7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile?

Data: 2009-06-07 17:29:38
Autor: Sunnab
7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile?
Siema!

Które biura maklerskie dają obecnie najniższe prowizje? Mi udało się znaleźć w DnB NORD (dawne BISE) jakąs promocję na kontrakty za 6 zł za sztukę (w obydwie strony) - z tego co się dowiadywałem telefonicznie to można z góry zadeklarować, że się obróci 100-ma kontraktami w miesiąc i przynzają od razu 6 zł za kontrakt + do tego jakiś program Atech z pięcioma ofertami - brzmi nieźle, ale czy ktoś korzystał z ich usług i mógłby się wypowiedzieć coś na ich temat? Jak dziala ten rachunek. Czy mają jakieś ciekawe analizy. Czy się nie wiesza nic. Czy wszystko chodzi sprawnie?
W sumie mi z wyliczeń wyszło, że na 100 futach jestem do przodu jakieś 2500 złotówek do przodu.

Zastanawiam się nad przeniesieniem rachunku do nich, bo za akcje pobierają prowizję 0,30% więc też jest całkiem cacy.

http://www.bmdnbnord.pl/article.asp?art=1332

Podeślijcie ewentualnie namiary na inne biura z dobrymi prowizjami.

Pozdro!

Data: 2009-06-07 15:43:30
Autor: Ireneusz Wik
7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura
Zobacz ile miesiecznie kosztuje ATECH

pzdr
IWSP

Data: 2009-06-07 21:14:28
Autor: Sunnab

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0gn72$5$1inews.gazeta.pl...
Zobacz ile miesiecznie kosztuje ATECH

pzdr
IWSP

"6 zł/szt oraz uzyskanie uprawnień do bezpłatnego dostępu do programu ATECH" - jakiś jest haczyk? Czegoś nie doczytałem.

P.S. korekta: 250 - jedno zero za duzo wskoczylo

Data: 2009-06-07 19:21:35
Autor: kigam
7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile?

Użytkownik "Sunnab" <bannus@****NIE-SPAM-wytnij to***op.pl> napisał w
wiadomości news:h0gmd8$2sl$1news.onet.pl...
> [...]
| nie wiesza nic. Czy wszystko chodzi sprawnie?
| W sumie mi z wyliczeń wyszło, że na 100 futach jestem do przodu jakieś

Oferta ciekawa ale z liczeniem to coś kiepsko u ciebie ;-)

7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile?