7-miejscowy minivan/kombi?

Data: 2012-05-11 20:02:04
Autor: Adam
7-miejscowy minivan/kombi?

Chodzi o listę modeli, które można podpiąć pod tę kategorię.
Wielkości poniżej sharana/alhambry itp, z trzecim rzędem siedzeń (tak, wiem
że
raczej
masochostycznych) wygodnie chowanych, a nie wyjmowanych.
Cena: do max ~35 tys (a więc raczej nie najnowsze modele).
Silnik: mile widziany benz., pod gaz. A jeśli diesel to z tych pancernych.

Spróbuj zerknąć na Forda S-maxa z początku produkcji. Powoli pojawiają się egzemplarze za cenę zbliżoną do Twoich oczekiwań, a auto - moim zdaniem - jest warte rozważenia. Jako jedyny minivan jest zbudowane ja bazie auta klasy średnień (a nie kompakta), co widać i czuć. A moja teściowa, jadąc w 3 rzędzie, nie potraktowała tej przejażdżki jako kary :)

Data: 2012-05-12 01:42:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
7-miejscowy minivan/kombi?
Adam, Fri, 11 May 2012 20:02:04 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:
A moja teściowa, jadąc w 3 rzędzie, nie potraktowała tej przejażdżki jako kary :)

Może wcześniej woziłeś ją w bagażniku, a teraz dostała fotel...? :-P

--
Pozdrowienia,

7-miejscowy minivan/kombi?