700 zł od BZWBK

Data: 2013-03-15 21:20:06
Autor: Krzysiek
700 zł od BZWBK
Data: 2013-03-16 03:11:57
Autor: wefe
700 zł od BZWBK
.... kurcze mam tam konto oszczędnościowe więc się chyba nie łapie na tą promocję

Data: 2013-03-16 11:14:25
Autor: zlotowinfo
700 zł od BZWBK
Użytkownik "Krzysiek" <spam@home.pl> napisał w wiadomości news:khvvq1$nt3$1news.task.gda.pl...
http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia.html

no i wreszcie ma ten bank jakieś konto
bezpłatne przelewy i prowadzenie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-03-16 12:20:34
Autor: Krystek
700 zł od BZWBK
W dniu 2013-03-16 11:14, zlotowinfo pisze:
[...]

Szkoda, że tak późno o tym pomyśleli. Regulaminu do tego rachunku nie chciało mi się czytać, ale mając doświadczenia z tym bankiem może się okazać, że po okresie promocji wprowadzą opłaty. Sam uciekłem po kilku latach z BZWBK-u po tym, gdy zaczęli kasować opłatę za konta do kart pre-paid (VISA Classic Money.pl używana przeze mnie do transakcji internetowych). Gdy złożyłem wniosek i rachunek był zamykany to dzwonili jeszcze do mnie z oddziału z pytaniem dlaczego zamykam konto i wszystkie kanały dostępu i czy może przypadkiem coś innego z oferty banku mi nie odpowiada, ale grzecznie im podziękowałem.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-18 00:40:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
700 zł od BZWBK

"Krystek" ki1ki2$664$1@node1.news.atman.pl

okazać, że po okresie promocji wprowadzą opłaty. Sam uciekłem po kilku latach z BZWBK-u po tym, gdy zaczęli kasować opłatę za konta do kart

Przez takich jak Ty -- cierpią inni! Jak można tak rozbestwiać banki?
Trzeba uciekać nie po, ale przed kasowaniem opłat!

Data: 2013-03-16 12:27:12
Autor: mx
700 zł od BZWBK
Warunki niezbyt wyśrubowane, ale jak wiewiórkom wypłatę odebrać?

"Uczestnik otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 50 zł miesięcznie, jeśli w danym miesiącu spełni łącznie poniższe warunki:
a) zapewni wpływ na Konto Godne Polecenia z tytułu wynagrodzenia (lub innego świadczenia np. emerytury, renty) w wysokości minimum 1000 zł,
b) wykona Transakcje bezgotówkowe Kartą lub Naklejką zbliżeniową wydaną do Konta Godnego Polecenia na łączną kwotę minimum 300 zł,
c) zrealizuje minimum trzy Przelewy BZWBK24 z Konta Godnego Polecenia.
(....)
Dodatkową nagrodę w Promocji w wysokości 200 zł może otrzymać Uczestnik jeśli spełnione zostaną łącznie poniższe warunki:
a) w Okresie przyznawania nagrody zrealizowane zostanie co najmniej jedno Polecenie zapłaty z Konta Godnego Polecenia,
b) Uczestnik spełni warunki uprawniające do otrzymania nagrody przez cały Okres przyznawania nagrody."

Data: 2013-03-16 07:28:15
Autor: Zibo
700 zł od BZWBK
W dniu sobota, 16 marca 2013 12:27:12 UTC+1 użytkownik mx napisał:
[...]

No właśnie nie bardzo precyzyjnie piszą o tym wynagrodzeniu.
Po pierwsze: wpływ z tytułu wynagrodzenia (mogę wpisać w tytule wynagrodzenie i już?) np. sync pisze w regulaminie ma wpływ z tytułu wynagrodzenia od pracodawcy
Po drugie:(lub innego świadczenia np...) każde inne świadczenie czyli tak naprawdę wszystko inne?
Ciekawi mnie też czy do tych 3 stów tak jak w przypadku BGŻ zalicza się cashback.

Data: 2013-03-16 16:32:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
700 zł od BZWBK

"Zibo" 838a0dff-a2e3-4868-b8e4-ad383e2d6aa1@googlegroups.com

: każde inne świadczenie czyli tak naprawdę wszystko inne?

Na przykład -- autoalimenty, które płacę sam sobie? ;)

Data: 2013-03-16 17:00:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
700 zł od BZWBK

"Eneuel Leszek Ciszewski" ki23as$pcv$2@node2.news.atman.pl

: każde inne świadczenie czyli tak naprawdę wszystko inne?

Na przykład -- autoalimenty, które płacę sam sobie? ;)

Już wiem -- potrzebne jest wówczas orzeczenie
psychiatry o stosownej schizofrenii. ;)

Data: 2013-03-17 03:18:58
Autor: Benny
700 zł od BZWBK
W dniu piątek, 15 marca 2013 21:20:06 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia.html

Wynagrodzenie za sex i już :) ewentualnie ze swojego innego konta, ale wtedy to już za samogwałt :D

Data: 2013-03-17 11:59:58
Autor: Benny
700 zł od BZWBK
W dniu piątek, 15 marca 2013 21:20:06 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia.html

trochę nie rozumiem tego punktu:

a) w Okresie przyznawania nagrody zrealizowane zostanie co najmniej jedno Polecenie zapłaty z Konta Godnego Polecenia,

Data: 2013-03-18 00:02:17
Autor: ls
700 zł od BZWBK
W dniu piątek, 15 marca 2013 21:20:06 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia.html

Jak bedziecie podpisywac umowe, zwroccie uwage na par. 4, pkt. 5 regulaminu promocji i zaznaczcie odpowiednie ptaszki ze zgodami na marketing

--
pozdr.
ls

Data: 2013-03-18 01:15:50
Autor: domdee.dominik
700 zł od BZWBK
Niestety w banku nie wiedzą i nie potrafią podać definicji "wynagrodzenia", czy to tylko ze stosunku z umowy o pracę , czy też umowy o dzieło. Konsulantka zasugerowała mi że patrzą na nazwę przelewu, co mnie troszkę rozbawiło. Regulamin promocji jest bardzo nieprecyzyjny a najgorsze że nikt nie jest w stanie jego wytłumaczyć.

Data: 2013-03-18 07:29:18
Autor: Zespol BZWBK
700 zł od BZWBK
@wefe posiadacze kont oszczędnościowych mogą wziąć udział w promocji.

@Zibo w promocji uwzględniane będą transakcje bezgotówkowe wykonane kartą
lub naklejką zbliżeniową wydaną do Konta Godnego Polecenia, usługa cashback
nie.

Aby wziąć udział w promocji należy mieć na konto m.in. wpływy z tytułu wynagrodzenia lub innego świadczenia np. emerytury, renty: (Regulamin promocji, par. 5 ust. 8 pkt a). https://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin-nawet-700-zl-czeka-na-ciebie.pdf). W razie wątpliwości prosimy o kontakt z infolinią: 1 9999.

Pozdrawiamy, Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2013-03-19 01:23:30
Autor: Zibo
700 zł od BZWBK
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 15:29:18 UTC+1 użytkownik Zespol...@bzwbk.pl napisał:
[...]

Szanowny Zespole Banku Zachodnie WBK S.A.
1. Co rozumiecie przez pojęcie świadczenie ?
2. Czy w promocji uwzględniane będą płatności gotówkowe za pośrednictwem Internetu?

Data: 2013-03-19 02:03:20
Autor: domdee.dominik
700 zł od BZWBK
W regulaminie promocji NIE ma definicji pojęcia świadczenie i wynagrodzenie co może budzić wątpliwości czy jakikolwiek benefity wpłyną....

Data: 2013-03-19 10:14:51
Autor: TrzyLinie
700 zł od BZWBK
W dniu 2013-03-19 10:03, domdee.dominik@gmail.com napisał(a):
W regulaminie promocji NIE ma definicji pojęcia świadczenie i wynagrodzenie co
może budzić wątpliwości czy jakikolwiek benefity wpłyną....

Ale jest paragraf siódmy regulaminu z punktami czwartym i siódmym, są
przepisy ogólne i w ostateczności słownik języka polskiego, w którym
np. nie ma słowa benefit...

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-19 08:15:30
Autor: Waldek
700 zł od BZWBK

Użytkownik <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał w wiadomości news:cfbe1514-1b9c-4b8b-af88-79aa54a1fe9cgooglegroups.com...

[...]

Taaa .... taki gentelmen z tego Chucka Norrisa

-  ale zeby kopać wiewiórki  ???

LOL

Data: 2013-03-20 02:23:24
Autor: Zespol BZWBK
700 zł od BZWBK
@Zibo, @domdee, zgodnie z Regulaminem promocji, 'wpływ" może być z tytułu: wynagrodzenia (lub innego świadczenia np. emerytury, renty). Lista tzw. 'innych świadczeń' nie jest zamknięta, może to być również wpływ z tytułu stypendium, umowy o dzieło, itp. Dodatkowo jeśli Klient prowadzi działalność gospodarczą, wpływ może być przelewem z konta firmowego Klienta. Ze względu na różnorodność źródeł dochodów naszych Klientów, nie precyzujemy ich wszystkich.
Jeżeli Klient poczuje się pokrzywdzony, w związku z tym, że Bank nie uwzględni jego wynagrodzenia w promocji, będzie mógł złożyć reklamację, a każdy wniosek zostanie rozpatrzony indywidualnie.

W promocji uwzględniane będą płatności bezgotówkowe (nie gotówkowe) dokonane kartą, realizowane za pośrednictwem Internetu. Pozdrawiamy, Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2013-03-20 21:34:56
Autor: Klebespachtel
700 zł od BZWBK
Uważajcie na ubezpieczenie karty. W oddziale bez informacji ani pytania włączają. Jak ktoś nie przeczyta umowy to potem będzie płacił chyba 2zł/msc. Żeby wyłączyć trzeba iść do oddziału i stać w kolejce.

No i ta zgoda na spam jest ważna, pomimo tego że mówiłem że się bezwarunkowo zgadzam na wszystko (lepiej się orientowałem w regulaminie promocji) to kobieta oczywiście zgody w moim imieniu nie udzieliła i potem musiałem prostować...

Miałem konto w tym banku wiele lat temu i widzę, że oprócz nowoczesnego wystroju nic się nie zmieniło. Pełno papierologi, niedoinformowani konsultanci mający minę jakby siedzieli w pracy za karę, koślawy i nieczytelny serwis transakcyjny no i te ich całonocne przerwy kiedy nie działają karty płatnicze ;-). Czego się nie robi dla 700zł ;).

Data: 2013-03-31 21:14:09
Autor: sas
700 zł od BZWBK, pytanie o kartę z payback
W dniu 15.03.2013 o 21:20 Krzysiek <spam@home.pl> pisze:

http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia.html

Przymierzam się do wypełnienia wniosku, tj. zaczekam do 01.04, ale mam do  Was pytanie związane z kartą debetową. Co wybrać: "Konto z kartą i  naklejką MasterCard Omni" czy "Konto z kartą i naklejką MasterCard PAYBACK  Omni"?

Czy jeśli wybiorę kartę z PAYBACK, to tworzę konto na payback.pl,  rejestruję tam kartę i już zbieram punkty? Sorrki za być może głupie  pytanie, ale nie używałem jeszcze tego wynalazku. A może nie warto się w  ten payback bawić?

[sas]

Data: 2013-04-01 02:17:41
Autor: dance central
On 31 Mar, 21:14, sas <n...@example.com> wrote:
W dniu 15.03.2013 o 21:20 Krzysiek <s...@home.pl> pisze:

> [...]

rejestruję tam kartę i już zbieram punkty? Sorrki za być może głupie
pytanie, ale nie używałem jeszcze tego wynalazku. A może nie warto się w

Witam

Bawiłem się Payback dawno temu.Przy zbieraniu punktów tylko kartą -
zupełnie nieopłacalne.
Jeżeli korzystasz z różnych promocji i kupujesz u partnerów jakieś
parę złotych można zgarnąć.

Zamiast zabawy i zbierania punktów przez 2-3 lata na 100 zł łatwiej ją
zgarnąć w programie poleceń w BZWBK.

https://polecambank.bzwbk.pl/

Spełniam wymagania dla polecającego.
Jeżeli chcesz łatwo zyskać dodatkowe 100 zł premi pisz-
dcentral2013(wiadomoco)gmail(wiadomoco)com

dcentral2013(wiadomoco)gmail(wiadomoco)com

Data: 2013-04-05 09:50:24
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-04-01 11:17, dance central pisze:

[...]

poszedł maila do ciebie

Marcin

Data: 2013-04-01 11:01:07
Autor: Klebespachtel
W dniu 2013-03-31 21:14, sas pisze:
[...]

Sami założą Ci konto, dostaniesz dane na maila. Jest sens się w to bawić jeśli masz kilka źródeł w których zbierasz punkty (np. BP, Allegro, Real, Orange itp.). Jeśli masz zamiar zbierać tylko przez tą kartę to raczej nie warto. Sprawdź katalog nagród na payback.pl. Za każde wydane 5zł kartę dostaniesz 1 pkt. Więc dużo zbierania przed Tobą ;).

Data: 2013-04-02 15:20:25
Autor: Zbynek Ltd.
Klebespachtel napisał(a) :
[...]

A potem dostaniesz talon, gdzie za 100pkt jest 1 zł. Policz ile musisz wydać na ten 1 zł :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-04-02 15:47:12
Autor: Waldek

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kjelum$87r$1node2.news.atman.pl...
[...]

A po 2 albo 3 latach, przysla ci monit ze musisz cos kupic za pkt. (= doplacic)
bo inaczej przepadną.  Tym sposobem zmusili mnie dopłacić 47gr
aby nabyc  "ekskluzywny"  nóż do masla/sera  - LOL

Data: 2013-04-02 07:58:37
Autor: pws
700 zł od BZWBK
Jeżeli ktoś jeszcze szuka Klienta Polecającego, to ja, a właściwie mój PESEL, jest do dyspozycji.
Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).
Zgłaszajcie się na maila: pws@onet.pl
Pozdrawiam!

Data: 2013-04-02 21:58:31
Autor: Przemek
700 zł od BZWBK

Użytkownik "pws" <paweloss93@gmail.com> napisał w wiadomości news:902c4329-ace7-46b5-960e-77471a597af4googlegroups.com...
[...]

A czy zarejestrowałeś się w programie i dostałes potwierdzenie, że spelniasz warunki (link aktywacyjny), bo  z tego co wiem sa z tym problemy?

Przemek

Data: 2013-04-04 03:28:43
Autor: paweloss93
700 zł od BZWBK
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 21:58:31 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:

A czy zarejestrowałeś się w programie i dostałes potwierdzenie, że spelniasz warunki (link aktywacyjny), bo  z tego co wiem sa z tym problemy?

Przemek

Tak, dzisiaj dostałem linka aktywacyjnego, od teraz mam w pełni aktywne konto!
Polecam się! ;)

pws (małpa) onet . pl

Data: 2013-04-04 11:25:54
Autor: pws
700 zł od BZWBK
I jeszcze jedno, co do warunków, to oprócz oczywistych wymienionych w tabeli/cenniku (załącznik nr 1 do regulaminu), pamiętajcie o niby błahym, a jednak ważnym warunku Klienta Poleconego: pierwsze logowanie w systemie BZWBK24 musi nastąpić w dniu zawarcia umowy. W poprzednich edycjach programu tego nie było, teraz dodali dodatkowo, pewnie żeby szybko utracić potencjalnych uczestników... Niby nic, ale jak zapomnisz albo nie doczytasz, to obie stówki pewnie przepadną...

Data: 2013-04-04 23:06:33
Autor: osa
700 zł od BZWBK
W dniu 2013-04-04 20:25, pws pisze:
pierwsze logowanie w systemie BZWBK24 musi nastąpić w dniu zawarcia umowy.

Dobrze że nie w ciągu 15 minut... ewidentnie hak aby wypłacić jak najmniej premii.

Zastanawiam się nad założeniem tam konta, ale jestem ciekaw jak szybko opłata za konto wzrośnie... bo wątpię, żeby przez rok było tyle zer w cenniku...

Data: 2013-04-04 14:31:14
Autor: dance central
700 zł od BZWBK

Witam
Mam w BZ od roku konto Avocado żadnych opłat - same korzyści.
Opłaty mogą wprowadzić w każdej chwili a zrezygnować z konta równie
łatwo jak je założyć.

Jak ktoś chętny mogę polecić po 100 zeta dla obu stron, przy łatwych
warunkach do spełnienia.
dcentral2013(mpa)gmail(kka)com

Data: 2013-04-06 10:43:55
Autor: Klebespachtel
700 zł od BZWBK
W dniu 2013-04-04 23:31, dance central pisze:

[...]

Już pisałeś w tym wątku, wypad z tym spamem.

Data: 2013-04-02 08:00:29
Autor: paweloss93
700 zł od BZWBK
Jeżeli ktoś  szuka Klienta Polecającego, to ja, a właściwie mój PESEL, jest do dyspozycji.
Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).

Zgłaszajcie się na maila: pws(małpa)onet.pl
Pozdrawiam!

700 zł od BZWBK