70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.

Data: 2010-05-27 09:21:47
Autor: karwanjestdebilem
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu, który od smoleńskiej katastrofy łączy obowiązki marszałka Sejmu i prezydenta - wynika z sondażu CBOS.

 Kandydat PO na prezydenta uzyskał wynik o 5 pkt proc. lepszy niż w kwietniu. Na drugim miejscu w sondażu jest premier Donald Tusk (60 proc. zaufania). Na trzecim - jak w kwietniu - szef MSZ Radosław Sikorski (53 proc.). 45 proc. badanych deklaruje zaufanie do kandydata PiS Jarosława Kaczyńskiego, głównego rywala Komorowskiego w wyborach prezydenckich. To o 3 pkt proc. lepiej niż w kwietniu.

CBOS, 8-13 maja, próba reprezentatywna 1000 osób

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7940560,Rosnie_zaufanie_do_Komorowskiego.html#ixzz0p70vGMAh

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-27 10:10:49
Autor: awe
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.
NIe robicie sobie jajec kawecki - w to nawet dzieci nie wierza...w katarze robiliscie te sondaze?
awe

Data: 2010-05-27 01:18:00
Autor: Antenka
On 27 Maj, 10:10, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
NIe robicie sobie jajec kawecki - w to nawet dzieci nie wierza...w katarze
robiliscie te sondaze?
awe

Ave Cesarus, jak Kupecki podaje sondaże to trzeba od tyłu strony je
interpretować. Kapuściany głąb chciał powiedzieć, że

70 %  Polaków nie ufa Bobrowowi

30%  tłumoków karmionych GóWnem to ci, którzy oddają hołd
fałszywemu hrabiemu herbu Bóbr :D

Antenka

Data: 2010-05-27 01:44:32
Autor: zbig
On 27 Maj, 10:18, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

70 %  Polaków nie ufa Bobrowowi

30%  tłumoków karmionych GóWnem to ci, którzy oddają hołd

Ave Caesar, jeżeli już . Nie ma w łacinie żadnego Cesarusa.

Data: 2010-05-27 11:58:19
Autor: cirrus
70 proc. Polaków ufa Bronis3awowi Komorowskiemu.

A antenkus jest?

--
stevep

Data: 2010-05-27 12:15:46
Autor: awe
> [...]

fałszywemu hrabiemu herbu Bóbr :D

Antenka

Ave Caesar, jeżeli już . Nie ma w łacinie żadnego Cesarusa.
-- -- -- -- -- -- -
Ale ja nie Czarus tylko Cesarus. Z Kataru piszesz?
awe

Data: 2010-05-27 12:26:18
Autor: karwanjestdebilem
70 proc. Polaków ufa Bronis3awowi Komorowskiemu.

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

30%  tłumoków karmionych GóWnem ....

Koprofag. Tfu!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-27 11:24:38
Autor: Tytus

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:htl92d$o3b$1news.onet.pl...
NIe robicie sobie jajec kawecki - w to nawet dzieci nie wierza...w katarze robiliscie te sondaze?
awe

Nie, GWno.pl

Data: 2010-05-27 21:31:42
Autor: Tomy M.
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.
.... chce sięwięc rzec:

ŻRYJCIE GÓWNO! MILIONY MUCH NIE MOGĄ SIĘ MYLIĆ!

Tomy M.

Data: 2010-05-27 11:23:43
Autor: Tytus
GW-no prawda
GW-no prawda

Data: 2010-05-27 11:34:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 09:21, karwanjestdebilem pisze:
[...]

Jakie to idiotyczne, - jeszcze chyba miesiąc temu podobny odsetek ufał Tuskowi. Gdy się wycofał z kandydowania Polacy zaqraz przerzucili swoje zaufanie na Komorowskiego.. Pytanie jest następujące: czy Polacy to naród idiotów, czy może ten sondaż jest sfałszowany?

Data: 2010-05-27 11:59:13
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htlec5$8kd$2news.onet.pl...
[...]

Masz racje, żaden sondaż nie jest dla idiotów.

--
stevep

Data: 2010-05-27 12:01:42
Autor: Tytus

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:htlfpo$8aq$1news.vectranet.pl...
[...]

stefek - za robote bys sie wzial...

Data: 2010-05-27 15:54:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 11:59, cirrus pisze:

[...]

Za to ankieterzy liczą na debilizm społeczeństwa. Na to że społeczeństwo uwierzy w każdą bzdurę przez nich wymyśloną.

Data: 2010-05-27 12:16:31
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
jak mu ufa 70% to JK pewnie 1700%
awe

Data: 2010-05-27 15:53:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 12:16, awe pisze:

[...]

Tak, oczywiście. Ranga tego kłamstwa jest taka sama, i takie samo prawdopodobieństwo...

Data: 2010-05-27 12:30:43
Autor: karwanjestdebilem
[...]

Rozumiem, że ci wszyscy, którzy chcieli głosowac na Lecha, a zagłosują na Jarka to idioci.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-27 15:53:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 12:30, karwanjestdebilem pisze:
[...]

Daleki jestem od krytyki upodobań politycznych Polaków. Pozwoliłem sobie tylko na poddanie w wątpliwość tego nieprawdopodobnego sondażu.

Data: 2010-05-27 18:10:23
Autor: karwanjestdebilem
[...]

No dobrze, to zapytam inaczej. Miałbyś wątpliwości co do wiarygodności sondażu, jeśliby wskazywał, że na Jarosława chce głosowac podobna ilośc osób, która chciała głosowac na Lecha?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-27 20:56:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 18:10, karwanjestdebilem pisze:
[...]

Nie.. A dlaczego niby bym miał mieć? Przecież to bracia bliźniacy nie różniący się prawie niczym, a w wyborach prezydenckich się głosuje na człowieka a nie partię.

Data: 2010-05-27 21:12:36
Autor: karwanjestdebilem
[...]

No widzisz, a jak głosy przechodzą z Tuska na Komorowskiego, to się dziwisz. Przecież oni też znają się dobrze, są od lat w jednej partii, co może świadczyc o podobnych poglądach. Jeśli chodzi o "nie różnienie" się Kaczyńskich, to bym polemizował.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 20:11:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 21:12, karwanjestdebilem pisze:
[...]

Że ci przypomnę Płażyńskiego, Olechowskiego  czy Marie Rokitę. Widać na tym przykładzie że  partyjniackie kumplostwo to zupełnie inna sprawa niż braterstwo krwi..

--

[...]

Przepraszam, a czy nasza ranga Polski jest wyższa niż tych wymienionych afrykańskich krajów? Ja jakoś tego nie odczuwam..

Data: 2010-05-28 21:12:35
Autor: precz z gnomem
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

 Widać na  tym przykładzie że  partyjniackie kumplostwo to zupełnie inna sprawa niż
braterstwo krwi..

Nietrafiony przykład Jadrys. Posłuchaj co mówi Jacek Kurski, a potem przeczytaj co pisze jego brat Jarosław. Zobaczysz, że bracia mogą miec diametralnie różne poglady. Skądinąd Jacek kurski to wyjątkowa kanalia.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-29 12:30:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-28 21:12, precz z gnomem pisze:
[...]

Zgadzam się tylko z ostatnim zdaniem: "Jacek Kurski to wyjątkowa ka*alia"..

Data: 2010-05-27 14:01:17
Autor: brat_olin
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote

[...]

Sondaz byl robiony w budynku przy Czerskiej.
Wiec ani narod idiotow ani falszywka.  Znaczy logiczne!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-27 15:48:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 14:01, brat_olin pisze:
[...]

No i stała się światłość.. wszystko jasne ;-)

Data: 2010-05-27 18:20:13
Autor: karwanjestdebilem

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:htlmu8$4t3$1news.onet.pl...
[...]

Całe szczęście, że nie na Żeligowskiego.

Przemysław Warzywny