70 proc. Polaków: to zły rząd

Data: 2012-08-22 18:16:18
Autor: u2
70 proc. Polaków: to zły rząd
.... pewnie dlatego zly sondaz, bo synek Tuska - socjolog, minal sie z
powolaniem :)

http://niezalezna.pl/32114-70-proc-polakow-zly-rzad

Donald Tusk ponoć uwielbia sondaże, a tutaj taki cios. Źle pracę rządu
ocenia łącznie 70 proc. respondentów, pozytywną ocenę wystawia obecnemu
gabinetowi zaledwie 22 proc. Premier też ma fatalne notowania - wynika z
najnowszego sondażu TNS Polska.

Według TNS Polska 65 proc. ankietowanych źle ocenia pracę Donalda Tuska.
Zdecydowanie krytycznie wypowiada się 26 proc. badanych; raczej złe
zdanie ma na ten temat 39 proc.

26 proc. ankietowanych uważa, że Tusk dobrze wypełnia swe obowiązki.
Przekonanych jest o tym 2 proc., a 24 proc. jest zdania, że premier
rzÄ…dzi "raczej dobrze".

W porównaniu z lipcem o 5 pkt proc. spadł odsetek osób dobrze
oceniających pracę Donalda Tuska, a o 4 punkty proc. zwiększyła się
grupa osób mających o niej krytyczną opinię.

Działalność rządu Donalda Tuska negatywnie ocenia 70 proc. badanych - 46
proc. "raczej źle", a 24 proc. "zdecydowanie źle". Przeciwnego zdania
jest 22 proc. - nikt nie ocenił rządu "zdecydowanie dobrze", wszyscy
mający pozytywną opinię o obecnym gabinecie, oceniają jego działalność
"raczej dobrze".

W porównaniu z lipcem badaniem oceny działalności rządu pogorszyły się –
zanotowano wzrost o 3 pkt proc. - z 67 proc. do 70 proc. - ocen
negatywnych, przy jednoczesnym spadku ocen pozytywnych (z 26 proc. do 22
proc.).

Sondaż zrealizowano w dniach 2-5 sierpnia na ogólnopolskiej, losowej,
reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski w wieku powyżej 15 lat.

Data: 2012-08-22 19:09:39
Autor: Przemys³aw M.
70 proc. Polaków: to zły rząd
Dnia Wed, 22 Aug 2012 18:16:18 +0200, u2 napisa³(a):

... pewnie dlatego zly sondaz, bo synek Tuska - socjolog, minal sie z
powolaniem :)

Ty nie min±³ê¶ siê a klepiesz biedê.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7bb

Data: 2012-08-22 20:28:33
Autor: jr
70 proc. Polaków: to z³y rz±d

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:503505d2$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

<ciach...>

A ty co?
W Pietrzykowskiego sie bawisz, czy w Idzikowskiego?
Musisz po chamsku wklejaæ tutaj ca³± zawarto¶æ artyku³u? Nie wystarczy, jak podasz link?
jb

Data: 2012-08-22 20:40:38
Autor: u2
70 proc. Polaków: to z³y rz±d
Oj bialy, nie przekonasz mnie, ze bialy to bialy :-)

Data: 2012-08-22 21:01:23
Autor: jr
70 proc. Polaków: to z³y rz±d

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:503527a6$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
| Oj bialy, nie przekonasz mnie, ze bialy to bialy :-)

¬ród³owy tekst ma du¿o lepsz± forme, od jego kopii, któr± tu wklejasz, wiêc kazdy wola³by czytaæ orygina³. Zanim cz³owiek dojdzie do linku, musi sie przedzieraæ przez g±szcz siermiê¿nego tekstu (czêsto po³amanego), od którego g³owa boli... Podawaj same linki (co najwy¿ej nag³ówki). Je¶li bed± ciekawe, ludzie bed± zagladaæ, a ty nie wyjdziesz na g³upka. To tyle ¿yczliwych rad.
jb

Data: 2012-08-22 21:18:18
Autor: u2
70 proc. Polaków: to z³y rz±d
Oj tam, zmien plyte bialy, bo nigdy nie przekoanasz mnie w ten sposob,
ze bialy to bialy :-)

Data: 2012-08-23 12:49:52
Autor: Antenka
70 proc. Polaków: to z³y rz±d
On 22 Sie, 20:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Oj bialy, nie przekonasz mnie, ze bialy to bialy :-)

On jest ró¿owy, ró¿owy jak wieprz h³e h³e h³e

Antenka

70 proc. Polaków: to zły rząd