7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

Data: 2012-06-01 04:53:01
Autor: ls
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
On 1 Cze, 11:48, "Michał Rolka" <mrc68.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Dla nowych środków, do 20 sierpnia

http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczed...

Zegnaj Optimo, witaj Mille

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-01 14:24:39
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-01 13:53, ls pisze:
[...]

ile można tych oszczędnościowych otworzyć?? 1 czy więcej ??

Marcin

Data: 2012-06-01 05:49:20
Autor: ls
On 1 Cze, 14:24, lolekanabolek  wrote:

> Zegnaj Optimo, witaj Mille

ile można tych oszczędnościowych otworzyć?? 1 czy więcej ??

Mysle, ze jedno, ale:
ja jedno, zona drugie, czyli max. 50tys. na 7% do 20 VIII - spoko.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-01 15:24:40
Autor: Jakub Jewuła
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
Mysle, ze jedno, ale:
ja jedno, zona drugie, czyli max. 50tys. na 7% do 20 VIII - spoko.

Dobrze licze ze zarobisz kolosalne 583zl? :)
O ile wiecej niz na gorszym koncie to mi sie nie chce liczyc ;)

Warto z tego powodu sie pie...c z zakladaniem konta?

Data: 2012-06-01 17:49:25
Autor: Zbynek Ltd.
Jakub Jewuła napisał(a) :
Mysle, ze jedno, ale:
ja jedno, zona drugie, czyli max. 50tys. na 7% do 20 VIII - spoko.

Dobrze licze ze zarobisz kolosalne 583zl? :)
O ile wiecej niz na gorszym koncie to mi sie nie chce liczyc ;)

Jestem odrobinę mniej leniwy :-) Przez 1 miesiąc, dla 50 000,
różnica pomiędzy Optimą po odliczeniu belki, wyniesie ok. 16 zł.
Niby sporo, ale najpierw trzeba przeczytać regulamin, toip, a czas
kosztuje :-)
Jest jeszcze kolejny miesiąc po 10 lipca, i dla 4,5% różnica to już
84 zł za miesiąc.
Aha, i trzeba mieć aktualnie wolne te 50 000 :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-01 18:24:15
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jqao95$bfr$1inews.gazeta.pl...
Jakub Jewuła napisał(a) :

> [...]

Jestem odrobinę mniej leniwy :-) Przez 1 miesiąc, dla 50 000,
różnica pomiędzy Optimą po odliczeniu belki, wyniesie ok. 16 zł.

Jezu tyle kasy a ja nic w tym kierunku nie robie ;)

Data: 2012-06-04 01:40:30
Autor: ls
On 1 Cze, 18:24, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> napisał w
> [...]

> różnica pomiędzy Optimą po odliczeniu belki, wyniesie ok. 16 zł.

Jezu tyle kasy a ja nic w tym kierunku nie robie ;)

To dlatego wlasnie banki robia promocje dla nowych klientow.
Starych olewaja, bo starac sie o nich nie musza - oni i tak zostaja

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-04 01:31:24
Autor: ls
On 1 Cze, 15:24, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
> [...]

O ile wiecej niz na gorszym koncie to mi sie nie chce liczyc ;)

Warto z tego powodu sie pie...c z zakladaniem konta?

Sek w tym, ze i ja i zona juz mamy KD w Mille :)
Zakladanie KO jest w systemie transakcyjnym wlasciwie natychmiastowe.
W moim przypadku oplaca sie przerzucic kaske z Optimy do Mille,
zwlaszcza ze promocyjny % bedzie do sierpnia (w Optimie do lipca).

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-04 10:34:41
Autor: Kamil Jońca
ls <lswp@wp.pl> writes:

> [...]

W moim przypadku oplaca sie przerzucic kaske z Optimy do Mille,
zwlaszcza ze promocyjny % bedzie do sierpnia (w Optimie do lipca).

A później w Optimie będzie znowu, promocyjny % dla nowych środków, które
.... przerzucisz z mille :)
KJ

You are a wish to be here wishing yourself.
-- Philip Whalen

Data: 2012-06-04 03:47:50
Autor: ls
On 4 Cze, 10:34, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
ls  writes:

> [...]
> zwlaszcza ze promocyjny % bedzie do sierpnia (w Optimie do lipca).

A później w Optimie będzie znowu, promocyjny % dla nowych środków, które

Czytasz w moich myslach :)
Pracuję spolecznie w celu wymuszenia na bankach ruchow w %

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-04 13:00:17
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-04 12:47, ls pisze:
Czytasz w moich myslach :)
Pracuję spolecznie w celu wymuszenia na bankach ruchow w %

Ja już ulokowałem środki w Millennium :)

Mr. Owl.

Data: 2012-06-04 18:22:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"ls" 2fadf223-c6a3-4d54-a5bf-b55c5f900c1b@p27g2000vbl.googlegroups.com

: Sek w tym, ze i ja i zona juz mamy KD w Mille :)
: Zakladanie KO jest w systemie transakcyjnym wlasciwie natychmiastowe.

A jeśli ktoś (ja na ten akurat przykład) ma KOszczędnościowe
w Mille od dawna, ale miaU do tej pory zero na tym koncie
i wleje coś (na przykład tu tałzen) jutro -- będzie wówczas
miaU 7% od tych tu tałzenów?

-=-

Jadę do świata realnego, aby kupić mleko i pobrać tu handryt,
aby zarobić na 50 twardych orzechów lipcowych... Życie jest
brutalne... Miękkie, smaczne, soczyste i jednorazowe wiśnie
zamieniono nam na twarde, periodyczne orzechy wielokrotnego
użytku... Ale nie szemrajmy, Sistry, przeciw Dobremu Kontu...
[czy to w oryginale nie brzmiało jakoś inaczej? -- ,,nie
szemrajmy, umiłowani, przeciw Dobremu Bogu''...]

Data: 2012-06-04 19:29:16
Autor: Kamil Jońca
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> writes:

[...]

To wiedzą Ci którzy przeczytali regulamin. Polecam. KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
The one sure way to make a lazy man look respectable is to put a fishing

Data: 2012-06-04 19:35:46
Autor: maruda
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

użytku... Ale nie szemrajmy, Sistry, przeciw Dobremu Kontu...

No ale co jest dobrego w tym DK?
Że 3% MB na debetówce? Ale to debetówka! Inni dają tyle na KK.
No i trzeba tę kartę mieć, żeby 1/mies coś nią zapłacić, bo inaczej 7zł w plecy.
I jeszcze tałzena co miesiąc przelewać...

Jedyna zaleta, to to KO na 7% i to tylko do nie-do-końca sierpnia i to z limietm 25k...
25000 * (7-5.8[BGŻO])% * (2012-08-20 - 2012-06-05)/365 = 63zł

I tyle jest do wyrwania...
Wiem... dla półgroszówkowców to i tak kupa kasy... :)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-04 19:51:49
Autor: Kamil Jońca
maruda <maruda@null.com> writes:

użytku... Ale nie szemrajmy, Sistry, przeciw Dobremu Kontu...

No ale co jest dobrego w tym DK?
Że 3% MB na debetówce? Ale to debetówka! Inni dają tyle na KK.

A mogę prosić przykłady?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Misuse may cause suffocation.

Data: 2012-06-04 20:10:29
Autor: maruda
W dniu 2012-06-04 19:51, Kamil Jońca pisze:

Że 3% MB na debetówce? Ale to debetówka! Inni dają tyle na KK.

A mogę prosić przykłady?
KJ

Proszę:
2012-05-15 2012-05-10 zwrot 3%   14,00

     Drukuj
     PDF

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-04 20:44:28
Autor: Kamil Jońca
[...]

I przepraszam, co to ma być? Przykład na co?
KJ

--
Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
Ben, why didn't you tell me?

Data: 2012-06-04 20:55:17
Autor: maruda
W dniu 2012-06-04 20:44, Kamil Jońca pisze:
[...]

I przepraszam, co to ma być?

Przykład na co?
KJ

Przykład na 3% MB na KK. O to prosiłeś, prawda?
Mogę wrzucić w jpg-u :)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-04 21:08:01
Autor: Kamil Jońca
[...]

Nie. To jest przykład na to, że potrafisz napisać parę cyferek. Przykłąd
na 3% CB to byłyby jakbyś podał regulacje to opisujące. Ja do np.  1% na
PolbankEra jestem w stanie Ci podać, podobnie jak regulamin 3% zwrotu na
dobrym koncie. A Ty potrafisz podać nazwę banku, i regulamin owego
zwrotu?

KJ

--
Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)

Data: 2012-06-04 22:02:56
Autor: maruda
W dniu 2012-06-04 21:08, Kamil Jońca pisze:

[...]

Przejrzyj moje wcześniejsze posty tutaj. Z maja. Oferta jest składana telefonicznie. Tylko telefonicznie. I jest ważna przez rok. Nie ma "regulacji". Chyba, że wewnętrzne.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-04 22:06:18
Autor: Kamil Jońca
[...]

Pff. Czyli _dla_ mnie i wielu innych ta oferta nie istnieje. CBDU.

KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Sell by date stamped on bottom.

Data: 2012-06-04 22:36:11
Autor: RobertS
[...]

a może zejdziemy na ziemię, jeżeli do kogoś z banku nie dzwoniono to raczej na taką ofertę nie ma szans, czy może trzeba się jakoś zasłużyć?

RobertS

Data: 2012-06-05 06:15:34
Autor: maruda
W dniu 2012-06-04 22:36, RobertS pisze:

a może zejdziemy na ziemię, jeżeli do kogoś z banku nie dzwoniono to
raczej na taką ofertę nie ma szans, czy może trzeba się jakoś zasłużyć?

Tak. Trzeba iść do oddziału BZWBK i powiedzieć, że rezygnuje się z KK.
W tym banku mam tylko tę KK, nic poza tym.  Obroty na niej raczej średnio-niskie. (No - jeszcze prepaida internetowego)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-04 19:52:26
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-04 19:35, maruda pisze:
[...]

A kto tyle daje za paliwo i spożywcze ?
Poza tym bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów, dużo oddziałów itp.
Ja wiem, że mając 5 kart i kilka rachunków można mieć korzystniejsze warunki ale DK jako podstawowy rachunek sprawdza się całkiem przyzwoicie i jest to jedna z lepszych ofert.

Mr. Owl.

Data: 2012-06-04 20:18:31
Autor: maruda
W dniu 2012-06-04 19:52, Pan Sowa pisze:
[...]

Pisałem tu, parę dni temu...

[...]

Dla sprawiedliwości dodam jeszcze, że wpł/wypł. gotówki w Mille też bezprow.

A alternatywy:

Wlewa się do BGŻ-tu, dają 1% od największego wlewu (limit: 50zł) stamtąd KD (= karta debetowa), czyli bankomatowa, bezprowizyjna wszędzie (za 8zł/m). To konto jako "operacyjne". Przyjazne logowanie, hasła papierowe, więc b. wygodne. Do tego Optima (prawie onlajnowe przelewy) jako przywieszka lokacyjna.

KK - indywidualnie wynegocjowane 3% MB. Ktoś tu też coś kiedyś pisał, że (chyba Meritum?) daje też tyle bez łaski. Do sprawdzenia.

Depozyty - polować na "promocje" w klonach i inne,  np. na tym 7% KO w Mille.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-04 20:43:16
Autor: mx
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
"maruda"  wrote
[...]

BGŻ ma jeden poważny feller, wylewać można tylko do południa, później 5 PLN, jak kojarzę. Operacje jednodniowe niemożliwe, nocleg konieczny, Tak kombinuję, jakby przy pomocy Optimy ten problem ominąć. Tu można do 14:30 wylać. Jakiś sprawdzony harmonogram?

Data: 2012-06-04 20:55:52
Autor: maruda
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
W dniu 2012-06-04 20:43, mx pisze:
"maruda" wrote
[...]

W praktyce pierwszy eliksir pojawia się w BGŻ gdzieś-tak 11:30-11:50. Ustawić budzik i da się wylać przed 12-tą.

A jak nie, to ten nocleg 5k kosztuje 5000*0.07/365= ~1zł

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-09 00:46:00
Autor: Marcin Mokrzycki
On Mon, 4 Jun 2012 20:43:16 +0200, mx wrote:

BGŻ ma jeden poważny feller, wylewać można tylko do południa, później 5 PLN, jak kojarzę. Operacje jednodniowe niemożliwe, nocleg konieczny

Już od jakiegoś czasu nie ma tej opłaty - przelewy są darmowe bez względu
na godzinę zlecenia.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-06-09 13:54:36
Autor: mx
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
"Marcin Mokrzycki"

[...]

Słyszałem o tym, ale jak niedawno próbowałem wykonać przelew po 12-tej, miałem wybór zwykły/pilny i info o 5 zł. W tabeli opłat tego nie widzę.

Data: 2012-06-09 18:00:04
Autor: mx
[...]

Znalazłem! 5 PLN nadal jest!
=======================

"Pozostałe czynności związane z obsługą kont..... (obowiązuje od 28 maja 2012)
Dodatkowa opłata za przelew pilny (realizacja w dniu złożenia) złożony w oddziale po 11:00, w bankowości internetowej i tel. po 12:00  -  5,00 PLN"

http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/rozdzial8.pdf

Data: 2012-06-09 18:08:12
Autor: Marcin Mokrzycki
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
On Sat, 9 Jun 2012 18:00:04 +0200, mx wrote:

Znalazłem! 5 PLN nadal jest!
=======================

[...]

Rzeczywiście, przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Wygląda na to, że już dawno nie robiłem przelewu po 12, gdyż nie kojarzę
tego komunikatu w eBGŻ.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-06-05 00:03:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"maruda" jqiu5n$2f1$1@inews.gazeta.pl

Wlewa się do BGŻ-tu, dają 1% od największego wlewu (limit: 50zł) stamtąd KD (= karta debetowa), czyli bankomatowa, bezprowizyjna wszędzie (za 8zł/m). To konto jako "operacyjne". Przyjazne logowanie, hasła

Więc wg ciebie 42 to więcej niż 50?

[...]

A gdzie można pobrać tą kartą szmal i potraktować to jako płacenie w sklepie?

Depozyty - polować na "promocje" w klonach i inne,  np. na tym 7% KO w Mille.

Data: 2012-06-01 15:26:38
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-01 14:49, ls pisze:

Mysle, ze jedno, ale:
ja jedno, zona drugie, czyli max. 50tys. na 7% do 20 VIII - spoko.

--
pozdr.
ls

no nic, będzie musiało starczyć ;-((
Marcin

Data: 2012-06-01 14:35:21
Autor: lolekanabolek
[...]

w poniedziałek do ciebie dołączę ;-))

Marcin

Data: 2012-06-01 16:08:48
Autor: wiatrak

Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości news:42aaf630-8514-4214-a830-4988be0823cbeh4g2000vbb.googlegroups.com...
On 1 Cze, 11:48, "Michał Rolka" <mrc68.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Dla nowych środków, do 20 sierpnia

http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczed...

Zegnaj Optimo, witaj Mille
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Właśnie sobie policzyłem. Różnica między Optimą a Mille to 0,5%.
25000 x 0.5%  podzielone na 365  x około 75 dni do końca promocji  x 81% bezbelkowe daje 20,80 zł

Różnica między Mille a złożonymi wnioskami na 6,4% w Idea Banku  to 0,6%
25000 x 06% podzielone na 365 x około 75 dni x 81% po Belce   daje 24,90 zł

To ja ich chromolę, jak muszę zakładać kolejne konto, później zastrzegać kartę, a następnie za jakiś czas bujać się z wypowiadaniem tego RORu. ( RORów mam już za dużo.)

Zawracanie dupy za 25 złotych maksimum. Co innego Rajfi dający 2 stówki, ale ta promocja Millenium to dla mnie żadna promocja.

Data: 2012-06-01 16:13:54
Autor: Kamil Jońca
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> writes:

[...]

[...obliczenia...]

stówki, ale ta promocja Millenium to dla mnie żadna promocja.

Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

KJ
Marriage is not merely sharing the fettucine, but sharing the
burden of finding the fettucine restaurant in the first place.
-- Calvin Trillin

Data: 2012-06-01 19:47:13
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-01 16:13, Kamil Jońca pisze:
Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)
Kolejne sekundy to przelanie środków z innych banków do Millennium :)

Dziwne że ta oferta w ogóle nie jest promowana, a przecież powinna być raczej mocno nagłośniona.

Mr. Owl.

Data: 2012-06-01 18:08:28
Autor: TrzyLinie
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisał(a):
> Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)

Ciekawe... Dzisiaj to robiłem, trwało 20 minut, bo pani czegoś
tam nie umiała, wzywała inną panią, równie kumatą, hasła typu
"Jolka, no nie wchodzi mi" itp.

Data: 2012-06-01 20:24:22
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-01 20:08, TrzyLinie pisze:
Ciekawe... Dzisiaj to robiłem, trwało 20 minut, bo pani czegoś
tam nie umiała, wzywała inną panią, równie kumatą, hasła typu
"Jolka, no nie wchodzi mi" itp.

Ja to zrobiłem przez internet w systemie Millenet.

Data: 2012-06-01 19:17:33
Autor: TrzyLinie
> [...]
> "Jolka, no nie wchodzi mi" itp.

Ja to zrobiłem przez internet w systemie Millenet.

No w życiu bym nie przypuszczał, że otwarcie rachunku będzie
pod 'rachunki', a nie pod 'umowy i wnioski'... Muszę się duuużo
jeszcze nauczyć przy okazji kontaktów z tym bankiem :)

Data: 2012-06-01 20:42:56
Autor: Kamil Jońca
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> writes:

W dniu 2012-06-01 16:13, Kamil Jońca pisze:
Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)

Szybko czytasz (umowy) :P

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Death to all fanatics!

Data: 2012-06-01 21:33:06
Autor: Pan Sowa
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
W dniu 2012-06-01 20:42, Kamil Jońca pisze:
Szybko czytasz (umowy) :P

Przeczytałem wcześniej :)

Data: 2012-06-01 23:23:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"Pan Sowa" jqb5dn$rk1$1@usenet.news.interia.pl

Szybko czytasz (umowy) :P

Przeczytałem wcześniej :)

W Mille zwyczajowo tylko raz można przelać z oszczędnego za free.
IMO nie ma tam miejsca na niespodziewanki. IMO Mille zasługuje na
zaufanie. Citi, Mille, BGŻ, Inteligo/PKO...

Data: 2012-06-01 23:20:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"Pan Sowa" jqav77$hbd$1@usenet.news.interia.pl

Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

A KTO NIE MA?! Niema za freeko 50 orzechów miesięcznie.
Po prostu przy okazji kupowania, pobiera się 2 stówki i ósz.
Miesięcznie 1667 złotych -- i mamy 5 dych w kieszeni keszbeku.

Naprawę są śmiałkowie, którzy tego nie robią?

Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)

Chyba właśnie tak.

Kolejne sekundy to przelanie środków z innych banków do Millennium :)

Dziwne że ta oferta w ogóle nie jest promowana, a przecież powinna być raczej mocno nagłośniona.

Jest -- widziałem w mieście ogłoszenia/plakaty.

Data: 2012-06-04 01:38:11
Autor: ls
On 1 Cze, 19:47, Pan Sowa <pan.s...@gmail.ru> wrote:
W dniu 2012-06-01 16:13, Kamil Jońca pisze:

> Chyba, że ktoś już ma np. dobre konto

Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)
Kolejne sekundy to przelanie środków z innych banków do Millennium :)

Dobrze gadasz - tak wlasnie zrobilem.
Tyle ze przelew z Optimy dopiero dzis, bo weekend wszedl w parade :(

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-04 01:35:30
Autor: ls
On 1 Cze, 16:08, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "ls" <l...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:42aaf630-8514-4214-a830-4988be0823cbeh4g2000vbb.googlegroups.com...
On 1 Cze, 11:48, "Michał Rolka" <mrc68.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> Dla nowych środków, do 20 sierpnia

>http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczed...

Zegnaj Optimo, witaj Mille
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -­-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Wg mnie, warto miec Dobre Konto w Mille: jak ktos ma Reala lub Orlen
pod nosem, dostaje co miesiac 50zl dodatku do pensji na keszbekach.
A teraz jeszcze bonusowo 7% na KO.
Karty nie ma co zastrzegac, skoro generuje comiesieczny dochod :)
Jak masz za duzo rorow, pomysl o likwidacji tych gorszych od Mille.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-04 15:14:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"ls" 632275d3-8cc9-4571-be65-d5126ca736d7@3g2000vbx.googlegroups.com

: pod nosem, dostaje co miesiac 50zl dodatku do pensji na keszbekach.
: A teraz jeszcze bonusowo 7% na KO.

I ja myślę, że gdzieś trzeba lokować zarobki. ;)

Data: 2012-06-01 23:16:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"ls" 42aaf630-8514-4214-a830-4988be0823cb@eh4g2000vbb.googlegroups.com

: Zegnaj Optimo, witaj Mille

Ale Mille jedynie na  nieco ponad miesiąc. BTW -- od dziś
zaczyna się moja przygoda z Optimą... Dostałem tekturową
teczuszkę... IMO raczej -- coraz mniej chętnych na EB
i na koncerty w KB. BTW koncertów -- do dzisiaj czekam
na odwiedź z banku co do tego, czy to musi być jedna
wpłata na 7k, czy można lać ratalnie i czy to musi być
wynagrodzenie... Czekam tydzień...

Ciekawe, czy luzie pamiętają, co to EB...
Może i EB podniesie swe oszczędne do 7% i przerobi na kapitalizację miesięczną?...

Data: 2012-06-01 23:56:18
Autor: Zbynek Ltd.
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :

Ciekawe, czy luzie pamiętają, co to EB...

Już nie ma tego browaru :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-02 00:49:04
Autor: Waldek

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jqbdp1$3m1$1inews.gazeta.pl...
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :

Ciekawe, czy luzie pamiętają, co to EB...

Już nie ma tego browaru :-D

Ale haslo sie jakos utrwalilo
/ Czas na EB ;) /

Data: 2012-06-02 17:12:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"Waldek" jqbgt0$3tj$1@node2.news.atman.pl

+> Ciekawe, czy ludzie pamiętają, co to EB...

Już nie ma tego browaru :-D

Ale haslo sie jakos utrwalilo
/ Czas na EB ;) /

IMO niski %% jak na obecny trunek...
I raczej ;) nie najlepsza obsługa. :)

-=-

U mnie jest teraz kryzys papierowy -- od długiego czasu mam
nadmiar makulatury w kieszeniach... Z EB korzystam coraz
rzadziej, wykastrowanym Delfinkiem wpłacam z lekkimi obawami...

Może by tak KB czy (BZ WBK) trafił do galerii?...
Mille w suwalskiej galerii widziałem -- nawet korzystałem...

Albo niech choć wpłatomaty rozmnożą...

Data: 2012-06-06 03:54:56
Autor: ls
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
On 1 Cze, 23:16, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Ciekawe, czy luzie pamiętają, co to EB...
Może i EB podniesie swe oszczędne do 7% i przerobi na kapitalizację miesięczną?...

Ja pamietam - co miesiac leje tam 1001zl, by nie naliczyli kary.
Zlikwidowalbym ten interes, ale cos wciaz mi do nich nie po drodze.
Mam nadzieje, ze cos sie tam w koncu ruszy.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-06 04:27:44
Autor: eisenberg
On 6 Cze, 12:54, ls <l...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zlikwidowalbym ten interes, ale cos wciaz mi do nich nie po drodze.
Mam nadzieje, ze cos sie tam w koncu ruszy.

Ja także. Ostatecznie ROR na 3,5% z wszystkimi bankomatami za free i z
własnymi wpłatomatami uważam za użyteczny

Data: 2012-06-06 18:18:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"eisenberg" 9ee6cb91-73da-4088-b6b7-24ad17abc413@m10g2000vbn.googlegroups.com

: Ja także. Ostatecznie ROR na 3,5% z wszystkimi bankomatami
: za free i z własnymi wpłatomatami uważam za użyteczny

Inni dają bankomaty za free. Tu chyba trzeba płacić za debetówkę.
3.5% w EB to jakby 6k w KB na 7%. ;) Wiewiórki dają 6.5% optymalnie.

Data: 2012-06-06 12:19:53
Autor: eisenberg
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
On 6 Cze, 18:18, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"eisenberg" 9ee6cb91-73da-4088-b6b7-24ad17abc...@m10g2000vbn.googlegroups..com

[...]

Płacić za debetówkę? 3 transakcje miesięcznie zwalniają z opłaty!

PS Na stronie http://www.visa.pl/visa_w_polsce/KARTY_DLA_CIEBIE/VISA_CASH_BACK.ASPX
nie widzę niestety EB. Szkoda. Za parę dni wykonam plan w Mille a w EB
przecież jest "bankujesz-zyskujesz" czy jakoś tak. Tylko 0,5% ale
zawsze

Data: 2012-06-07 00:52:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium

"eisenberg" bc5833de-c66f-445c-ae95-e257ecdfb07b@n5g2000vbb.googlegroups.com

Inni dają bankomaty za free. Tu chyba trzeba płacić za debetówkę.
3.5% w EB to jakby 6k w KB na 7%. ;) Wiewiórki dają 6.5% optymalnie.

: Płacić za debetówkę? 3 transakcje miesięcznie zwalniają z opłaty!

To raczej dużo. :)

7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium