7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)

Data: 2009-06-24 15:37:49
Autor: Valdi.Pavlack
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
Noble (OF) da³o 7% na wspólnej. IMHO b. mi³o z ich strony :)

Pozdrawiam.

PS. Teraz mam radochê, ¿e wpakowa³em tam wiêcej grosza ;)

Data: 2009-06-24 16:06:13
Autor: Akkon
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
Tomasz pisze:

Jaki¶ link mo¿e?

https://lokaty.open.pl/logowanie

Data: 2009-06-24 16:27:13
Autor: Valdi.Pavlack
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
"Tomasz"

Jaki¶ link mo¿e?

Twoje konto w OF.
Twoja skrzynka na pocztê elektroniczn± ;)

Data: 2009-06-24 07:32:06
Autor: pZyHo
On 24 Cze, 16:27, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"Tomasz"news:96d4d778-5e90-4090-93b0-1b0ae1fbf2d9f10g2000vbf.googlegroups.com

> Jaki¶ link mo¿e?

Twoje konto w OF.
Twoja skrzynka na pocztê elektroniczn± ;)

Potwierdzam ;)

Data: 2009-06-24 07:56:34
Autor: bradley.st
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
Oni to dziwni jacys. Daja wiecej niz musza, potwierdzenia wysylaja
zgodnie z obietnica, na e-maile odpowiadaja. To sie musi zle
skonczyc! ;)

A, i na dodatek zadnymi pieniedzmi sie nie brzydza!

( Valdi, masz tu szanse do napisania czegos o "banknotach splamionych
krwia i potem niewolnikow" ewentualnie moze o "nedznych srebrnikach
imperializmu". Tylko kreatywnie, poprosze. :p )

Data: 2009-06-24 17:05:08
Autor: Valdi.Pavlack
7% na lokacie wspólnej OF - milo :)
"bradley.st"

To sie musi zle skonczyc! ;)

Do 50k euro chulaj dusza, piekla nie ma ;)

A, i na dodatek zadnymi pieniedzmi sie nie brzydza!

Bo pieniadze nie smierdza bradley.st :)

( Valdi, masz tu szanse do napisania czegos o "banknotach splamionych
krwia i potem niewolnikow" ewentualnie moze o "nedznych srebrnikach
imperializmu". Tylko kreatywnie, poprosze. :p )

Poczulem sie lekko dotkniety twoja imperialistyczna zaczepka ;) Mimo
wszystko wybaczam :) - poznaj dobre serce czlowieka ze wschodu :)

Pozdrawiam serdecznie i goraco.

Data: 2009-06-24 17:18:56
Autor: Wiktor
7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
bradley.st pisze:
Oni to dziwni jacys. Daja wiecej niz musza, potwierdzenia wysylaja
zgodnie z obietnica, na e-maile odpowiadaja. To sie musi zle
skonczyc! ;)

Przeczytaj sobie do jakich podmiotów OF przekazuje Twoje dane.
Ja też chciałem tam lokatę założyć, ale po czymś takim podziękowałem

Data: 2009-06-24 09:41:36
Autor: bradley.st
On 24 Cze, 11:18, Wiktor <a...@a.pl> wrote:

Przeczytaj sobie do jakich podmiotów OF przekazuje Twoje dane.
Ja te¿ chcia³em tam lokatê za³o¿yæ, ale po czym¶ takim podziêkowa³em

Czekaj, ale nakrecamy sobie paranoje Noble Bank SA, Noble Funds SA,
Panorama Finansów SA, Fiolet PDK SA, Home Broker SA czy jeszcze czyms
innym?

Po "czym takim" powinienem byl podziekowac? Bo getin holding ma na
stronie takze linki do jakiegos banku na Ukrainie i jakiegos banku na
Bialorusi, wiec chcialbym sie upewnic. :)

Data: 2009-06-24 19:38:35
Autor: Valdi.Pavlack

Po "czym takim" powinienem byl podziekowac? Bo getin holding ma na
stronie takze linki do jakiegos banku na Ukrainie i jakiegos banku na
Bialorusi, wiec chcialbym sie upewnic. :)

Te banki na wschodzie to... ich w³a¶no¶æ :) Mo¿e zbyt du¿e uogólnienie ale
ich byt mo¿na by porównaæ do Commerzbanku i Multibanku/mBanku :)

Data: 2009-06-24 11:22:13
Autor: bradley.st
On 24 Cze, 13:38, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Te banki na wschodzie to... ich w³a¶no¶æ :) Mo¿e zbyt du¿e uogólnienie ale
ich byt mo¿na by porównaæ do Commerzbanku i Multibanku/mBanku :)

OK, od pocztku zakladalem, ze prawdopodobienstwo ze jakichs dwoch
dzentelmenow ze wschodnim akcentem i wiertarka bedzie mnie chcialo
przekonywac do dalszych wplat jest raczej minimalne. :)

Ale co w takim razie przeoczylem i po czym "takim" powinienem byl
podziekowac?

Data: 2009-06-24 23:52:14
Autor: schliesky
bradley.st wrote:
[...]

Panorama Finansów - nie wiem co to jest, brzmi strasznie, te¿ mnie to zniechêci³o. Mi tam starczy 6% czy 6.06% w eB z belki. Czyli odpowiada 7.41% i 7.48% na lokatach belkowych.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-06-24 15:36:05
Autor: bradley.st
On 24 Cze, 17:52, schliesky <thisisnotr...@mail.pl> wrote:
bradley.st wrote:

> [...]

Panorama Finansów - nie wiem co to jest, brzmi strasznie, te¿ mnie to
zniechêci³o. Mi tam starczy 6% czy 6.06% w eB z belki. Czyli odpowiada

Internet podpowiada, ze to "sieæ dystrybucyjna produktów Domu
Maklerskiego oraz broker inwestycyjny".

Dla porownania, eurobank wydaje sie byc mniej wylewny w informowaniu
potencjalnych klientow o szczegolach przetwarzania danych osobowych:

"W przypadku powierzenia wykonywania us³ug podmiotom trzecim, Bank
bezwzglêdnie wymaga zachowania przez te podmioty obowi±zuj±cych w
Banku standardów bezpieczeñstwa."

"Podmioty trzecie", he? :)

Data: 2009-06-25 01:13:35
Autor: schliesky
bradley.st wrote:
[...]

Teraz to chyba sam szukasz dziury w ca³ym :-P
Wydaje mi siê, ¿e mo¿e chodziæ o jaki¶ outsourcing, albo np. dostawców systemu komputerowego itp. Moja firma jest podwykonawc± w pewnym systemie przechowuj±cym m.in dane osobowe i te¿ byli¶my solidnie przetrzepani na t± okoliczno¶æ.

Tak czy siak, ¿adnej Panoramie Finansów, czy Fiolet PDK SA (WTF?) swoich danych przekazywaæ nie zamierzam... póki mogê swoje procenty dostaæ gdzie¶ indziej :-)

Data: 2009-06-25 03:48:43
Autor: bradley.st
On 24 Cze, 19:13, schliesky <thisisnotr...@mail.pl> wrote:

Teraz to chyba sam szukasz dziury w ca³ym :-P

Dokladnie! :) Ta dziura to: "I tak zawsze ktos jeszcze polozy lape na
naszych danych, wiec nie warto nakrecac sobie paranoi."

Tak czy siak, ¿adnej Panoramie Finansów, czy Fiolet PDK SA (WTF?) swoich
danych przekazywaæ nie zamierzam... póki mogê swoje procenty dostaæ
gdzie¶ indziej :-)

I bardzo slusznie. Masz wybor -- korzystaj. Ja nie mam. :)

Data: 2009-06-25 12:57:43
Autor: Valdi.Pavlack

I bardzo slusznie. Masz wybor -- korzystaj. Ja nie mam. :)

bradley.st - WHY?

Data: 2009-06-25 05:52:21
Autor: bradley.st
On 25 Cze, 06:57, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

> I bardzo slusznie. Masz wybor -- korzystaj. Ja nie mam. :)

bradley.st - WHY?

Standardowa odpowiedz (wystepuja rozne wariacje) brzmi:

"Dziêkujê za zainteresowanie ofert± XXXX Banku S.A
 W odpowiedzi na pytanie pragnê poinformowaæ, i¿ w chwili obecnej
podpisanie umowy i aktywowanie rachunku mo¿liwe jest wy³±cznie na
terenie kraju. Nie posiadamy szczegó³owych  informacji, kiedy do
oferty bêdzie wprowadzona mo¿liwo¶æ podpisania umowy na odleg³o¶æ."

opcjonalnie:

"Na chwile obecna nie ma mozliwosci wyslania kuriera za granice."

OF jako jeden z nielicznych nie "brzydzi" sie moimi pieniedzmi i
umozliwia inwestycje bez przyjazdu do Polski.

Data: 2009-06-25 20:30:33
Autor: schliesky
bradley.st wrote:
"Na chwile obecna nie ma mozliwosci wyslania kuriera za granice."

Ha, przynajmniej procent mamy lepszy od usiech!

Data: 2009-06-25 11:45:22
Autor: bradley.st
On 25 Cze, 14:30, schliesky <thisisnotr...@mail.pl> wrote:

Ha, przynajmniej procent mamy lepszy od usiech!

No ba... przynajmniej. ;p

A walute jaka stabilna! 2.0281 PLN/USD 18/07/08, 3.8963 PLN/USD
17/02/09
Jedyne 92% zmiany w siedem miesiecy. Tak trzymac! :D

Data: 2009-06-25 00:26:24
Autor: Wiktor
bradley.st pisze:

[...]

Noble rozumiem, bo to jest bank oferuj±cy produkt bankowy. Ale reszta? Co to jest Panorama Finansów i jakie znaczenie ma przy tej lokacie?

Co lepsze w standardowej formu³ce wyra¿aj±c zgodê na przetwarzanie danych jest sprytnie wsadzone przetwarzanie w celach marketingowych.

Ja po prostu nie lubiê jak kto¶ mnie oszukuje ju¿ na wstêpie, bo nie rokuje to nic dobrego przy ewentualnych problemach w przysz³o¶ci

Wiktor

Data: 2009-06-24 15:56:00
Autor: bradley.st
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
On 24 Cze, 18:26, Wiktor <a...@a.pl> wrote:

OK, dla mnie to standard, ze jesli kupuje jeden produkt, to musze sie
liczyc z tym, ze sprzedawca bedzie oferowal drugi, wiec nie mialem
problemu z tym, ze getin lojalnie uprzedza kto jeszcze moze moje dane
przetwarzac. Wyglada na to, ze wszystkie te firmy oferuja uslugi
finansowe i naleza do jednej grupy kapitalowej.

Przynajmniej OF nazwalo rzeczy po imieniu, a nie pisalo o "podmiotach
trzecich" jak konkurencja. To raczej liczy  im sie na plus?

A z ciekawosci zajrzalem komu np. Pekao SA udostepna dane posiadaczy
kart (tez nazywaja rzeczy po imieniu). Rezultat ponizej:

SIA - SSB S.p.A. z siedzib± w Mediolanie, W³ochy
Policja, Prokuratura
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia S.A.
HESTIA KONTAKT Sp. z o.o.
Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddzia³ w Polsce
Towarzystwo Ubezpieczeñ na ¯ycie Cardif Polska S.A
Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska Sp. z o.o.
Travelex Global & Financial Services Ltd, United Kingdom,
Priority Pass Ltd. PO Box 120, Croydon CR9 4NU, United Kingdom

Data: 2009-06-25 01:16:23
Autor: schliesky
bradley.st wrote:

[...]

Eee, Fiolet PDK SA przebija to wszystko :-P
Uff dobrze, ¿e ju¿ dawno od nich uciek³em.

Data: 2009-06-25 10:47:08
Autor: Valdi.Pavlack
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
"schliesky" news:h1uc4d$c4v$2inews.gazeta.pl

Eee, Fiolet PDK SA przebija to wszystko :-P
Uff dobrze, ¿e ju¿ dawno od nich uciek³em.

Przebija w tym co robi - mam tutaj na my¶li prowadzon± przez fiolet
dzia³alno¶æ (kredyty) czy te¿ to, ¿e twoje dane OF przekazuje do
fioletowych?:)

Data: 2009-06-25 20:29:09
Autor: schliesky
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Nazwa jest ciekawa, mog³a znaczyæ dok³adnie wszystko. Pó¼niej spojrza³em czym siê zajmuj±.

Data: 2009-06-25 10:45:42
Autor: Valdi.Pavlack

Przynajmniej OF nazwalo rzeczy po imieniu, a nie pisalo o "podmiotach
trzecich" jak konkurencja. To raczej liczy  im sie na plus?

IMHO tak, ale mogê siê myliæ. W koñcu m±drzy ludzie kiedy¶ mi mówili, ¿e
przejrzysto¶æ w finansach to podstawa.

A z ciekawosci zajrzalem komu np. Pekao SA udostepna dane posiadaczy
kart (tez nazywaja rzeczy po imieniu). Rezultat ponizej:
SIA - SSB S.p.A. z siedzib± w Mediolanie, W³ochy
Policja, Prokuratura

Podyktowane to jest (?):
1. Powi±zaniami kapita³owymi ¿ubra z UniCredit
2. Wyczuleniem W³ochów na pranie brudnych pieniêdzy i wszelkiej lewizny z
nimi zwi±zanej (pozdrawiam wszystkich, którzy mieli tzw. kontrole krzy¿owe
w³oskiego jak i polskiego US)

[...]

Trochê du¿o tego... i co dziwne np. taki Allianz raczej nie jest z nimi
powi±zany kapita³owo... :/

Data: 2009-06-26 00:33:42
Autor: Thomas
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)

U¿ytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h1vfan$gfp$8news.interia.pl...
[...]

Powiazany nie jest, ale ubezpieczenia nieruchomosci do kredytow hipotecznych sa w PEKAO robione by Allianz. Moze dlatego?

Thomas

Data: 2009-06-25 10:48:05
Autor: gornik
7% na lokacie wspól nej OF - mi³o :)
Osoba zwana Wiktor <a@a.pl> napisa³a:

bradley.st pisze:
[...]
Nie wiem czy wiesz, ale nie musisz zawsze na wszystko wyra¿aæ zgody.
W przypadku OF nie zaznaczy³em jednego z okienek (nie pamiêtam ju¿ w tym
momencie jak by³a okre¶lona zgoda, ale chodzi³o o t± pozwalaj±c± na
przekazywanie danych "najszerszemu gronu" podmiotów) i te¿ bez problemu
za³o¿y³em lokatê.

W wielu przypadkach jest tak, ¿e musisz wyraziæ jedynie "niezbêdn±" zgodê,
a reszta jest "bonusem" dla osób, które zaznaczaj± z rozpêdu, lub my¶l±,
¿e musz± zaznaczyæ.

Górnik              |  "Wiêc kim¿e w koñcu jeste¶ ?
mail-to(rot13):     |  - Jam czê¶ci± tej si³y
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie z³a pragn±c
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2009-06-24 15:54:30
Autor: Akkon
Valdi.Pavlack pisze:
Noble (OF) da³o 7% na wspólnej. IMHO b. mi³o z ich strony :)

Rzeczywi¶cie. To ciekawe jak dzia³a magia  efektu niedostêpno¶ci ;) Jeszcze wczoraj wygl±da³o, ¿e nie ma ju¿ szans do przekroczenie kolejnego progu klientów.

Data: 2009-06-24 14:47:17
Autor: Mariusz
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
Akkon <akkon@grupy.pl> napisa³(a):
Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
> Rzeczywi¶cie. To ciekawe jak dzia³a magia  efektu niedostêpno¶ci ;) Jeszcze wczoraj wygl±da³o, ¿e nie ma ju¿ szans do przekroczenie kolejnego progu klientów.

imho jest to raczej zacheta. Dla tych ktorzy zalozyli lokate ale maja te 14dni
na wplacenie kasy. 6,7% to juz niebezpiecznie blisko procentow w multibanku
(widzialem reklame 6%), meritum (7% na 7m) czy nawet eurobanku (6% do 3m, i
KO) -  a 7% brzmi duzo lepiej :)

Data: 2009-06-24 23:25:20
Autor: ls
[...]

E tam, zaden szpas - wole jednodniowe getiny i eurobanki ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2009-06-25 10:48:13
Autor: Valdi.Pavlack
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
"ls" news:ff2483fc-535f-4a55-8b59-43c4c3efacb9q37g2000vbi.googlegroups.com

E tam, zaden szpas - wole jednodniowe getiny i eurobanki ;)

Kiedy przelewa³em tam kesz Getin nie oferowa³ jeszcze jednodniowej lokaty :)
Teraz na niej (na nich) pracuj± pozosta³e pieni±dze :)

Data: 2009-06-25 09:39:23
Autor: MrMrooz
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisa³(a):
Noble (OF) da³o 7% na wspólnej. IMHO b. mi³o z ich strony :)
Pozdrawiam.
PS. Teraz mam radochê, ¿e wpakowa³em tam wiêcej grosza ;)
Super, ale jak zak³ada³em ostatnie to liczy³em ¿e nie maks bêdzie 6,7 mo¿e 6,8 - a tak to chyba powpadam w wy¿sze progi :-) i rentownosc netto wyniesie 5,48 zamiast 5,68

Kazdy kij ma dwa konce

Pozdrawiam
Micha³ M

ps. niemniej to mile z ich strony

Data: 2009-06-25 09:41:18
Autor: MrMrooz
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
MrMrooz  <mrmrooz@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisa³(a): > Noble (OF) da³o 7% na wspólnej. IMHO b. mi³o z ich strony :)
> Pozdrawiam.
> PS. Teraz mam radochê, ¿e wpakowa³em tam wiêcej grosza ;)
Super, ale jak zak³ada³em ostatnie to liczy³em ¿e nie maks bêdzie 6,7 mo¿e
Mialo byc ze maks bedzie,                        ^^^^^^^^^^^

Pozdrawiam
Micha³

Data: 2009-06-25 12:57:06
Autor: Valdi.Pavlack
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
"MrMrooz " news:h1vgkb$gkc$1inews.gazeta.pl

[...]

Rozumiem, ¿e zak³ada³e¶ lokaty w ten sposób aby unikn±æ belki. Ja w
przypadku wspólnej siê w to nie bawi³em - by³ nadmiar gotówki no to sru do
OF ;)
Teraz siê zastanawiam czy by ich jeszcze nie uszczê¶liwiæ moimi pieniêdzmi i
za³o¿yæ sobie np. antybelkow± lokatkê na 6 miesiêcy.

Data: 2009-06-25 12:00:24
Autor: MrMrooz
> [...]

Teraz siê zastanawiam czy by ich jeszcze nie uszczê¶liwiæ moimi pieniêdzmi i
za³o¿yæ sobie np. antybelkow± lokatkê na 6 miesiêcy.
Unikn±c belki siê nie da³o, zawsze jaka¶ by³a. Pozostawa³a kwestia wyboru namniejszej, a tym samym najwiêkszego oprocentowania netto. Dlatego mia³em sporo lokat na mniejsze kwoty. Teraz przy lokatach optymalnych tego problemu nie ma i mogê za³o¿yæ jedn± zamiast kilku.

Pozdrawiam
Micha³ M

--

7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)