71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą k olejne

Data: 2010-01-07 04:47:21
Autor: mAro
71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą k olejne
On Jan 4, 11:05 am, "Grzenio" <grzeg...@ankar.pl> wrote:
w sumie, to ja do roboty chodz piechotk wi c nie mam zdania ale...
grzenio

Dokładnie :)
Ale cóż, nie każdy sobie może na to pozwolić. Większość jednak uważa,
że ich kariera toczy się dobrym torem jeżeli mają prace w korporacji
na domaniewskiej, autko służbowe, mieszkanie z 30 letnim kredytem w
Wawrze, na Białołęce, Wilanowie, Zaciszu...., zakupy tylko w Almie i
PiP to "robie to co trzeba i nie zgadzam się na kompromisy dla
hołoty".

Ale tacy też są potrzebni, ktoś na nas musi pracować :)

Pozdrawiam

71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą k olejne