70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.

Data: 2010-05-27 10:10:49
Autor: awe
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.
NIe robicie sobie jajec kawecki - w to nawet dzieci nie wierza...w katarze robiliscie te sondaze?
awe

Data: 2010-05-27 01:18:00
Autor: Antenka
On 27 Maj, 10:10, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
NIe robicie sobie jajec kawecki - w to nawet dzieci nie wierza...w katarze
robiliscie te sondaze?
awe

Ave Cesarus, jak Kupecki podaje sondaże to trzeba od tyłu strony je
interpretować. Kapuściany głąb chciał powiedzieć, że

70 %  Polaków nie ufa Bobrowowi

30%  tłumoków karmionych GóWnem to ci, którzy oddają hołd
fałszywemu hrabiemu herbu Bóbr :D

Antenka

Data: 2010-05-27 01:44:32
Autor: zbig
On 27 Maj, 10:18, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

70 %  Polaków nie ufa Bobrowowi

30%  tłumoków karmionych GóWnem to ci, którzy oddają hołd

Ave Caesar, jeżeli już . Nie ma w łacinie żadnego Cesarusa.

Data: 2010-05-27 11:58:19
Autor: cirrus
70 proc. Polaków ufa Bronis3awowi Komorowskiemu.

A antenkus jest?

--
stevep

Data: 2010-05-27 12:15:46
Autor: awe
> [...]

fałszywemu hrabiemu herbu Bóbr :D

Antenka

Ave Caesar, jeżeli już . Nie ma w łacinie żadnego Cesarusa.
-- -- -- -- -- -- -
Ale ja nie Czarus tylko Cesarus. Z Kataru piszesz?
awe

Data: 2010-05-27 12:26:18
Autor: karwanjestdebilem
70 proc. Polaków ufa Bronis3awowi Komorowskiemu.

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

30%  tłumoków karmionych GóWnem ....

Koprofag. Tfu!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-27 11:24:38
Autor: Tytus

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:htl92d$o3b$1news.onet.pl...
NIe robicie sobie jajec kawecki - w to nawet dzieci nie wierza...w katarze robiliscie te sondaze?
awe

Nie, GWno.pl

Data: 2010-05-27 21:31:42
Autor: Tomy M.
70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.
.... chce sięwięc rzec:

ŻRYJCIE GÓWNO! MILIONY MUCH NIE MOGĄ SIĘ MYLIĆ!

Tomy M.

70 proc. Polaków ufa Bronisławowi Komorowskiemu.