70 proc. Polaków: to zły rząd

Data: 2012-08-22 20:28:33
Autor: jr
70 proc. Polaków: to zły rząd

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503505d2$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

<ciach...>

A ty co?
W Pietrzykowskiego sie bawisz, czy w Idzikowskiego?
Musisz po chamsku wklejać tutaj całą zawartość artykułu? Nie wystarczy, jak podasz link?
jb

Data: 2012-08-22 20:40:38
Autor: u2
70 proc. Polaków: to zły rząd
Oj bialy, nie przekonasz mnie, ze bialy to bialy :-)

Data: 2012-08-22 21:01:23
Autor: jr
70 proc. Polaków: to zły rząd

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503527a6$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
| Oj bialy, nie przekonasz mnie, ze bialy to bialy :-)

Źródłowy tekst ma dużo lepszą forme, od jego kopii, którą tu wklejasz, więc kazdy wolałby czytać oryginał. Zanim człowiek dojdzie do linku, musi sie przedzierać przez gąszcz siermiężnego tekstu (często połamanego), od którego głowa boli... Podawaj same linki (co najwyżej nagłówki). Jeśli bedą ciekawe, ludzie bedą zagladać, a ty nie wyjdziesz na głupka. To tyle życzliwych rad.
jb

Data: 2012-08-22 21:18:18
Autor: u2
70 proc. Polaków: to zły rząd
Oj tam, zmien plyte bialy, bo nigdy nie przekoanasz mnie w ten sposob,
ze bialy to bialy :-)

Data: 2012-08-23 12:49:52
Autor: Antenka
70 proc. Polaków: to zły rząd
On 22 Sie, 20:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Oj bialy, nie przekonasz mnie, ze bialy to bialy :-)

On jest różowy, różowy jak wieprz hłe hłe hłe

Antenka

70 proc. Polaków: to zły rząd