73 OBIETNICE DONALDA TUSKA ZAWARTE W EXPOSE

Data: 2011-08-16 05:51:07
Autor: muto2100
73 OBIETNICE DONALDA TUSKA ZAWARTE W EXPOSE

1.Obrona praw pracowników.
2.Wspieranie przedsiębiorczości i zmiana prawa na
korzystniejsze dla pracowników i pracodawców.
3.Obniżenie podatków i danin publicznych.
4.Wzrost płac pracowników sektora publicznego.
5.Pomoc ze strony państwa dla najsłabszych.
6.Ograniczenie deficytu.
7.Bezpieczne wprowadzenie Euro.
8.Zahamowanie wzrostu inflacji.
9.Większe środki na rozwój i edukacje.
10.Radykalne uproszczenie prawa
podatkowego,gospodarczego i trybu poboru ZUSu
11.Uproszczenie procedur zakładania firm.
12.Prywatyzacja kluczowych firm polskiej
gospodarki.
13.W przypadku firm należących do Skarbu Państwa
rzetelne wybierania zarządów i rad nadzorczych.
14.Zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego.
15.Wsparcie projektów infrastrukturalnych UE
dot.bezpieczeństwa energetycznego.
16.Przyśpieszenie budowy obwodnic i autostrad.
17.Wyeliminowanie barier prawnych blokujących
szybki rozwój infrastruktury.
18.Modernizacja PKP
19.Powszechny dostęp do szerokopasmowego
Internetu.
20.Wprowadzenie możliwości załatwiania spraw
państwowych(podatki itp.)przez Internet.
21.Gospodarczy powrót Polski nad morze.
22.Mądre wykorzystywanie funduszy europejskich.
0

23.Decentralizacja władzy.
24.Wsparcie rozwoju regionalnego.
25.Modernizacja wsi i rolnictwa
26.Usprawnienie procesu składania wniosków o
dotacje unijne.
27.Reforma instytucji publicznych obsługujących
rolnictwo.
28.Ekologiczna produkcja żywności.
29.Wytwarzanie biopaliw i biogazów.
30.Reforma systemu ubezpieczeniowego rolników.
31.Rozwój rybołówstwa.
32.Ochrona środowiska.
33.Wdrożenie programu Natura2000
34.Wprowadzenie polityki solidarnego państwa.
35.Ułatwienie młodym startu zawodowego.
36.Obniżenie bezrobocia.
37.Długoterminowe uniknięcie zagrożeń
demograficznych.
38.Rozwój edukacji przedszkolnej na terenach
wiejskich.
39.Oddanie sprawy edukacji dzieci rodzicom.
40.Podniesienie pensji nauczycielom.
41.Zmiana mechanizmów finansowania edukacji.
42.Zwiększenie miejsc pracy dla ludzi powyżej 50
roku życia.
43.Reforma emerytalna.
44.Poprawa jakości służby zdrowia.
0

45.Zwiększenie powszechnego dostępu do służby
zdrowia.
46.Podwyższenie pensji pracownikom służby
zdrowia.
47.Podział NFZ na kilka konkurencyjnych zakładów
ubezpieczeniowych.
48.Reformacja polityki refundacji leków.
49.Ułatwienie zdobywania specjalizacji lekarzom.
50.Ułatwienie osobom niepełnosprawnym zdobycie
wykształcenia i pracy.
51.Rozwój społeczeństwa obywatelskiego.
52.Zmiana ustawy o organizacjach pożytku
publicznego i wolontariacie.
53.Stabilizacja finansowa sektora kultury.
54.Organizacja Euro 2012
55.Program Boisko w każdej gminie
56.Wsparcie sportu wyczynowego.
57.Odbudowa zaufania obywateli do władzy
58.Ograniczenie przywilejów władzy
59.Likwidacja zagrożeń korupcyjnych.
60.Zmiany w prokuraturze(min.rozłączenie funkcji
Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora
Generalnego).
61.Reforma prawa karnego.
62.Zmiana systemu odbywania kar.
63.Prowadzenie walki z przestępczością.
64.Zapewnienie bezpieczeństwa i praworządności w
Polsce.
65.Budowa systemu ochrony i ratownictwa ludności.
66.Dokończenie reformy administracji publicznej.
67.Wprowadzenie e-dowodu osobistego.
68.Zmiana sposobu prowadzenie polityki
zagranicznej.
69.Dbanie o interesy Polski w UE
70.Udział Polski w dbaniu o bezpieczeństwo
światowe.
71.Realizacja polityki historycznej.
72.Uzawodowienie Wojska.
73.Zakończenie misji w Iraku w 2008 r.

Data: 2011-08-16 18:32:49
Autor: Leprechaun
73 OBIETNICE DONALDA TUSKA ZAWARTE W EXPOSE

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:94d0b332-d38f-461d-92d7-14fed75f23a9l2g2000vbn.googlegroups.com...

Większość zrealizował lub w trakcie realizacji. Zapomniałeś MATOLE jak pod nogi rzucał kłody wielki mąż stanu i gorący patriota? Powiedz no matole jakich obietnic dotrzymał PiS. Przypomnę ci burku, że prezydentem i premierem byli Kaczyńscy. Mogli zrobić wszystko by nie zostawic po sobie tego syfu. Co zrobili? NIC! Oprócz pierdzenia w mikrofony i schelbianiu klechom nic! Dociera matole?

BomBel

Data: 2011-08-17 11:24:32
Autor: Tomek

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e4a9ba6$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:94d0b332-d38f-461d-92d7-14fed75f23a9l2g2000vbn.googlegroups.com...

Większość zrealizował lub w trakcie realizacji.

Inflacja - 4,2%, a specjaliści twierdzą, że produkty spożywcze - ok. 10%.
Dług - 800 mld zł,
Złotówka spadła o 10%, giełda w dół.

Zapomniałeś MATOLE jak pod nogi rzucał kłody wielki mąż stanu i gorący patriota?

Jakie kłody?
Opozycja ma jakieś prawa?
PO ma większość w Sejmie, Senacie, Samorządach i wszystkich instytucjach państwowych i większości samorządowych. Jak można im przeszkadzać? Pierdząc w stołki?
Tomek

Data: 2011-08-17 02:47:07
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 11:24, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> napisa w wiadomo cinews:4e4a9ba6$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

> U ytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisa w wiadomo ci

> Wi kszo zrealizowa lub w trakcie realizacji.

Inflacja - 4,2%, a specjali ci twierdz , e produkty spo ywcze - ok. 10%.

4.2% nie jest złym wynikiem. A na ceny produktów spożywczych ma chyba
wpływ cena paliw, prawda? A obniżenie akcyzy na paliwa wcale nie
musiałoby się przełożyć na niższe ceny na stacjach benzynowych.

D ug - 800 mld z ,

Według innych źródeł jest to 3 biliony.

Z ot wka spad a o 10%, gie da w d .

Po pierwsze: rząd bezpośrednio nie odpowiada za giełdę. Po drugie:
słabsza złotówka promuje eksport.

> Zapomnia e MATOLE jak pod nogi rzuca k ody wielki m stanu i gor cy
> patriota?

Jakie k ody?
Opozycja ma jakie prawa?

Oczywiście, że ma. Fakt, że teraz są mniejsze niż gdy był opozycyjny
Prezydent, ale mimo wszystko PiS nie jest bezradny.

PO ma wi kszo w Sejmie, Senacie, Samorz dach i wszystkich instytucjach
pa stwowych i wi kszo ci samorz dowych. Jak mo na im przeszkadza ?

A oglądasz czasami jakieś serwisy informacyjne, czy nie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 14:08:02
Autor: Tomek

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:20316c85-9f86-4b16-ba48-eee9efd36c4fj1g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

pa stwowych i wi kszo ci samorz dowych. Jak mo na im przeszkadza ?

A oglądasz czasami jakieś serwisy informacyjne, czy nie?

No to zapodaj jakieś przykłady, kiedy to PiS coś PO przeszkodził w ciągu ostatnich 4 lat. Jakieś nieudane dla PO głosowanie w Sejmie...
Tomek

Data: 2011-08-17 06:13:11
Autor: Leszczur
73 OBIETNICE DONALDA TUSKA ZAWARTE W EXPOSE
On 17 Sie, 14:08, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
No to zapodaj jakie przyk ady, kiedy to PiS co PO przeszkodzi w ci gu
ostatnich 4 lat. Jakie nieudane dla PO g osowanie w Sejmie...

A to nie wiesz, ze nawet jesli ustawa zostanie przepchnieta w Sejmie
to musi jeszcze przejsc przez Senat i zostac podpisany przez
Prezydenta.
Kojarzysz moze ile ustaw PO zostalo zawetowanych przez Lecha
Kaczynskiego? I _kazde_ weto było na zamowienie jego brata.
Wiec nie pitol mi tutaj, ze PiS byl taki bezbronny.
A poza tym chcialbym, zeby w koncu ktos mogl w tym kraju rzadzic bez
wchodzenia w koalicje - wtedy nie byloby chrzanienia, ze opozycja nie
pozwala zrobic tego czy owego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 16:01:47
Autor: Tomek

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:46da594a-993b-40c5-84f1-325caf2ce663s2g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Kojarzę.
Kaczyśnki zawetował - 17, 11 przesłał do TK. Podpisał - ok. 950, w tym 180 zgłoszonych przez PO. Zawetował też jedną ustawę przedłożoną przez PiS.
Strasznie przeszkadzał...
Poza tym od półtora roku PO rządzi niepodzielnie. To mało, żeby przepchnąć te wcześniej zawetowane ustawy? Ze służbą zdrowia się udało, a z innymi nie? Po wyborach pewnie się uda?
Więcej od Kaczora wetował Wałęsa i Kwaśniewski.
Tomek
Ps. No to zdecyduj, czy przeszkadzała opozycja, czy koalicjant?

Data: 2011-08-18 07:14:59
Autor: Leszczur
73 OBIETNICE DONALDA TUSKA ZAWARTE W EXPOSE
On 18 Sie, 16:01, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Kojarz .
Kaczy nki zawetowa - 17, 11 przes a do TK. Podpisa - ok. 950, w tym 180
zg oszonych przez PO.

Nie liczy się tylko ilość ale i kaliber wetowanych ustaw. Weta były
tam gdzie było to PiS na rękę.

Zawetowa te jedn ustaw przed o on przez PiS.

17-1. On nawet nie udawał, że nie ma skrzywienia partyjnego.

Poza tym od p tora roku PO rz dzi niepodzielnie.

Niepodzielnie będą rządzić jeśli uda im się wygrać tak, żeby stworzyli
Rząd bez wchodzenia w koalicję.

To ma o, eby przepchn te wcze niej zawetowane ustawy? Ze s u b zdrowia si uda o, a z innymi nie?
Po wyborach pewnie si uda?

Kto wie. Wiesz - powaznie przydałoby się żeby ktoś mógł rządzić bez
oglądania się na koalicjantów. Bo od lat jest tak, że rząd wiecznie
musi iść z kimś na kompromisy, a to tylko zwiększa bałagan.

Wi cej od Kaczora wetowa Wa sa i Kwa niewski.

Dłużej też mieli po temu możliwości - prawda?

Ps. No to zdecyduj, czy przeszkadza a opozycja, czy koalicjant?

Koalicjant naturalnie też przeszkadza - chociażby w rozprawieniu sie z
tym pieprzonym KRUS. Ale nie bardziej niż opozycja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 17:39:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4d1ba5$0$3489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Biedaczku umysłowy. A może jeszcze powiesz czego dotyczyły zawetowane ustawy?

Data: 2011-08-19 10:49:09
Autor: Tomek

--
Wiem. Np. ustawy emerytalnej i służby zdrowia. A teraz wytłumacz, czemu Sejm jednak nie przegłosował weta Kaczyńskiego? Czyżby nie wszyscy posłowie uważali, że te ustawy są dobre? PO ma patent na nieomylność?
I jak te ustawy - gdyby je przegłosowano - wpłynęłyby na stan naszej służby zdrowia i budżet? Bo Tusk zadłuża nas 100 mld rocznie - te ustawy, a zwłaszcza emerytalna, praktycznie niewlele w budżecie by zmieniły. Bo to, co zaoszczędziło by się na emeryturach, trzeba by było zapłacić w zasiłkach z MOPS.

Data: 2011-08-19 02:16:08
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 10:49, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Wiem. Np. ustawy emerytalnej i służby zdrowia. A teraz wytłumacz, czemu Sejm
jednak nie przegłosował weta Kaczyńskiego?

Bo to przegłosowania ustawy wystarczy 50%+1 głos, a do odrzucenia weta
trzeba 3/5 głosów.

Czyżby nie wszyscy posłowie uważali, że te ustawy są dobre?

Nie - po prostu próg odrzucenia weta jets wyższy. Gdyby Platforma
miała 60% miejsc to pewnie weta byłyby odrzucane.

PO ma patent na nieomylność?

Z pewnością nie.

I jak te ustawy - gdyby je przegłosowano - wpłynęłyby na stan naszej służby zdrowia i budżet?

Na jedno - dobrze, na drugie - źle. Nie wiadomo jednak które jest
które.

Bo Tusk zadłuża nas 100 mld rocznie

:-D
Wystarczy zlikwidować KRUS i wycofać wojska z misji zagranicznych i
tempo zadłużania spadnie.

- te ustawy, a zwłaszcza emerytalna, praktycznie niewlele w budżecie by zmieniły.

I stąd było to weto ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 12:46:53
Autor: Tomek
[...]

-- -- -- --

Nie tak łatwo ten wrzód usunąć. Z czego ma płacić małorolny rolnik? U nas średnie gospodarstwo jest 4 razy mniejsze niż na Zachodzie, a dopłaty - znacznie mniejsze. Z czego ma sie utrzymać i jeszcze płacić ZUS?
Można to skasować ale pieniądze będą musiały by iść do MOPS - bo kupa ludzi okazałaby sie biedakami. Te samie pieniądze... - słyszałem taki wywód Sawickiego i to mnie przekonuje.
Poza tym KRUS to nie 100 mld zł rocznie.
Tomek

Data: 2011-08-19 05:12:40
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 12:46, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Nie tak łatwo ten wrzód usunąć. Z czego ma płacić małorolny rolnik?

Z tego samego z czego płaci właściciel budki z hot-dogami! Czy ma
dochód czy nie - ZUS musi swoje dostać.
Tylko do właściciela budki z hot-dogami, ktory nie płaci ZUS zapuka
komornik i zabierze telewizor i stół, a rolnikowi dajemy obietnicę
"ktoś inny za ciebie zapłaci - na przykład tamten facet z budki z hot-
dogami".

U nas średnie gospodarstwo jest 4 razy mniejsze niż na Zachodzie, a dopłaty - znacznie mniejsze.

Skoro jesteśmy przy temacie to dopłaty to dopiero jest siedlisko
korupcji! Po co w ogóle dopłacać? Niech rolnik sam sie martwi o
opłacalność swojej produkcji - nawet jeśli będzie to oznaczało
podniesienie ceny dla odbiorcy końcowego. Przecież i tak za to teraz
każdy z nas płaci, tylko nie bezpośrednio rolnikowi, a pośrednio przez
sto dwadzieścia agencji i biur.

Z czego ma sie utrzymać i jeszcze płacić ZUS?

To samo dotyczy każdego mieszkańca miast, tylko oni nie tylko nie mają
3 świń, 5 krów i zagonu buraków, ale mają kredyt na mieszkanie,
samochód i szkołę dla dzieciaków.

Można to skasować ale pieniądze będą musiały by iść do MOPS - bo kupa ludzi
okazałaby sie biedakami.

I dobrze. Nie ma co udawać, ze jest lepiej niż jest faktycznie.
Problem w tym, ze jeśli z czasem produkcja rolna gospodarstw zacznie
się opłacać to obciążenie budżetu na skutek zasiłków będzie maleć.
Przy utrzymaniu KRUS - nie stanie się to nigdy.

Te samie pieniądze... - słyszałem taki wywód Sawickiego i to mnie przekonuje.

W tej chwili może i te same, ale za 10 lat już niekoniecznie.

Poza tym KRUS to nie 100 mld zł rocznie.

Jasne, ze nie, ale jesli to nawet 10 mld rocznie to jest o co
walczyć.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 14:19:08
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 14:12, Leszczur pisze:
Poza tym KRUS to nie 100 mld zł rocznie.
Jasne, ze nie, ale jesli to nawet 10 mld rocznie to jest o co
walczyć.

To nie wiesz nawet ile wynosi KRUS ? To o czym tutaj dyskutujesz ?

:)

Data: 2011-08-19 15:27:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4e23df$0$2502$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Może nie opłacało się zapłacić ceny za przegłosowanie weta Kaczyńskiego?
PiS też zadłużał. I powiększał biurokrację. Wprawdzie mniej, ale wtedy nie było kryzysu i była bardzo dobra koniunktura. Ale to wiedzą wszyscy, ale część ludzi, takich jak ty, nie przyjmuje tego do wiadomości.

Data: 2011-08-19 15:43:07
Autor: u2
[...]

Własnie odwrotnie, pisiory deficyt obnizyli ponizej 3%. Czyli zostal
spelniony jeden z warunkow przyjecia t-euro. Podobniez bezrobocie spadlo
ponizej 10% Porownaj sobie ile wynosi obecnie.

Data: 2011-08-19 07:45:24
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 15:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mo e nie op aca o si zap aci ceny za przeg osowanie weta Kaczy skiego?
> PiS te zad u a . I powi ksza biurokracj . Wprawdzie mniej, ale wtedy
> nie by o kryzysu i by a bardzo dobra koniunktura. Ale to wiedz wszyscy,
> ale cz ludzi, takich jak ty, nie przyjmuje tego do wiadomo ci.

W asnie odwrotnie, pisiory deficyt obnizyli ponizej 3%. Czyli zostal
spelniony jeden z warunkow przyjecia t-euro. Podobniez bezrobocie spadlo
ponizej 10% Porownaj sobie ile wynosi obecnie.

No patrz - to na pewno nie ma szans miec nic wspolnego z koniunkturą o
ktorej pisał Bogdan.
To musiał być wyłącznie PiS. "Tymi rencami i tymi palcyma" budowali
dobrobyt, az przyszli niedobrzy wyborcy i wywalili ich zza kierownicy.
Co za niewdzięczna banda!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 17:43:13
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 16:45, Leszczur pisze:
[...]

No wiesz, znalem jednego gostka spod Skierniewic, ktory twierdzil w
2007, ze prezydent Kaczynski nie jest reprezentantem narodu, bo narod
wybral Tuska. Bardzo sie zdziwil, ze to prezydent zostal wybrany w
wyborach bezposrednich, a Tusk na premiera w wyborach posrednich. Taki
macie elektorat lemmingow, ktorzy nawet nie wiedza jak wygladaja wybory.
Zamiast rozumu maja telewizornie w glowce :)

Data: 2011-08-19 09:00:56
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 17:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

macie elektorat lemmingow, ktorzy nawet nie wiedza jak wygladaja wybory.
Zamiast rozumu maja telewizornie w glowce :)

Och nie zaczynajmy nawet dyskusji na temat elektoratu PiS. W ogole 80%
wyborcow powinno utracic prawo wyborcze bo nie potrafia z niego
korzystac. Twoj znajomy spod Skierniewic bylby jednym z tych ktorzy
mogliby sie juz wyborami nie przejmowac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 18:36:02
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 18:00, Leszczur pisze:
[...]

No nie, to mlody, wyksztalciuch i  duzego miasta Skierniewice. Wystarczy
powiedziec w telewizorni, ze kaczka robi dzieci na mace i je potem je i
on w to wierzy :)

Data: 2011-08-19 23:49:04
Autor: Krzysiek
73 OBIETNICE DONALDA TUSKA ZAWARTE W EXPOSE
Hallo,

"Leszczur"  schrieb im Newsbeitrag news:66712576-94f7-4fff-84df-4932fd29299fe7g2000vbw.googlegroups.com...

[...]
[...]

czy jest to w ogole mozliwe, zeby jakis wyborca lub grupa zastala pozbawiona
prawa wyborczego tylko z tego powodu, ze nie potrafia z niego korzystac??
Moim zdaniem jest to zupelnie nierealne.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-08-20 12:43:48
Autor: Leszczur
On 19 Sie, 23:49, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
> [...]

prawa wyborczego tylko z tego powodu, ze nie potrafia z niego korzystac??
Moim zdaniem jest to zupelnie nierealne.

Oczywiscie, ze nie mozna ot tak kogos pozbawic prawa wyborczego. Nawet
jesli mialoby to zdecydowany sens. A szkoda - bardzo szkoda.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-20 01:09:58
Autor: stevep
Dnia 19-08-2011 o 17:43:13 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Jak nie razwietka to inne michalkiewiczowskie zaklęcie, tym razem lemingi,  nie sądzisz kretnie, że pasuje do cibie jak ulał powiedzenie "i w Paryżu  nie zrobią z gówna ryżu"? I tak ty choćbyś przytoczył jeszcze 1000  michalkiewiczowskich zaklęć to i tak pozostaniesz tępym prymitywnym  bezmózgowcem, który nie ma nic sensownego do powiedzenia.

--
stevep

Data: 2011-08-17 07:06:37
Autor: Leszczur
[...]

Sejm to pierwszy etap. Pozostaje jeszcze Senat i potem Prezydent. Ile
ustaw PO zostalo zawetowanych przez Kaczynskiego (na polityczne
zamowienie brata)?
Tych ustaw bylo około 20. DWUDZIESTU! W tym tak drobne jak ustawy o
rentach i emeryturach, reformie sluzby zdrowia czy reformie oswiaty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 15:13:17
Autor: u2
W dniu 2011-08-16 14:51, muto2100 pisze:
[...]

Ad 1. Pracownikow sie zwalnia, bo zaklady sie likwiduje. Stocznie,
cukrownie itd.

Ad 2. Jedno okienko to totalny niewypal. Przedsiebiorcom rzuca sie klody
pod nogi. Rzadzi biurokracja, ktora zjadla nawet Tuska jaka zakaske.

Ad 3. Podatki wzrastaja. Fiskalizm rzadzi. Firmy upadaja.

Ad 4. Biurokracja sie rozrasta. W ciagu 4 lat przybylo 80 tys. etacikow
(wzrost o 20%). Choc place budzetowki sa zamrozone to ministerstwo
finansow wyplacilo sobie 19 mln nagrod. Pewnie w nagrode za rekordowa
dziure budzetowa i rekordowy dlug publiczny.

Data: 2011-08-17 06:16:57
Autor: Leszczur
On 17 Sie, 15:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Powiem tak - wiele zniosę, ale te nagrody to czyste kurewstwo.

Pozdro

L'e-szczur

73 OBIETNICE DONALDA TUSKA ZAWARTE W EXPOSE