71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kole jne

Data: 2010-01-04 11:27:23
Autor: bratPit[pr]
71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kole jne

w sumie, to ja do roboty chodzę piechotką więc nie mam zdania ale...

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7416022,71_proc__warszawiakow_popiera_buspasy__Beda_kolejne.html

Na nic głośne protesty kierowców, którzy nie chcą przesiąść się do
komunikacji miejskiej i wieszają psy na buspasach. W tym roku ma być 20 km
nowych. Ich wytyczanie popiera 71 proc. warszawiaków

Na zlecenie "Gazety" sopocka pracownia PBS DGA odpytała przed Bożym
Narodzeniem 500-osobową reprezentatywną grupę dorosłych warszawiaków.

lol, "500-osobowa reprezentatywna grupa" tylko nie napisali reprezentatywna czego...
brat

Data: 2010-01-04 10:31:43
Autor: to
bratPit[pr] wrote:

lol, "500-osobowa reprezentatywna grupa" tylko nie napisali
reprezentatywna czego...

99% czytelników nie widzi róşnicy...

--
cokolwiek

Data: 2010-01-04 11:09:37
Autor: Massai
71 proc. jne
bratPit[pr] wrote:

> [...]

> warszawiaków.

lol, "500-osobowa reprezentatywna grupa" tylko nie napisali

Reprezentatywna dla pasażerów komunikacji miejskiej.

Swoją drogą, tylko 71 procent?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-01-04 12:14:11
Autor: bratPit[pr]
> [...]

reprezentatywna czego...  brat

Reprezentatywna dla pasażerów komunikacji miejskiej.

tja... to dowodzi że min. 29% po prostu nie rozumie pojęcia "buspas" ;-)
brat

Data: 2010-01-04 12:19:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-04, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

lol, "500-osobowa reprezentatywna grupa" tylko nie napisali
reprezentatywna czego...  brat

Reprezentatywna dla pasażerów komunikacji miejskiej.

Swoją drogą, tylko 71 procent?

Biorąc pod uwagę, że po wprowadzeniu bus-pasa na Łazienkowskiej 32%
oceniło, że dojazd komunikacją się wydłużył i kolejne kilkanaście, które
nie zauważyło różnicy to i tak dużo...

Pzdr
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-04 14:04:23
Autor: ksoniek
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hhsfqf$g6h$1inews.gazeta.pl...

[...]

pójdź na pierwszą lepszą uczelnię wyższą (oczywiście zapomnij o prywatnych) i posłuchaj pierwszego wykładu ze statystyki - wyjaśnią ci określenie reprezentatywna

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Data: 2010-01-04 14:44:44
Autor: eManitou
Użytkownik "ksoniek" <ksoniek@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhsp0u$q2a$1@inews.gazeta.pl...

pójdź na pierwszą lepszą uczelnię wyższą (oczywiście zapomnij o prywatnych) i posłuchaj pierwszego wykładu ze statystyki - wyjaśnią ci określenie reprezentatywna

Pomijając meandry akademickiego postrzegania świata autorzy nie napisali nic o metodzie pozyskania próby więc dywagacje n a ten temat są jak wróżenie z fusów zamkniętych w torebkę ekspresową. Czy wybrali 250 przechodniów i 250 kierowców  stojących w korku ? Czy wśród kierowców byli ci co stoją na TŁ czy np. tacy jak ja dla których buspas na TŁ w istotny sposób odkorkował Wał Miedzeszyński w okolicy rzeczonej TŁ tym samym skracając drogę do domu o 10 minut i jakie były proporcje dla obu tych grup ? Czy ... itp, itd...

Data: 2010-01-05 11:00:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-04, eManitou <e-manitou@_gazeta.pl> wrote:

[...]

Badania zostały zlecone przez instytucję mającą interes w rozbudowywaniu
buspasów...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-05 13:11:51
Autor: kamil

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message news:slrnhk63en.4au.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-01-04, eManitou <e-manitou@_gazeta.pl> wrote:

[...]

Czas spojrzec prawdzie w oczy - samochodow przybywa, mieszkancow miast tez, a drog w centrum nie ma juz gdzie budowac. Naprawde czasem do centrum mozna dojechac autobusem, korona z glowy nikomu nie spadnie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 14:43:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-05, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Czas spojrzec prawdzie w oczy - samochodow przybywa, mieszkancow miast tez, a drog w centrum nie ma juz gdzie budowac. Naprawde czasem do centrum mozna dojechac autobusem, korona z glowy nikomu nie spadnie.

Nie tylko w centrum planują zrobić buspasy. Ja osobiście do centrum wolę
jeździć komunikacją i taksówkami.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-05 14:50:05
Autor: Grejon
kamil pisze:

Czas spojrzec prawdzie w oczy - samochodow przybywa, mieszkancow miast tez, a drog w centrum nie ma juz gdzie budowac. Naprawde czasem do centrum mozna dojechac autobusem, korona z glowy nikomu nie spadnie.

Po co budować drogi w centrum, jak można sporo ruchu z centrum wywalić na obwodnicę?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2010-01-05 13:55:49
Autor: kamil

"Grejon" <grejon83@gazeta.pl> wrote in message news:hhvg2e$h6j$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Bo wiekszosc ludzi dojezdza do pracy/szkoly/na zakupy do centrum, nie na obwodnice.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 15:20:35
Autor: Grejon
kamil pisze:

Bo wiekszosc ludzi dojezdza do pracy/szkoly/na zakupy do centrum, nie na obwodnice.

Ale i tak zostają ci, którzy przez centrum tylko przejeżdżają. Zresztą jak ktoś na zakupy przyjeżdża do centrum to go za ChRL do KM nie nakłonisz...

Pozdrawiam
Kamil

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2010-01-05 14:32:04
Autor: kamil

"Grejon" <grejon83@gazeta.pl> wrote in message news:hhvhrk$onj$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Najwiekszy problem to sa 1-2 godziny rano i wieczorem, kiedy wszyscy dopracy czy szkoly jada i z niej wracaja. To ze ktos sobie przed spaniem zakupy w Tesco robi, to juz akurat niewielkie zmartwienie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 15:36:27
Autor: Grejon
kamil pisze:

Najwiekszy problem to sa 1-2 godziny rano i wieczorem, kiedy wszyscy dopracy czy szkoly jada i z niej wracaja. To ze ktos sobie przed spaniem zakupy w Tesco robi, to juz akurat niewielkie zmartwienie.

Wiem, ale IMO lepiej by było nie 1-2 godziny, a 0,5-1 godziny. A to można osiągnąć m.in. przez wywalenie tranzytu na zewnątrz i poprawienie komunikacji z "peryferiami".

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2010-01-05 14:39:42
Autor: kamil

"Grejon" <grejon83@gazeta.pl> wrote in message news:hhvipb$s88$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Nie wiem, jak wygladaja obwodnice Warszawy, wiec moze faktycznie tutaj tez jest problem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 15:42:40
Autor: Grejon
kamil pisze:

Nie wiem, jak wygladaja obwodnice Warszawy, wiec moze faktycznie tutaj tez jest problem.

Krótko mówiąc - nie ma ich.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2010-01-05 15:51:04
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-05, Grejon <grejon83@gazeta.pl> wrote:

[...]

Oraz poprawienie komunikacji pomiędzy pozostałymi dzielnicami.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-07 12:17:19
Autor: PH
eManitou pisze:
[...]

Przecież napisali, że "reprezentatywna". To o czym piszesz to nawet chba z definicji: próba niereprezentatywna.

--
PH

71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kole jne