700 pytań do 9 kandydatów

Data: 2020-05-21 10:17:10
Autor: z
700 pytań do 9 kandydatów
Ci sędziowie to jednak popierdoleni są.

Data: 2020-05-21 10:57:34
Autor: A. Filip
700 pytań do 9 kandydatów [Sąd Najwyższy]
z <z@z.pl> pisze:
Ci sędziowie to jednak popierdoleni są.

Stali się dopiero teraz tak popierdoleni czy dawniej też byli podobnie
popierdoleni?  Jak w SN w Polsce jest setka sędziów to ty ilu pytań
oczekiwałeś?  Ja może nie aż tylu ale dwie trzy setki powinny być.

Dlaczego w Polsce TK jest w modelu Niemieckim (osobny sąd "polityczny") a
nie hamerykańskim (jeden sąd "prawniczy" do wszystkiego)? IMHO Bo
solidaruchy nie miały zaufania do (post)komuszej kasty sędziowskiej.

https://niezalezna.pl/330674-700-pytan-do-kandydatow-w-sn
20.05.2020, godz. 20:13
700 pytań do kandydatów w SN?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!
| To determine the true rulers of any society, all you must do is ask

700 pytań do 9 kandydatów