7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)

Data: 2009-06-25 09:39:23
Autor: MrMrooz
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisa³(a):
Noble (OF) da³o 7% na wspólnej. IMHO b. mi³o z ich strony :)
Pozdrawiam.
PS. Teraz mam radochê, ¿e wpakowa³em tam wiêcej grosza ;)
Super, ale jak zak³ada³em ostatnie to liczy³em ¿e nie maks bêdzie 6,7 mo¿e 6,8 - a tak to chyba powpadam w wy¿sze progi :-) i rentownosc netto wyniesie 5,48 zamiast 5,68

Kazdy kij ma dwa konce

Pozdrawiam
Micha³ M

ps. niemniej to mile z ich strony

Data: 2009-06-25 09:41:18
Autor: MrMrooz
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
MrMrooz  <mrmrooz@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]
> PS. Teraz mam radochê, ¿e wpakowa³em tam wiêcej grosza ;)
Super, ale jak zak³ada³em ostatnie to liczy³em ¿e nie maks bêdzie 6,7 mo¿e
Mialo byc ze maks bedzie,                        ^^^^^^^^^^^

Pozdrawiam
Micha³

Data: 2009-06-25 12:57:06
Autor: Valdi.Pavlack
7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)
"MrMrooz " news:h1vgkb$gkc$1inews.gazeta.pl

[...]

Rozumiem, ¿e zak³ada³e¶ lokaty w ten sposób aby unikn±æ belki. Ja w
przypadku wspólnej siê w to nie bawi³em - by³ nadmiar gotówki no to sru do
OF ;)
Teraz siê zastanawiam czy by ich jeszcze nie uszczê¶liwiæ moimi pieniêdzmi i
za³o¿yæ sobie np. antybelkow± lokatkê na 6 miesiêcy.

Data: 2009-06-25 12:00:24
Autor: MrMrooz
> [...]

Teraz siê zastanawiam czy by ich jeszcze nie uszczê¶liwiæ moimi pieniêdzmi i
za³o¿yæ sobie np. antybelkow± lokatkê na 6 miesiêcy.
Unikn±c belki siê nie da³o, zawsze jaka¶ by³a. Pozostawa³a kwestia wyboru namniejszej, a tym samym najwiêkszego oprocentowania netto. Dlatego mia³em sporo lokat na mniejsze kwoty. Teraz przy lokatach optymalnych tego problemu nie ma i mogê za³o¿yæ jedn± zamiast kilku.

Pozdrawiam
Micha³ M

--

7% na lokacie wspólnej OF - mi³o :)