7-miejscówka- co wybrac?

Data: 2011-01-24 13:15:23
Autor: Gabriel 'wilk'
7-miejscówka- co wybrac?
W dniu 2011-01-24 10:56, Krzysztof pisze:
Witam Szanownych Grupowiczow.
     Powoli przymierzam sie do zakupu duzego, 7 miejscowego rodzinnego auta.
Wiem ze wybor jest dosc duzy, ja swoje poszukiwania ograniczylem do Toyoty
corolli verso, mazdy 5 lub ewentualnie zafiry. I na tym etapie moja wiedza
sie konczy. Zupelnie nie wiem jaki jest wybor silnikow w w/w modelach, czego
sie wystrzegac a na co zwrocic uwage. Czy moglibyscie pomoc we wstepnym
wyborze i podjeciu dezycji czego konktetnie szukac.
Roczne przebiegi w granicach 15kkm, glownie autostrady i poza miastem.
Najwazniejsze zeby udalo sie wcisnac 2 lub 3 foteliki i dwa wózki dzieciece.
Pozdrawiam
Renia Espace lub Trafic, Opel Vivaro, VW T4/T5 lub Sharan (oraz bliźniacy Alhambra, Galaxy), MB Vito (uwaga na rudą), Cytrynka C8 lub Fiat bliźniak Ulyse, .
   Oskar Wilde

7-miejscówka- co wybrac?