7-miejscówka- co wybrac?

Data: 2011-01-24 11:23:08
Autor: Krzysztof
7-miejscówka- co wybrac?

"Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> wrote in message news:ihjid4$hat$1news.onet.pl...
Witam Szanownych Grupowiczow.
   Powoli przymierzam sie do zakupu duzego, 7 miejscowego rodzinnego auta.
Wiem ze wybor jest dosc duzy, ja swoje poszukiwania ograniczylem do Toyoty corolli verso, mazdy 5 lub ewentualnie zafiry. I na tym etapie moja wiedza sie konczy. Zupelnie nie wiem jaki jest wybor silnikow w w/w modelach, czego sie wystrzegac a na co zwrocic uwage. Czy moglibyscie pomoc we wstepnym wyborze i podjeciu dezycji czego konktetnie szukac.
Roczne przebiegi w granicach 15kkm, glownie autostrady i poza miastem. Najwazniejsze zeby udalo sie wcisnac 2 lub 3 foteliki i dwa wózki dzieciece.
Zastanawiam sie jeszcze nad Honda FR-V 6-miejsc.
Wiecej bede wiedzial po USG, czy beda mi potrzebna dwa czy trzy foteliki.

7-miejscówka- co wybrac?