7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)

Data: 2012-09-19 21:23:13
Autor: gral
7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
Tak, tak, to nie pomyłka.
W wyniku promocji od wczoraj mBank oferuje 7% na mSaverze (9% dla nowych klientów banku). Warunki:
- przez 6 miesięcy od założenia
- zakładać można do 31.12.
- do 10k PLN (gdy saldo większe cała kwota oprocentowana na 3,5%)
Standardowe warunki mSavera:
- jedna wypłata w miesiącu za free
- można zamknąć po 6 miesiącach za free.

O ile dobrze rozumiem zasady działania można wstrzymać zadeklarowane przy zakładaniu bzdety typu stała wpłata co miesiąc, procent od transakcji kartą itp.itd. a po prostu wpłacić z eKonta 10k i już mamy 7% na pół roku z dostępnością bezpłatną raz w miesiącu.

Data: 2012-09-19 22:02:30
Autor: osa
7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
W dniu 2012-09-19 21:23, gral pisze:
Tak, tak, to nie pomyłka.

Tego się po nich nie spodziewałem ;)

[...]

Niestety coś trzeba wybrać... np. miesięczna wpłata w wysokości 1zł i pierwszy przelew na 9994zł ;) pozostałe 6 wskoczy co miesiąc do momentu wypłaty po promocyjnych miesiącach ;) Być może można zaszaleć i wpłacić 9995 bo chyba będzie tylko pięć dopłat po 1zł ;)

Data: 2012-09-19 22:08:19
Autor: osa
W dniu 2012-09-19 22:02, osa pisze:
[...]

Zauważyłem jeszcze, że we wniosku modyfikującym można zawiesić regularne wpłaty więc tak jak pisałeś można wpłacić 10k i zapomnieć o produkcie na 6 miesięcy.

Data: 2012-09-19 23:20:29
Autor: Przemek

Użytkownik "gral" <nincs@email.pl> napisał w wiadomości news:k3d631$5lk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zgodnie z regulaminem co miesiąc trzeba wpłacać minimum 1.000 PLN i co ciekawe jeśli przekroczy się maksymalną wartość mSavera (tj. 10.000 PLN) to "dla całości środków wpłaconych na rachunku mSAVER, zostanie naliczone oprocentowanie nominalne, zgodne z Tabelą Oprocentowania. " czyli po przekroczeniu 10.000 tracimy dla całości promocyjne oprocentowanie.
Jeśli ktoś chce się w to bawić to trzeba dobrze policzyć.

Data: 2012-09-19 23:26:38
Autor: osa
W dniu 2012-09-19 23:20, Przemek pisze:
[...]

Wpłacić 10000 i zablokować dalsze wpłaty i już o niczym nie trzeba pamiętać o ile odsetki nie są traktowane jako wpłaty... a są?

Data: 2012-09-19 23:28:52
Autor: osa
W dniu 2012-09-19 23:26, osa pisze:
[...]

chyba jednak są... więc trzeba tam trzymać tyle, żeby z odsetkami dawało mniej niż 10000 :/

Data: 2012-09-19 23:35:59
Autor: Przemek
[...]

Oferta z gatunku "na pewno nie doczytają regulaminu i wpłacą za dużo/za mało i wtedy mamy ich". IMO bardzo źle świadczy o banku jeśli dają ofertę z takimi kruczkami. Ja sobie odpuszczę dla zasady.

Data: 2012-09-19 23:45:34
Autor: osa
W dniu 2012-09-19 23:35, Przemek pisze:
[...]

racja. Ale teraz - niestety - większość ofert ma kruczki. Ale jak na konto oszczędnościowe to i tak nieźle...

Ja sobie odpuszczę dla zasady.

Tylko gdzie dają 7% na KO? Dobra, w DB ale mam uczulenie na kurierów...

Data: 2012-09-20 03:40:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)

"osa" k3deev$j4h$5@dont-email.me

Oferta z gatunku "na pewno nie doczytają regulaminu i wpłacą za dużo/za mało
i wtedy mamy ich". IMO bardzo źle świadczy o banku jeśli dają ofertę z
takimi kruczkami.

IMO mBank krzyczy rozpaczliwie -- uciekajcie ode mnie!!!!

racja. Ale teraz - niestety - większość ofert ma kruczki. Ale jak na konto oszczędnościowe to i tak nieźle...

Ja sobie odpuszczę dla zasady.

Tylko gdzie dają 7% na KO? Dobra, w DB ale mam uczulenie na kurierów...

Meritum daje 6.4% a Optima 6.2% -- na lokatach.

Data: 2012-09-20 07:30:41
Autor: SQLwiel
7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)

Nie widzę możliwości wlania do mSavera przelewem własnym.
Niedowidzę, czy jak zwykle w mB ktoś dał ciała?

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-19 22:34:41
Autor: Aetius
7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
Nie ma. Ja wlewam przelewem do odbiorcy zdefiniowanego.

Data: 2012-09-20 00:41:37
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 20 września 2012 07:34:41 UTC+2 użytkownik Aetius napisał:
Nie ma. Ja wlewam przelewem do odbiorcy zdefiniowanego.

Regulamin $IV.8. W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej o więcej niż 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do modyfikacji wysokości oprocentowania promocyjnego.

Data: 2012-09-22 09:46:24
Autor: wromek
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
pytanie tylko czy jednorazowo czy skokowo, bo jednorazowo o wiecej niz 0.25 raczej chyba sie nie zdarza?!

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-20 00:52:46
Autor: Piotr Hołda
7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
Jeżeli ja dobrze rozumiem to, co czytam to w każdym miesiącu trzeba "lokować" na nieoprocentowanym eKoncie kolejny 1000 PLN _nowych_ środków. Tak więc w 6 miesiącu mamy na eKoncie 6000 i max 10000 na mSaverze co już czyni tą ofertę mało atrakcyjną.

Data: 2012-09-20 10:10:31
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-09-20 09:52, Piotr Hołda pisze:
[...]

Gdzie się doczytałeś o tych "nowych"?
Bo ja-tam widzę:
§ II 1.c):
zapewnią wpływ w miesiącu kalendarzowym przystąpienia do Promocji na rachunek eKONTO w mBanku w wysokości nie niższej niż 1000 PLN oraz w każdym kolejnym miesiącu kalendarzowym trwania Promocji w wysokości nie niższej niż 1000 PLN.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-20 01:19:26
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 20 września 2012 10:10:34 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
> [...]

zapewnią wpływ w miesiącu kalendarzowym przystąpienia do Promocji na rachunek eKONTO w mBanku w wysokości nie niższej niż 1000 PLN oraz w każdym kolejnym miesiącu kalendarzowym trwania Promocji w wysokości nie niższej niż 1000 PLN.

&IV.3. Podwyższone oprocentowanie rachunku mSaver zostanie wyłączone w kolejnym miesiącu kalendarzowym, następującym po miesiącu, w którym na rachunku eKONTO nie dokonano wpłaty nowych środków w wysokości nie niższej niż 1000 PLN.

Data: 2012-09-20 17:34:39
Autor: osa
W dniu 2012-09-20 10:19, Piotr Hołda pisze:
[...]

Oczywiście nie ma definicji nowych środków. Więc co miesiąc przelewamy 1000zł na ekono i od razu może wrócić skąd przyszło. Z punktu wyżej wynika, że przelew ma przyjść, ale nie że zostać ;)

Data: 2012-09-20 09:25:14
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 20 września 2012 17:35:11 UTC+2 użytkownik osa napisał:
Oczywiście nie ma definicji nowych środków. Więc co miesiąc przelewamy 1000zł na ekono i od razu może wrócić skąd przyszło. Z punktu wyżej wynika, że przelew ma przyjść, ale nie że zostać ;)

Owszem. Można to tak interpretować. Można też inaczej. Wolałbym, by zasady były bardziej jasne.

Data: 2012-09-20 18:45:14
Autor: osa
W dniu 2012-09-20 18:25, Piotr Hołda pisze:
[...]

Ja też. Zapytałem o definicję na forum mbanku, ale mekipa oczywiście milczy... no ale takie tam zwyczaje - odpowiadają na głupoty, a jak trudniejsze pytanie to udają, że go nie widzą.

Data: 2012-09-20 18:50:22
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-09-20 18:45, osa pisze:

[...]

Zapytałem mejlem i czekam. Jeśli komuś się chce, to niech zadzwoni do linki, tylko niech pamięta, żeby nagrać i to z nazwiskiem!

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-19 23:41:06
Autor: Przemek
[...]

Właśnie nie można wpłacić 10.000 i zablokować dalsze wpłaty bo jak napisano w regulaminie podwyższone oprocentowanie rachunku mSaver zostanie wyłączone w kolejnym miesiącu kalendarzowym, następującym po miesiącu, w którym na rachunku eKONTO nie dokonano wpłaty nowych środków w wysokości nie niższej niż 1000 PLN.

Data: 2012-09-19 23:42:55
Autor: osa
W dniu 2012-09-19 23:41, Przemek pisze:
[...]

Na ekonto wpłacasz min. 1000zł, ale na msavera już wpłacać nie musisz ;)

Data: 2012-09-20 03:27:30
Autor: MrMrooz
W dniu środa, 19 września 2012 21:23:14 UTC+2 użytkownik gral napisał:
Tak, tak, to nie pomyłka.

W wyniku promocji od wczoraj mBank oferuje 7% na mSaverze (9% dla nowych klientów banku). Warunki:
A czy ktoś się doczytał jaka jest kapitalizacja na tym ustrojstwie? Wczoraj połakomiłem się na 7mkę i dziś mi naliczyło odsetki (sic!) odpowiadające oprocentowaniu 5% i nie ma ani deka podatku (kolejne zdziwienie). Oczywiście wczoraj też 'modyfikowałem' mSavera zaznaczając chęć udziału w promocji dla obecnych klientów. Co prawda nie dostałem maila potwierdzającego (po założeniu mSavera był). Ki diabeł?

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-09-20 17:35:17
Autor: osa
W dniu 2012-09-20 12:27, MrMrooz pisze:
[...]

Czat twierdzi że kapitalizacja miesięczna...

Data: 2012-09-20 23:48:52
Autor: MrMrooz
W dniu czwartek, 20 września 2012 17:35:49 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]
Czat twierdzi że kapitalizacja miesięczna...

To czat się myli, albo system im źle nalicza. Dziś naliczyły się odsetki znowu, już wg 7% (przelew > 1000 miałem na eKonto przed założeniem mSavera), podatek został pobrany.

Nie ukrywam, że jestem niemile zaskoczony kapitalizacją dzienną. Przy drobniejszych kwotach to porażka.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-09-21 18:05:36
Autor: osa
W dniu 2012-09-21 08:48, MrMrooz pisze:
[...]

Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków oszczednosciowo-rozliczeniowych i oszczednosciowych w mBanku:

Odsetki od srodków przechowywanych na Rachunkach okreslonych w §59 oblicza sie na koniec danego miesiaca, w ostatnim dniu roboczym miesiaca, przy załoeniu, e saldo Rachunku od dnia obliczenia odsetek do konca miesiaca nie ulegnie zmianie. Odsetki sa kapitalizowane i ksiegowane w ostatnim dniu roboczym miesiaca z data operacji przypadajaca na pierwszy dzien nowego miesiaca.

§59.
1. Przepisy niniejszego Rozdziału maja zastosowanie w stosunku do Rachunku eMAX, Rachunku izzyKONTO oraz Rachunku eMAX plus.
2. Srodki na Rachunku eKONTO sa nieoprocentowane. Postanowien niniejszego Rozdziału nie stosuje sie do Rachunku eKONTO

Czyli w ogóle nie ma informacji o sposobie kapitalizacji mSavera. Dzień bez mbankowej kompromitacji z regulaminami to dzień stracony...

Data: 2012-09-21 18:21:20
Autor: Ebald
W dniu 2012-09-21 18:05, osa pisze:

Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków oszczednosciowo-rozliczeniowych i oszczednosciowych w mBanku:

A jak wygląda sprawa z zamknięciem konta?

Ebald

7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)