70-200% drożej w dwa lata

Data: 2019-10-07 06:39:20
Autor: japanizer
70-200% drożej w dwa lata
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Drozyzna-w-sklepie-Morawieckiego-na-Kongresie-590-7751257.html

  Pamiętacie słynny ,,sklep Morawieckiego"? Tak ochrzczono stoisko sieci handlowej   Lewiatan, zbudowane specjalnie na Kongres 590 w Rzeszowie dwa lata temu. Dziś   rusza kolejna edycja tego wydarzenia, a my sprawdziliśmy, jak od tamtego czasu   zmieniły się ceny w kongresowym supermarkecie. Werdykt: drożyzna szaleje, nie   biorąc jeńców!

  Goście imprezy w tym roku będą musieli zdecydowanie głębiej sięgnąć do kieszeni.   Ceny są mniej więcej o 70 proc. wyższe niż 2 lata temu, a w skrajnych   przypadkach produkty podrożały aż o 200 proc.!

Data: 2019-10-07 16:00:21
Autor: A. Filip
70-200% drożej w dwa lata [Wina UE czy PiS?!]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A rozbijesz te 200% na "w całej UE"/"w strefie EUR" i "tylko w Polsce"?
Taki mały test czy starasz się przekonać tylko idiotów.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-07 07:06:35
Autor: japanizer
70-200% droĹźej w dwa lata [Wina UE czy PiS?!]
On Monday, October 7, 2019 at 11:03:01 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
Taki mały test czy starasz się przekonać tylko idiotów.

Aż taki masz wstręt do czytania, że krótkiego teksu nie mogłeś pojąć? Współczuję - ale spróbuj jeszcze raz, może dasz radę.

Data: 2019-10-07 16:09:04
Autor: u2
W dniu 07.10.2019 o 16:06, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

zabawna ta niemiecka japa, kreśli widmo katastrofy w Bolanda, widać że nadaje z zagranicy:)))))))))

Data: 2019-10-07 16:10:44
Autor: A. Filip
> [...]

Aż taki masz wstręt do czytania, że krótkiego teksu nie mogłeś pojąć?
Współczuję - ale spróbuj jeszcze raz, może dasz radę.

Moje pytanie było jeszcze krótsze od twojego zacytowania więc twój
wstręt do "czytania z pojmowaniem" musi być znacznie większy :-)

Nie ma cudu żeby PiS się *całkiem* wybronił ale przekonujący co bardziej
inteligentnych wyborców atak wypada przeprowadzać z jakimś "rozkładem winy".
Twoja grupa docelowa świadczy o tobie :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-07 07:33:20
Autor: Jacek Bialy
70-200% droĹźej w dwa lata [Wina UE czy PiS?!]
   (...) śmierć nie wesele.  (Przysłowie polskie)

Pogrzeb nie wesele.

JB

Data: 2019-10-07 16:40:41
Autor: Runt
70-200% drożej w dwa lata
W dniu 2019-10-07 o 15:39, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Brawo PiS. Znajdujecie się na prostej do lokowania na taczkach.

--
Runt

Data: 2019-10-07 18:59:27
Autor: u2
70-200% drożej w dwa lata
W dniu 07.10.2019 o 16:40, dureń Runt pisze:
[...]

bez przesady durniu, ty w życiu nie pracowałeś na budowie i nie toczyłeś taczki:))))))))

Data: 2019-10-08 07:15:41
Autor: Runt
70-200% drożej w dwa lata
W dniu 2019-10-07 o 18:59, pijaczyna i ćpun u2 pisze:
W dniu 07.10.2019 o 16:40, (PAN dla ciebie chamie) Runt pisze:

Brawo PiS. Znajdujecie się na prostej do lokowania na taczkach.

bez przesady durniu,

Bez przesady idioto! ;-)))

ty w życiu nie pracowałeś na budowie i nie toczyłeś taczki:))))))))

Nie PO to ukończyłem studia by "toczyć taczki". ;-)))
A ty "inszyniesze"  za fizyka robiłeś! Boś głąb!

--
Runt

Data: 2019-10-08 04:54:51
Autor: Jacek Bialy
70-200% droĹźej w dwa lata
ty w życiu nie pracowałeś na budowie i nie toczyłeś
taczki:))))))))

   -- - Nie PO to ukończyłem studia by "toczyć taczki".

No to uważaj, żeby jaka taczka nie przetoczyła ciebie...
A tak btw. - z jakiego to wydziału wychodzą takie umysłowe prymitywy?

JB

Data: 2019-10-08 14:18:33
Autor: Runt
70-200% drożej w dwa lata
W dniu 2019-10-08 o 13:54, Jacek Bialy pisze:
ty w życiu nie pracowałeś na budowie i nie toczyłeś
taczki:))))))))

    -- - Nie PO to ukończyłem studia by "toczyć taczki".
No to uważaj, żeby jaka taczka nie przetoczyła ciebie...

Nie łażę w gumiakach PO budowie jak wy Kałecki. Od tego mam pracowników.

A tak btw. - z jakiego to wydziału wychodzą takie umysłowe prymitywy?

Z pewnego wydziału w Ministerstwie Sprawiedliwości. POpytaj Emili! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-08 08:52:10
Autor: Jacek Bialy
70-200% droĹźej w dwa lata
[...]

A kto ci każe w gumiakach wchodzić do taczki?

70-200% drożej w dwa lata