7 tysięcy to kompromitacja, 4- potęga

Data: 2011-04-16 15:33:01
Autor: Hans Kloss
7 tysięcy to kompromitacja, 4- potęga
Wielki protest w Rosji, żądają dymisji Putina.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielki-protest-w-rosji-zadaja-dymisji-putina,1,4244510,wiadomosc.html
Dalej czytam, że ok. 4 tys. sympatyków opozycji demokratycznej
przyszło w sobotę na Plac Bołotny (naprzeciwko Kremla), by żądać
dymisji premiera Putina [...]
Nie będę cytował dalej, bo naszła mnie taka oto myśl, że nie tak dawno
zaniżona wielokrotnie i podawana ostatecznie liczba 7 tys.
manifestantów w Warszawie została uznana za porażkę Jarosława
Kaczyńskiego i w ogóle za cieniznę.
J-23

Data: 2011-04-16 23:53:16
Autor: zbig
On 17 Kwi, 00:33, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Oczywiście, ze to była porażka. Jak w ogóle można porównać
demonstrację, na której co najwyzej można narazić sie na szyderstwo i
kpine z demonstarcja przeciw satrapie, z której można nie wrócić
zdrowym, lub w ogóle nie wrócić.

Data: 2011-04-17 10:58:48
Autor: heÂŽsk
7 tysięcy to kompromitacja, 4- potęga
On Sat, 16 Apr 2011 23:53:16 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

demonstrację, na której co najwyzej można narazić sie na szyderstwo i
kpine z demonstarcja przeciw satrapie, z której można nie wrócić

 patrz smolensk. buta kaczynskich zostala ukarana.

Data: 2011-04-17 16:16:04
Autor: u2
W dniu 2011-04-17 08:53, zbig pisze:
[...]

Nie wrócił ktokolwiek z antyputinowskich demonstracji ? Ściemniasz. Tam
nie pałuje się dziennikarzy podczas demonstracji. Co najwyżej robią dla
Putina "prezenty" na dzień urodzin i ich mordują jak Politkowską. Ale
nie ma dowodów, aby ich władza wykańczała.

Data: 2011-04-17 08:20:35
Autor: u2
W dniu 2011-04-17 00:33, Hans Kloss pisze:
[...]

U Putina dwa razy tyle policejskich co demonstrujących. Zauważ ze
pelobydło sięga do tych putinowskich wzorców i zaczyna obstawiać
pokojowe manifestacje siłowikami.

Ale gwno im to da kiedy górnicy wybiorą się do Stolicy z kilofami :)

7 tysięcy to kompromitacja, 4- potęga