai Trajet chyba mało popularny. Siedzenia nie są chowane w podłogę?

VW Touran to chyba za wysoki pulap cenowy

Seat Alhambra - nie widzę benzyny

Dacia Logan - chyba najtaniej, jednak odoszę wrażenie że ktoś wcisnął do  normalnego kombi dodatkowe fotele.

Ford S-Max - drogi i nie widzę benzyny

Osobiście skłaniam się do Zafiry ze względu na popularnośc Opla i mam  nadzieję dostepność części i mechaników. Mam jeszcze jakieś opcje?

Grand Scenic i C4 GP - zalety będą dużo tańsze od tych co wymieniłeś
- wady - oba francuskie (dla tego tańsze).

Mam oba, w Grand Scenicu wiozłem kiedyś teściową i teścia (w bagażniku, na  tych rozkładanych fotelach) z Wa-wy do Gdańska - nie protestowali, choć  wysoka osoba pewnie by nie dała rady. Renówka ma już nalatane 300kkm i na  złość obiegowym opiniom nie chce się zutylizować. Siedzenia rozkłada sie i  chowa bardzo latwo.  Co prawda mam w nim inny silnik niż Ty szukasz (1..9  dci), ale z silnikiem benzynowym też występują. C4 GP mimo większych  rozmiarów zewnetrzynych w środku ma trochę ciaśniej niż Scenic..

Pzdr
TG

7-miejsc - co mam obejrzeć?