700 zł od BZWBK

Data: 2013-03-20 21:34:56
Autor: Klebespachtel
700 zł od BZWBK
Uważajcie na ubezpieczenie karty. W oddziale bez informacji ani pytania włączają. Jak ktoś nie przeczyta umowy to potem będzie płacił chyba 2zł/msc. Żeby wyłączyć trzeba iść do oddziału i stać w kolejce.

No i ta zgoda na spam jest ważna, pomimo tego że mówiłem że się bezwarunkowo zgadzam na wszystko (lepiej się orientowałem w regulaminie promocji) to kobieta oczywiście zgody w moim imieniu nie udzieliła i potem musiałem prostować...

Miałem konto w tym banku wiele lat temu i widzę, że oprócz nowoczesnego wystroju nic się nie zmieniło. Pełno papierologi, niedoinformowani konsultanci mający minę jakby siedzieli w pracy za karę, koślawy i nieczytelny serwis transakcyjny no i te ich całonocne przerwy kiedy nie działają karty płatnicze ;-). Czego się nie robi dla 700zł ;).

700 zł od BZWBK