700 zł od BZWBK

Data: 2013-04-02 07:58:37
Autor: pws
700 zł od BZWBK
Jeżeli ktoś jeszcze szuka Klienta Polecającego, to ja, a właściwie mój PESEL, jest do dyspozycji.
Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).
Zgłaszajcie się na maila: pws@onet.pl
Pozdrawiam!

Data: 2013-04-02 21:58:31
Autor: Przemek
700 zł od BZWBK

Użytkownik "pws" <paweloss93@gmail.com> napisał w wiadomości news:902c4329-ace7-46b5-960e-77471a597af4googlegroups.com...
[...]

A czy zarejestrowałeś się w programie i dostałes potwierdzenie, że spelniasz warunki (link aktywacyjny), bo  z tego co wiem sa z tym problemy?

Przemek

Data: 2013-04-04 03:28:43
Autor: paweloss93
700 zł od BZWBK
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 21:58:31 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:

A czy zarejestrowałeś się w programie i dostałes potwierdzenie, że spelniasz warunki (link aktywacyjny), bo  z tego co wiem sa z tym problemy?

Przemek

Tak, dzisiaj dostałem linka aktywacyjnego, od teraz mam w pełni aktywne konto!
Polecam się! ;)

pws (małpa) onet . pl

Data: 2013-04-04 11:25:54
Autor: pws
700 zł od BZWBK
I jeszcze jedno, co do warunków, to oprócz oczywistych wymienionych w tabeli/cenniku (załącznik nr 1 do regulaminu), pamiętajcie o niby błahym, a jednak ważnym warunku Klienta Poleconego: pierwsze logowanie w systemie BZWBK24 musi nastąpić w dniu zawarcia umowy. W poprzednich edycjach programu tego nie było, teraz dodali dodatkowo, pewnie żeby szybko utracić potencjalnych uczestników... Niby nic, ale jak zapomnisz albo nie doczytasz, to obie stówki pewnie przepadną...

Data: 2013-04-04 23:06:33
Autor: osa
700 zł od BZWBK
W dniu 2013-04-04 20:25, pws pisze:
pierwsze logowanie w systemie BZWBK24 musi nastąpić w dniu zawarcia umowy.

Dobrze że nie w ciągu 15 minut... ewidentnie hak aby wypłacić jak najmniej premii.

Zastanawiam się nad założeniem tam konta, ale jestem ciekaw jak szybko opłata za konto wzrośnie... bo wątpię, żeby przez rok było tyle zer w cenniku...

Data: 2013-04-04 14:31:14
Autor: dance central
700 zł od BZWBK

Witam
Mam w BZ od roku konto Avocado żadnych opłat - same korzyści.
Opłaty mogą wprowadzić w każdej chwili a zrezygnować z konta równie
łatwo jak je założyć.

Jak ktoś chętny mogę polecić po 100 zeta dla obu stron, przy łatwych
warunkach do spełnienia.
dcentral2013(mpa)gmail(kka)com

Data: 2013-04-06 10:43:55
Autor: Klebespachtel
700 zł od BZWBK
W dniu 2013-04-04 23:31, dance central pisze:

[...]

Już pisałeś w tym wątku, wypad z tym spamem.

700 zł od BZWBK