700 zł od BZWBK, pytanie o kartę z payback

Data: 2013-03-31 21:14:09
Autor: sas
700 zł od BZWBK, pytanie o kartę z payback
W dniu 15.03.2013 o 21:20 Krzysiek <spam@home.pl> pisze:

http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia.html

Przymierzam się do wypełnienia wniosku, tj. zaczekam do 01.04, ale mam do  Was pytanie związane z kartą debetową. Co wybrać: "Konto z kartą i  naklejką MasterCard Omni" czy "Konto z kartą i naklejką MasterCard PAYBACK  Omni"?

Czy jeśli wybiorę kartę z PAYBACK, to tworzę konto na payback.pl,  rejestruję tam kartę i już zbieram punkty? Sorrki za być może głupie  pytanie, ale nie używałem jeszcze tego wynalazku. A może nie warto się w  ten payback bawić?

[sas]

Data: 2013-04-01 02:17:41
Autor: dance central
On 31 Mar, 21:14, sas <n...@example.com> wrote:
W dniu 15.03.2013 o 21:20 Krzysiek <s...@home.pl> pisze:

> [...]

rejestruję tam kartę i już zbieram punkty? Sorrki za być może głupie
pytanie, ale nie używałem jeszcze tego wynalazku. A może nie warto się w

Witam

Bawiłem się Payback dawno temu.Przy zbieraniu punktów tylko kartą -
zupełnie nieopłacalne.
Jeżeli korzystasz z różnych promocji i kupujesz u partnerów jakieś
parę złotych można zgarnąć.

Zamiast zabawy i zbierania punktów przez 2-3 lata na 100 zł łatwiej ją
zgarnąć w programie poleceń w BZWBK.

https://polecambank.bzwbk.pl/

Spełniam wymagania dla polecającego.
Jeżeli chcesz łatwo zyskać dodatkowe 100 zł premi pisz-
dcentral2013(wiadomoco)gmail(wiadomoco)com

dcentral2013(wiadomoco)gmail(wiadomoco)com

Data: 2013-04-05 09:50:24
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-04-01 11:17, dance central pisze:

[...]

poszedł maila do ciebie

Marcin

Data: 2013-04-01 11:01:07
Autor: Klebespachtel
W dniu 2013-03-31 21:14, sas pisze:
[...]

Sami założą Ci konto, dostaniesz dane na maila. Jest sens się w to bawić jeśli masz kilka źródeł w których zbierasz punkty (np. BP, Allegro, Real, Orange itp.). Jeśli masz zamiar zbierać tylko przez tą kartę to raczej nie warto. Sprawdź katalog nagród na payback.pl. Za każde wydane 5zł kartę dostaniesz 1 pkt. Więc dużo zbierania przed Tobą ;).

Data: 2013-04-02 15:20:25
Autor: Zbynek Ltd.
Klebespachtel napisał(a) :
[...]

A potem dostaniesz talon, gdzie za 100pkt jest 1 zł. Policz ile musisz wydać na ten 1 zł :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-04-02 15:47:12
Autor: Waldek

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kjelum$87r$1node2.news.atman.pl...
[...]

A po 2 albo 3 latach, przysla ci monit ze musisz cos kupic za pkt. (= doplacic)
bo inaczej przepadną.  Tym sposobem zmusili mnie dopłacić 47gr
aby nabyc  "ekskluzywny"  nóż do masla/sera  - LOL

700 zł od BZWBK, pytanie o kartę z payback